piątek, 15 listopada 2013

Dziewczyny lubią brąz, czyli paletka RIMMEL GLAM'EYES!

Witajcie :)


Ostatnio na moim blogu zrobiło się bardzo "brązowo", dzisiejszy post także nie odbiegnie od tej tematyki ;) Chciałabym bowiem zaprezentować Wam paletkę czterech cieni firmy RIMMEL z serii GLAM'EYES w kolorze 002 SMOKEY BRUN.


Paletka jest, jak można się domyślić, w odcieniach połyskujących, perłowych brązów i chłodnych beży. Zawiera co prawda jeden cień złoto-brązowy, ale jest to kolor lekko "przybrudzony" i nie czysto ciepły. Pozostałe odcienie też są chłodne, jakby złamane różem, brąz delikatnie wpada nawet we fiolet. Mi takie kolory bardzo odpowiadają :) Cienie nie posiadają drobinek.

Tak cienie prezentują się w opakowaniu:



A tak, roztarte na ręku:



Producent na odwrocie opakowania przygotował dla nas ściągę, w które miejsca na powiece aplikować dany cień:

 
Ja, co prawda, raczej nie stosuję się do rad producentów i makijaż wykonuję "po swojemu", tym jednak razem postanowiłam pójść za wskazówkami na opakowaniu i zmalować Rimmelową wersję make-up'u ;)


Nie byłabym jednak sobą, gdybym czegoś od siebie nie dodała ;) Przyciemniłam lekko zewnętrzny kącik i załamanie najciemniejszym cieniem (4), namalowałam czarnym cieniem miękką kreskę wzdłuż górnej linii rzęs i tym samym czarnym cieniem podkreśliłam zewnętrzny dolny kącik.

Makijaż wykonałam na szybko, aby zapoznać się z paletką, więc nie mam zdjęć całej twarzy, ale tak prezentowały się oczy :)



Post ten nie jest recenzją paletki, ponieważ dopiero trafiła ona do mojej kosmetyczki, mogę jednak podzielić się z Wami moimi pierwszymi wrażeniami z użytkowania jej. Cienie mają kremową konsystencję, choć troszkę się osypują, trzeba uważać zwłaszcza z najjaśniejszym cieniem. Kolory są dość mocno napigmentowane, ładnie się błyszczą, lecz nie nachalnie i bazarkowo. Z powodzeniem można te cienie stosować zarówno do makijażu dziennego, jak i mocniejszego wieczorowego - wszystko zależy w jaki sposób tych cieni użyjemy :) Jak na razie jestem zadowolona z zakupu. Paletkę można dostać w Rossmannie w cenie regularnej około 30 zł.

A Wy co sądzicie o takich brązach? Macie te lub inne cienie Rimmel w swoich zbiorach? Jak się sprawują u Was?


Pozdrawiam Was serdecznie :)

Kina

 

Zapraszam także na mój FanPage na Facebooku'u:

https://www.facebook.com/Kina.makeup.photography

40 komentarzy:

  1. Swatche wyglądają kusząco:)Może rozejrzę się za nimi podczas -40% w Rossmannie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy takiej obniżce, to myślę, że na prawdę warto je kupić :) Ciekawe, kiedy Rossmann zrobi -40%?

      Usuń
  2. świetne kolory, fajnie zrobiłaś to ostanie zdjęcie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :), poniosła mnie fantazja ;) i tak wyszło :)

      Usuń
  3. ooo super! :) Kupiłam te cienie mamie kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś podobny zestaw, kiedy były jeszcze inne opakowania i byłam bardzo zadowolona, są bardzo uniwersalne :-) śliczny makijaż zmalowałaś :-) teraz mam biały cień z Rimmela i używam go przy większości makijaży ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info, fajnie, że cienie u Ciebie się sprawdziły, czyli jest szansa, że i ja się na nich nie zawiodę :)

      Usuń
  5. z rimmela kupuję czasem lakiery, ich cieni już od wieków nie próbowałam w sumie to nie wiem czemu... taką kolorysykę lubię, brązy pasują raczej każdemu. śliczny makijażyk jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja też nie kupowałam ich cieni, ale te wyjątkowo mi pasują i nie żałuję zakupu :)

      Usuń
  6. Nie miałam jeszcze nigdy cieni Rimmela ale muszę przyznać że kolorki są ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Na powiece kolory prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. osobiście bym wolała jakąś mieszankę matowych i perłowych, ale to chyba zbyt wygórowane życzenia ;D kolorki śliczne i makijażyk całkiem całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Ja właśnie potrzebowałam czegoś z połyskiem, bo matowych mam sporo ;) Zawsze mogę pomieszać ;)

      Usuń
  9. Bardzo fajnie sie prezentuja, zerkne na nie nastepnym razem w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam je całkiem przypadkowo i na prawdę nie żałuję, myślę, że będą częścią mojego codziennego mejkapu :)

      Usuń
  10. Świetna paletka i super kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja posiadam dwie paletki,które świetnie się sprawdzają w dziennym makijażu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło wiedzieć, że paletki są fajne :) A jakie jeszcze masz kolory?

      Usuń
  12. bardzo ladny makijaż :) sama czuję się najlepiej właśnie w brązach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny makijaż! Uwielbiam takie odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedne z moich ulubionych cieni do powiek i to właśnie te kolory, bardzo podobne odcienie ma Dior :) z obu jestem bardzo zadowolona ;) a tych używam już od około trzech lat :) co do bloga to obserwuje i na pewno będę tutaj często zaglądać, a w wolnej chwili zapraszam do mnie :)) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi sie podobaja te cienie i chyba nawet sie na nie skusze:-D. Makijaz tez fajny- w Twojej wersji :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto po nie sięgnąć, zwłaszcza, że teraz w Rossmannie -40% na kolorówkę ;)

      Usuń
  16. jutro pędze do rossmana po te cienie ;). Widzialam juz je w piatek jak bylam w rossma nie ale kupilam najpierw to co potrzebowalam na pewno :D. Tusze do rzes i szminke ;)
    U mnie nowy post

    OdpowiedzUsuń
  17. mam z tej serii fioletowe cienie i średnio jestem z nich zadowolona- są nietrwałe.
    te brązy też mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, jak do tej pory jestem z nich zadowolona, zawsze aby zwiększyć trwałość można użyć bazy :) Ja też często mieszam cienie z innymi, aby uzyskiwać nowe kolory i faktury, więc mi póki co nic nie przeszkadza :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...