wtorek, 8 października 2013

Wedding make-up, czyli ślubnych klimatów cz. 2

Witajcie :)


Zapraszam Was na ślubny makijaż, o którym wspomniałam jakiś czas temu :)




Jest to moja propozycja makijażu ślubnego. Ja, co prawda, ślub i wykonywanie makijażu ślubnego mam już za sobą, ale wiem, że teraz pomalowałabym się całkiem inaczej, użyła bym innych kolorów, mocniej podkreśliłabym oczy :)

Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć :)










A Wy macie już TEN dzień za sobą, czy emocje ślubne dopiero Was czekają? Jeśli jesteście już "po", to czy teraz pomalowałybyście się inaczej, jakich kolorów byście użyły? Dlaczego Wasz make-up wyglądałby inaczej?

Czekam na Wasze odpowiedzi :)

p.s.
Jeśli spodobał Wam się ten make-up, to proszę o kliknięcię w serduszko KLIK!
(Nie trzeba się logować) Dziękuję :)

Pozdrawiam :)

Kina

19 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż i bardzo staranny zresztą jak każdy który wykonasz:) Ja jeszcze nie miałam okazji malować się do ślubu ale nie pogardziłabym takim makijażem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczny :-) na ślub idealny bo bardzo kobiecy i na swój sposób lekki, ale pięknie podkreśla spojrzenie ;-) ja jeszcze przed ślubem, ale myślę, że też wolałabym mocniejsze oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny :) ja na swoim ślubie zapewne postawię na coś mocniejszego , może smoky :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo kobiecy, mocny a zarazem delikatny...
    Też teraz osobiście myślę, że na swój ślub pomalowałabym się inaczej ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Powiem Ci, że ja dziś, gdy wstawiałam na bloga zdjęcia tego makijażu, a wykonałam go w zeszłym tygodniu, to już sobie pomyślałam, że zrobiłabym inny ;)
      Myślę, że teraz w dniu ślubu poszłabym na żywioł i zmalowała coś "na gorąco", tylko kolory bym dobrała wcześniej, żeby pasowały do sukni i bukietu ;)

      Usuń
  5. piękny :) uwielbiam Twoje makijaże :) w moim przypadku ślubu nie było i nie będzie :) ale maluję innych i zdecydowanie wolę panny młode, które wolą "coś mocniejszego" niż naturalny- dla mnie ledwo widoczny makeup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie :*
      Ja miałam taki ledwo widoczny mejkap w dodatku w odcieniach beży i brązów (bardzo lubię te kolory, ale wtedy za delikatnie się pomalowałam, pewnie asekuracyjnie, ale na zdjęciach makijaż ledwo widać ;))

      Usuń
  6. ah Ty cudowna !!!!!!!!!! najpiekniejsza....makijaz boski w pieknym kolorze - Kocham takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, dziękuję :*
      Zawstydzasz mnie, bo na prawdę daleko mi do ideału :*

      Usuń
  7. przecudny makijaż!! bardzo, bardzo mi się podoba:) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi 6 października minął roczek od Slubu:) powiem szczerze ze patrząć na moj makijaż slubny-to teraz zdecydwanie inaczej chciałabym być pomalowana. Może troszkę ciemniej, tak aby oko było mocniej zarysowane. Może to tez wynika z tego ze w przeciagu tego roku sama zaczelam interesowac sie makijażami i zaczelam ogladac makijażowe blogi i widze jak pieknie można malowac:) Piekny makijaż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Cieszę się, że nie jestem sama z tą zmianą zdania, co do swojego makijażu ślubnego ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...