poniedziałek, 4 listopada 2013

Cienie do powiek Maybelline Diamond Glow

Witajcie :)


Dziś chciałabym przedstawić Wam cienie, których posiadaczką jestem już od jakiegoś czasu, a które podbiły moje serce tej jesieni :)


Moim faworytem do jesiennych makijaży stały się cienie firmy MAYBELLINE DIAMOND GLOW BY EYESTUDIO. Ja zakupiłam paletkę oznaczoną numerem 06 "COFFEE DRAMA".



Od producenta:

DLA KOGO
Dla kobiet, które chcą by ich oczy lśniły intensywniej niż kiedykolwiek.

DZIAŁANIE
Cienie od delikatnej, kremowej konsystencji, dzięki specjalnej formule, nie obsypują się. Utrzymują zrównoważone, pełne nasycenie nadając spojrzeniu diamentowego rozświetlenia.

EFEKT
Diamentowy blask bez osypywania się cieni.

Moja paletka zawiera odcienie brązu, złotego i jasny biało-beżowy. Wszystkie odcienie opalizują, zawierają drobinki, według mnie dwa odcienie jaśniejsze posiadają drobinki większe, w brązach drobinki te są bardziej dyskretne. Cała paletka nie błyszczy jednak tandetnym brokatem, ale pięknie rozświetla oko. 
Wersja nr 06 COFFEE DRAMA tak prezentuje się w opakowaniu i roztarta na skórze bez żadnej bazy:




Jak widać drobinki na prawdę nie są nachalne i nie rzucają się w oczy. Cienie są bardzo dobrze napigmentowane - jedynie najjaśniejszy ma słabszy pigment na rzecz większych drobinek, a szkoda. Jeśli stosujemy go tylko do rozświetlenia wewnętrznego kącika oka, sprawuje się nienagannie, natomiast przy nakładaniu go na całą powiekę radziłabym zmieszać go z innym cieniem o podobnym kolorze. W zależności od zamierzonego efektu, mieszam ten cień z matowym lub perłowym beżem.

Paletka ta nadaje się do makijażu zarówno dziennego, jak i na większe wyjście. Kolory są tak dobrane, aby bez problemu można było wyczarować nimi makijaże od delikatnych po bardziej wyraziste i smokey. Dla mniej wprawnych producent przygotował z tyłu opakowania ściągawkę, w które miejsce na powiece zaaplikować konkretny cień. Nie oznacza to jednak, że nie możemy nakładać ich w inny sposób - możemy, a nawet powinnyśmy eksperymentować i szukać różnych sposobów na "noszenie" tych cieni :)

Cienie dostępne są w Rossmannie za około 34 zł. Ja kupiłam tę paletkę w promocji -20%.
Warto polować na promocje, ponieważ w tej cenie paletka jest na prawdę godna uwagi. Polecam!

Poniżej makijaż wykonany właśnie tymi cieniami (więcej szczegółów już wkrótce :))



A Wy miałyście już styczność z tymi cieniami MAYBELLINE? Co o nich sądzicie?

Pozdrawiam serdecznie :)

Kina











32 komentarze:

  1. paletka wyglada super, to akurat moje kolory
    jak znajdę w promocji, to chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Są na prawdę piękne i myślę, że będą pasować większości kobiet :)

      Usuń
  3. Mam i gości u mnie od dłuższego czasu. Już sięgnęłam dna :) Uwielbiam ją !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja używana już wiele razy, a na razie ledwo widać zużycie ;)

      Usuń
  4. Ja tez szukam brazow na zime, wiec moze sie skusze, bo wygladaja swietnie. Jakies zdjecie makijazu z bliska bym chetnie zobaczyla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są na prawdę fajne i mimo delikatnego błysku moim zdaniem nadają się też na co dzień. Zdjęcia makijażu będą :)

      Usuń
  5. to chyba jakas nowa paletka..piekne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, a nawet nie wiem, bo jakoś wcześniej na ich cienie nie zwracałam uwagi ;) Mają kilka wersji kolorystycznych, m.in. brązy cieplejsze i chłodniejsze, widziałam jeszcze fiolety.

      Usuń
  6. ja uwielbiam z maybelline color tattoo <3
    polecisz jakies cienie w zimnych odcieniach srebro,szarosci,fiolety z drobinkami i metaliczne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bunny, dziś byłam w Rossmannie i widziałam te paletki z Maybelline w odcienich srebra, fiolety. Jeszcze jakieś były. Możesz spróbować któreś. Albo skompletuj sobie mini paletkę w Inglocie, mają super pigment, dobrze się trzymają i ogromny wybór kolorów i rodzajów, np bardziej perłowe czy z większymi drobinkami. Sama dobierasz jakie chcesz. :)

      Usuń
    2. dzięki ;* w takim razie popatrze ;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz brązy, to na prawdę warto je wypróbować :)

      Usuń
  8. Nie miałam ich w łapkach ale pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem fajnie się prezentują, w sam raz na dzień ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlaśnie na dzień mi bardzo odpowiadają, mimo iż producent raczej chyba do mocniejszego makijażu je rekomenduje :)

      Usuń
  10. swietny mejkap i stylizacja! bardzo w moim guście :) a cieni nie posiadam, ale kolorystyka bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  11. witaj :). Piękny szablon bloga :) !.
    Cienie bardzo łądne, nie miałam ich, kolory szczegolnie mi odpowiadaja, chociaz zdecydowanie lepiej czuje sie w matach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi to czytać, bo sama wszystko w szablonie ustawiałam :) Ja też do tej pory raczej maty wolałam, ale teraz zakochałam się też w błysku ;)

      Usuń
  12. AA.... makijaż i zdjęcie super cieni nigdy nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny makijaż:) Zdjęcia jak zawsze świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba powinnam się za nimi rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz brąz i odrobinę blasku, to warte są zakupu :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...