środa, 23 października 2013

Olek - sesja niemowlęca :)

Witajcie :)


Dziś chciałabym zaprezentować Wam zdjęcia z wykonanej już jakiś czas temu sesji niemowlęcej :)
W roli głównej Olek :) Model na medal :) - pozował na prawdę zawodowo! :)
To była już nasza druga wspólna sesja, ale pierwsza, w której Olek uczestniczył czynnie - pierwsza odbyła się, gdy Oluś był jeszcze w brzuszku u mamy (zdjęcia możecie zobaczyć tu New Life)

Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć:
(p.s. na jednym z ujęć moja córeczka - bez niej sesja nie mogła się przecież odbyć ;))







Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i mam nadzieję, że szybko uda mi się nadrobić zaległości w czytaniu Waszych wpisów na blogach (niestety ostatnio nie mam nawet chwili na internet).

Buziaki,

Kina

10 komentarzy:

  1. Ale Twoja córeczka jest uroczym rudzielcem! Piękny kolor włosków:) Ale to chyba po tacie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :-* Kolor włosów ani po mnie, ani po tacie ;) Mąż ma ciemny chłodny blond, ja zresztą też mam taki naturalny ;) Obstawiamy, że może jakaś pra pra babcia miała taki kolor, tylko się kamuflowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super fotki i przyłączam się do zachwytów nad włosami córeczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  5. słodziak, sesja bardzo udana tym bardziej, ze podejrzewam takie maluchy cięzkie sa do sfotografowania:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No nie jest tak łatwo, trzeba trochę pokombinować ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...