środa, 28 sierpnia 2013

Zielone smokey z brązowym akcentem

Dzisiaj zapraszam na makijaż w kolorze, którego rzadko używam i którego trochę zawsze się bałam. Ale tę zieleń od Glazel Visage pokochałam <3
Żeby nie było nudno matowa zieleń połączona jest z opalizującym brązowym pigmentem także z Glazel.

Zdjęcia z lampą błyskową:



Zdjęcia w świetle dziennym:



Czy smokey to coś dla okularników? Moim zdaniem JAK NAJBARDZIEJ!!! Pięknie podkreśla kryjące się za okularami oczy!


A Wy używacie zielonych cieni? Co sądzicie o takich kolorach?


12 komentarzy:

  1. Ja zieleni też się trochę boję, ale może moja awersja wynika z tego, że mam zieloną tęczówkę. Zresztą sama widziałaś, że ostatnio próbowałam się zmierzyć z tym kolorem, ale niestety nadal mnie nie przekonał do siebie.

    Ty dałaś jej radę, piękne smokey i jak najbardziej pasuje do okularów. Okularnice w ogóle powinny się mocniej malować, żeby było coś widać zza oprawek.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :)
    Także uważam, że mocniejszy makijaż pięknie wydobywa oko zza szkieł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne zielone oczko..ostatnio klientce wykonywałam taki własnie makijaż......tylko uzyłam zieleni z paletki acid sleek - ronwie ciekawy efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam okres na zielone cienie ;) piękny makijaż :) i najbardziej podoba mi się właśnie w wersji z okularami, dodaje charakteru spojrzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też najbardziej podoba się efekt po założeniu okularów, spojrzenie jest wtedy takie sexy i "z pazurem: ;)

      Usuń
  5. Ale piękny, wyrazisty makijaż
    Efekt jest spektakularny.
    Zapraszam do wzajemnej obserwacji
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta zieleń - świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś nie mam odwagi użyć takich kolorów ale u kogoś mi się podoba:)
    Super Ci to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie się prezentuje zieleń pod okularami;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny makijażyk. uwielbiam zielenie, szczególnie te soczyste albo butelkowe- zieleni tak jak fioletów u mnei nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...