sobota, 9 listopada 2013

Opalizujący cień sypki GLAZEL VISAGE

Witajcie :)


Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam piękny cień sypki z firmy Glazel Visage.


Ja jestem posiadaczką cienia w kolorze brązowym, który opalizuje na złoto i niekiedy delikatnie przechodzi w srebrny blask. Niestety słoiczek, w którym znajduje się cień nie jest opisany, więc nie wiem, jakie ma on oznaczenie. Sam cień otrzymałam jako gratis przy zamawianiu palety 18 cieni w firmie Glazel.

Tak cień prezentuje się w opakowaniu:




Cień jest bardzo mocno napigmentowany (w sumie można by stwierdzić, że to nie cień, a pigment właśnie) i wystarczy go na prawdę odrobina, aby pokryć powiekę pięknym kolorem, który w zależności od kąta padania światła mieni się na różne odcienie złota i delikatnego srebra.

Tak wygląda cień po tym, jak musnęłam go opuszką palca w opakowaniu:


A tak wygląda delikatnie roztarty:


Cień ma piękny, głęboki kolor, pokrywa powiekę taflą koloru i wystarczy go na prawdę odrobina, aby uzyskać piękny efekt.

Na potwierdzenie tych słów, spójrzcie jak pięknie cień wygląda i jak zmienia się, gdy tylko słońce inaczej na niego zaświeci!


Ja jestem tym cieniem zauroczona! Posiadam go już od dłuższego czasu i uwielbiam z nim pracować, jest aksamitny, bezproblemowo nakłada się na powiekę i pięknie się rozciera!

Tu przykładowy makijaż  z użyciem tego cienia:



Więcej zdjęć znajdziecie w tym poście ---KLIK!---

A Wy lubicie sypkie cienie, czy wolicie te prasowane? Posiadacie jakieś cienie sypkie, które mogłybyście polecić?


Pozdrawiam Was serdecznie :)

Kina


31 komentarzy:

  1. Cudny pigment :)
    Prześliczne zdjęcia :) Uwielbiam Twóje fotki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się, żeby zdjęcia były coraz lepsze :)
      A cień na prawdę jest rewelacyjny!!!

      Usuń
  2. Uwielbiam takie niejednoznaczne kolory:) Twój jest cudowny i jak fajnie wkomponowany z soczystą zielenią!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), kolor na prawdę ma wiele "twarzy" ;)

      Usuń
  3. Nie probowalam jeszcze cieni sypkich, boje sie, ze narozrabiam :) Cien rzeczywiscie boski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom ten cień ładnie trzyma się pędzla.

      Usuń
  4. ładnie się błyszczy i ma intensywny kolor

    OdpowiedzUsuń
  5. daje świetny efekt :)
    długo się utrzymuje?nie obsypuje się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie osypuje się, ale trzeba go aplikować bardzo oszczędnie i w razie potrzeby dokładać :) Jest bardzo wydajny. Nie wiem, ile czasu utrzymywałby się bez bazy, ale z bazą jest nie do zdarcia :) Trzyma się aż do demakijażu :)

      Usuń
  6. prześliczny :-) wydaje się też dość uniwersalny, no i ja uwielbiam takie błyszczące cienie :-) bardzo jestem ciekawa tej palety 18 cieni z tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że kolor podpasowałby wielu kobietom i można go kaczych z wieloma kolorami. Paletę może też kiedyś pokażę, mam tam maty i perły - maty bezapelacyjnie rządzą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Glazel co raz bardziej mnie zachęca do kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zainwestowałam w ich cienie już jakiś czas temu i nie żałuję :)

      Usuń
  9. nigdy nie próbowałam produktów tej firmy, kolor jest piękny. Co do cieni sypkich to nie posiadam bo nie lubię ich używać, wszelkiego typu pigmenty mnie denerwują albo poprostu jestem leniwa, bo jak by nie było z nimi trzeba uważać przy nakładaniu :) Wiem, wiem dają piękny efekt, może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w większości używam cieni prasowanych, jednak te sypkie dają przepiękne efekty <3

      Usuń
  10. Piękny jest! <3
    Ja wolę zdecydowanie cienie prasowane, ale jeżeli chodzi o sypkie to makeupgeek i kobo <3

    OdpowiedzUsuń
  11. super się mieni !! :D
    Ps. roztarłbym bardziej granice :)

    Dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubie cienie sypkie z firmy glazel :). Ten tez mi sie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pewnie wypróbuję więcej tych cieni, bo ten bardzo przypadł mi do gustu :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Sypki cień z Glazel mam tylko jeden, ale mam paletę cieni prasowanych i jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  14. Kocham takie kolory, ojojoj będzie mój!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki piękny makijaż, a jak się ślicznie mieni :))) na pewno go wypróbuje :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...