poniedziałek, 25 listopada 2013

Maquillage Sublime ... Pin Up ... Rozważna i Romantyczna ...

Witajcie :)


Dziś makijaż, który wykonałam już jakiś czas temu :) Jest subtelny, ale wyraziste akcenty w postaci podkreślonych ust i delikatnie, acz wyraźnie podkreślonych oczu, nadają mu charakteru :)

Nie mogłam zdecydować się na nazwę dla tego make-up'u, więc na facebook'owym Fanpage'u --- KLIK!!!--- zapytałam o zdanie dziewczyny i nazwy w tytule postu, to właśnie ich propozycje :)

A Wy, jak byście nazwały taki makijaż? 


Miłego oglądania :)





Pozdrawiam serdecznie :)
Kina


p.s.
Jutro od rana planuję nadrobić Wasze wpisy na blogach, bo już mam ogromne zaległości ...
Buziaki :*

49 komentarzy:

  1. Kinga uwielbiam takie makijaże :) jestem niebieskooką blondynką i bardzo lubię takie makijaże z pewnościa mi również taki by pasował ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :)

      P.s.
      Nie mam na imię Kinga ;)

      Usuń
  2. piękny, rozważna i romantyczna mi się podoba jako nazwa tego makijażu :) a co to za rzęsy masz na sobie? :) dodają całości charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wybór nazwy :)
      Rzęsy zakupione jakiś czas temu w chińskim sklepie za 5 zl ;) Nosić się ich nie da, za to pięknie wyglądają na zdjęciu ;)

      Usuń
  3. ale super się patrzy na takie świetne zdjęcia :) zdradzisz jak i czym robisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Domi :)
      Zdjęcia robię lustrzanką z obiektywem 50mm. Korzystam z różnego oświetlenia, tu akurat miałam studyjną lampę błyskową z dyfuzorem w postaci białej parasolki :)

      Usuń
    2. ojej. widzę wyższa szkoła jazdy. widać :) naprawdę rewelacyjne zdjęcia.

      Usuń
    3. Dzięki, miło, że ktoś to docenia :)

      Usuń
  4. ja jestem za rozważna i romantyczna :-) bardzo lubię jak u blondynek sa mocniej podkreślone oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Powiem Ci, że ja znowu coraz bardziej przekonuję się do mocniej podkreślonych ust ;)

      Usuń
  5. Bardzo mi sie podoba Twoj makeup :)usta idealnie dodają wyrazistości :) tak jak Maya zauważyłam, że rzęski bardzo fajnie i naturalnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Na zdjęciach rzęsy rzeczywiście wyglądają dość naturalnie, w rzeczywistości wydają się raczej bardziej teatralne :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Bunny, podobnie mi się ten make-up kojarzy, z tym, jak "pomalowane" są np. lalki Barbie ;)

      Usuń
  7. Oczy są wyraźnie podkreślone, cera promienna i świetnie dopasowana pomadka. Wszytsko ładnie się komponuje a Ty wyglądasz fantastycznie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny makijaz!!:) Wyglądasz tak świeżo, kobieco i romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko ! Jaki przecudowny makijaż !
    _____________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi, że makijaż Ci się spodobał :)

      Usuń
  10. jestes cudowna......kocham Twoje makijaze i delikatne spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo subtelny! Jak dla mnie idealny na randkę :)
    Podoba mi się i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za piękne zdjęcia! Gdzie Ty je robisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Robię je sama w domowym mini-studio :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...