wtorek, 8 października 2013

Moje makijaże na Makeup Geek

Witajcie ponownie :)


Kilka dni temu założyłam konto na www.makeupgeek.com, jeśli podobają się Wam moje makijażowe propozycje, to będę wdzięczna za każde kliknięcie w serduszko :) (Nie trzeba się logować)

Poniżej wklejam linki do makijaży, które ukazały się na blogu, a które opublikowałam także na www.makeupgeek.com:

Wedding Make-up

Delikate

Deep Blue Something

Neutral Glam Make-up

Sunshine Reggae

Blackberry Hill

A tu link do mojego profilu na Makeup Geek KLIK!

p.s.
Żeby post nie był taki "goły", to wstawiam Wam moje "prywatne" zdjęcie (nie publikowane wcześniej na blogu) ;)


Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i dziękuję za każdy klik :)

Kina

13 komentarzy:

  1. jaki tu masz ładny kolorek włosow! co to za farba? ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bunny, na włosach mam tu Alfaparf 10.21, farba nałożona była na włosy poprzednio farbowane Alfaparfem 9.1.

      Usuń
    2. ach prawda kiedyś pisałaś ;) gapa ze mnie. ślicznie tu wygląda,taki perłowy <3

      Usuń
  2. polubione :-) ładnie Ci w takich brudnych różach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne masz to zdjecie w tle :)

    co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie :)
    kliknełam ! :D

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam na konkurs;)
    http://vermilionmcq.blogspot.com/2013/10/zapraszam-na-konkurs-makijazowy-tadammm.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...