środa, 13 listopada 2013

Jesienne brązy, czyli makijaż paletką MAYBELLINE DIAMOND GLOW

Witajcie :)


Dziś makijaż, którego zapowiedź przedstawiłam Wam w poście z recenzją paletki MAYBELLINE DIAMOND GLOW ---KLIK!---


Makijaż w całości zachowany jest w tonacji brązów i beży, łącznie z policzkami i ustami. Tej jesieni na nowo zakochałam się w brązach i bardzo często robię makijaże z użyciem tych kolorów w różnych wariacjach :)

Produkty, których użyłam do makijażu:

TWARZ

  • Podkład BOURJOIS 123 Perfect nr 51 VANILLE CLAIR
  • Korektor Astor Perfect Stay Oxygen Fresh nr 001 IVORY
  • Puder KRYOLAN Anti-Shine
  • Bronzer Bell Bronze Modeler
  • Róż BOURJOIS nr 03 BRUN CUIVRE

OCZY

  •  Brwi podkreślone chłodnym matowym brązem z paletki WARSZAWA KRYOLAN
  • Baza pod cienie ARTDECO
  •  Paletka MAYBELLINE DIAMOND GLOW nr 06 COFFEE DRAMA
  •  Cień MANHATTAN Multi Effect nr 29C VANILLA SKY
  • Czarna kredka LANCOME Le Crayon Khol Noir
  •  Czarny cień INGLOT AMC

USTA

  • RIMMEL APOCALIPS nr 600 NUDE ECLIPSE
 
A oto efekty:










Co sądzicie o makijażu w tonacji brązów?

Jakie kolory królują tej jesieni w Waszych codziennych makijażach?


Pozdrawiam :)

Kina



 

32 komentarze:

  1. bardzo mi się podoba..taki make up no make up:) świeżo i mega naturalnie
    !

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny jest , często mój dzienniak tak wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja też lubię tego typu dzienne makijaże :)

      Usuń
  3. Sliczny makijaż :) uwielbiam brązy, a w Twoim wykonaniu wyszlo perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczny makijaż i zdjęcia! bardzo Ci ładnie w takiej tonacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przeważnie maluję się w podobnych barwach, jednak usta podkreślam delikatnym różem. Tu pierwszy raz użyłam odcienia nude ;)

      Usuń
  5. Makijaż wyszedł bardzo ładnie :)
    Jesteś piękną kobietą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie, lubię takie makijaże ale u mnie codziennie króluje coś innego :D kobieta zmienna jest hehe pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*
      Ja uwielbiam Twoje różnorodne makijaże, więc się cieszę z Twojej zmienności ;)
      Ciekawe kiedy mi minie faza na brązy ;), a zacznie się na inny kolor ;)

      Usuń
  7. Ja uwielbiam u siebie brązy:) Ślicznie Tobie w tym makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczny makijaz....pieknie Ci w brazach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał! Jest prześliczny!! :) Wyglądasz bardzo kobieco.
    Ale niesamowicie podobają mi się zdjęcia :) Super są :)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie makijaże, bardzo trafiłaś w mój gust! Idealnie podkreślają urodę, wygląda się pięknie i jakby ktoś Cię spotkał, to powiedziałby "Ale pięknie wyglądasz", a nie "Ale masz piękny makijaż", bo ten makijaż nie rzuca się w oczy, a robi cuda z twarzą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu, to dla mnie ogromny komplement, dla mojej pracy raczej :) :-*

      Usuń
  11. ładny naturalny efekt ślicznie wyszłaś

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że Ci się podoba :) Dzięki za komplement :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brąz zawsze będzie w mojej kolekcji cieni :) Twój makijaż super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz, nie mogę się napatrzeć ^_^ Makijaż super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement :)
      Makijaż, myślę, jest uniwersalny :)

      Usuń
  15. Rewelacyjna inspiracja na dzisiejszy dzień - mam rozmowę o pracę, nada się w 100%! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...