poniedziałek, 14 października 2013

Makijaż przyjaciółki - metamorfoza + mini-sesja zdjęciowa

Witajcie :)

Dzisiaj przedstawiam Wam moją przyjaciółkę Gosię. Gosia nie maluje się na co dzień, więc makijaż, jaki jej wykonałam, jest delikatny. Chciałam podkreślić po prostu urodę Gosi i zatuszować opadające kąciki. Mam nadzieję, że udała mi się ta sztuka :) Oceńcie same :)







Udało nam się też dosłownie na 5 minut wyskoczyć na zewnątrz na mini-sesję :) Oto efekty :)
Udało nam się uchwycić piękny jesienny dzień!








Pozdrawiam Was serdecznie :)

Kina

22 komentarze:

  1. Gosia wygląda pięknie i subtelnie (mimo tej skórzanej kurtki;)), widać, że dobrze się czuła w takim wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna metamorfoza, też bym tak chciała
    niby wiem co mi pasuję itp,ale jak ktoś inny maluje, to ma świeże spojrzenie
    no i sesja też udana

    OdpowiedzUsuń
  3. super metamorfoza :) ładne, subtelne konturowanie, a z sesji na zewnątrz pierwsze zdjęcie powala :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż:) Ostatnie zdjęcie jest przecudne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj:) natknęłam się przypadkiem na Twojego bloga-ale bardzo mi się podobają twoje makijaże i zdjęcia wiec na pewno dtu zostane na stałe;) Metamorfoza super,delikatna, subtelna ale zarazem widać efekt elegancji :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie : http://www.patrycja-kowalczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo makijaz mi sie podoba jest delikatny i podkresla urode a zdjecia nie musze pisac ze sa rownie dobre!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że metamorfoza Ci się podoba. :)

      Usuń
  8. wow! :) Piękna metamorfoza i zdjęcia <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Metamorfoza w 100% udana! A zdjęcia rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...