środa, 30 października 2013

HALLOWEEN MAKE-UP - Kobieta Wamp

Witajcie :)


Dziś przedstawiam Wam makijaż wykonany na Halloween.



Moja wersja makijażu na tę okazję przedstawia Kobietę Wampa, czyli istotę mroczną, a jednocześnie szalenie seksowną!

Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć:

Make-up & foto: Kina - make-up & photography
Modelka: Sandra Radwańska









Zapraszam Was także na mój FanPage na Facebooku, gdzie często pojawiają się zapowiedzi przyszłych makijaży i sesji, a także zdjęcia, które nie zawsze trafiają później na bloga :)
Będzie mi miło, gdy zawitacie w moje facebook'owe progi :
https://www.facebook.com/Kina.makeup.photography

Co sądzicie o takim makijażu na Halloween? Lubicie tego typu make-upy, czy wolicie w ten dzień raczej coś bardziej przerażającego?


Pozdrawiam Was serdecznie :)

Kina

30 komentarzy:

  1. lubię każdego rodzaju makijaże :) pięknie Ci wyszedł jak zawsze zresztą :) Halloween to jednak dobra okazja aby zrobić coś dużo mocniejszego i trochę się pobawić makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      To był mój pierwszy halloweenowy makijaż, więc pewnie też dlatego taki ugrzeczniony ;) Może w przyszłym roku się rozkręcę ;)

      Usuń
  2. piękny nastrojowy halloweenowy makijaż! niesamowite oczy modelki.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, rewelacyjny, szkoda że się na żadną imprezę nie wybieram - bo spróbowałabym zrobić takiego wampa;)
    Masz takie zdolności, bierzesz czasem udział w makijażowych konkursach? Czasem są ciekawe zestawy kosmetyków, może akurat przydały by Ci się w pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nie brałam jeszcze udziału w żadnym konkursie, jakoś mam stracha, że jestem jeszcze za słaba ...

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-* Chodziło mi wlaśnie o podkreślenie tej kobiecości :)

      Usuń
  5. bardzo fajny mroczny makijaż :) bardzo spodobało mi się wykończenie ust.

    OdpowiedzUsuń
  6. Usta sa najlepsze....czarna jezyna :)
    Swietny Kiniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-* Czarna jeżyna - podoba mi się to porównanie :)

      Usuń
  7. Mi się podobają w tym stylu właśnie, nie lubię otwartych ran i rekonstrukcji twarzy. Piękny make up, świetny kolor na oku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Ja mam chyba takie skrzywienie, że chcę zawsze, aby moja modelką wyglądała i czuła się w moim makijażu kobieco, nawet jak jest akurat wampirem ;)

      Usuń
  8. Bardzo podobaja mi sie takie makijaze jak i równiez bardziej przerażające :) w Twoim wydaniu wyszło i mrocznie i seksownie a zarazem intrygująco!!! Poprostu pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba!! super sexy i super mroczne zdjęcia, wszystko w klimacie :-) bardziej przerażające są fajne, ale na sobie to wolę właśnie takie jak tu :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny makijaz..podziwiałam juz Na Twoim Fp :)_
    rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Gosiu za takie słowa, od tak doświadczonej i utalentowanej wizażystki, to zaszczyt czytać coś takiego. Na FB widziałam i bardzo dziękuję :-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Czadowo ;) cieniowane usta są śliczne, mnie to niestety nigdy nie chce wyjść ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...