wtorek, 17 grudnia 2013

Makijaż świąteczny w stylu glamour z GLAZEL VISAGE!

Witajcie :)


Ostatnio zaszalałam z kolorowym makijażem, więc teraz chciałabym przedstawić Wam propozycję bardziej stonowaną :)
Dzisiejszy makijaż, to elegancka propozycja na świąteczny look! Do wykonania makijażu wykorzystałam cienie ze świątecznej paletki GLAZEL.
Nie pisałam Wam wcześniej, ale w mojej paczce od GLAZEL znalazły się jeszcze dwie złote paletki ze specjalnej świątecznej edycji :) Miałam przyjemność sfotografować te paletki dla GLAZEL i teraz baner z informacją o możliwości zakupu paletek, wykonany przeze mnie, możecie już znaleźć na FanPage'u GLAZEL VISAGE na Facebooku :) ---KLIK!!!---
Zachęcam Was do zakupu, bo paletki są cudowne <3



Mniejsza paletka świąteczna w stonowanych barwach prezentuje się tak (to właśnie jej użyłam do makijażu):



Produkty, których użyłam do makijażu:

TWARZ

  • Baza pod makijaż GLAZEL
  • Podkład GLAZEL Anti-Age nr 1
  • Korektor HEAN Hihg Definition nr 01 Ivory
  • Puder GLAZEL Super Finishing Powder
  • Bronzer GLAZEL Bronzing Powder Terracotta (nie znam numeru, ale to fajny chłodny brąz)
  • Róż GLAZEL nr 7 (z palety róży)

OCZY

  •  Brwi podkreślone brązowa kredką i matowym brązem GLAZEL
  • cienie ze świątecznej paletki GLAZEL
  • ciemnobordowy cień z wieżyczki Glamour
  • biały cień z wieżyczki Arctic opalizujący na malinowo-różowy
  • biały cień z wieżyczki Arctic opalizujący na srebrny
  • Eyeliner żelowy Maybelline - czarny
  • tusz do rzęs Rival De Loop
  • rzęsy Ardell Wispies Black

USTA

  • konturówka GLAZEL w kolorze ciepłego różu
  • błyszczyk GLAZEL Diamond Lipgloss nr 14

Myślę, że to odpowiednia propozycja na elegancką świąteczną kolację lub obiad :)





Dajcie znać, czy taka propozycja przypadła Wam do gustu :)
A Wy jak pomalujecie się w Święta?
Zapraszam do śledzenie FB ---KLIK!!!---, już wkrótce rozdanie:)


Pozdrawiam Was gorąco :)

Jak widać u mnie już świąteczna atmosfera, choinka pięknie pachnie :)

Kina




37 komentarzy:

  1. przepiękny makijaż i fryzura <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Bunny :-*
      Skoro Ty piszesz pozytywnie o fryzurze, to na prawdę musi być nienajgorsza :):):)

      Usuń
  2. Piękny makijaż a paleta wygląda prześlicznie i elegancko , złote opakowanie LOVE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez to, że paletka jest złota, nabiera takiego fajnego, odświętnego charakteru :) Uwielbiam te paletki <3

      Usuń
  3. Pięknie wyglądasz :)
    Śliczny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny makijaż :) uwielbiam Twoją urodę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, dzięki, strasznie miło na stare lata takie słowa poczytać :)

      Usuń
  5. Cieply i stonowany - piekny!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Myślę, że to dobra alternatywa dla poprzedniego szalonego makijażu ;)

      Usuń
  6. przepiękny makijaż, bardzo Ci pasuje, idealny na święta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Myślę, że taka kolorystyka pasowałaby większości z nas :)

      Usuń
  7. Piękny makijaż :) Ja w tym roku stawim na czerwone usta :)

    Ps. zapraszam do mnie, tym razem wszystko o złuszczaniu kwasami AHA oraz przepisy na domowe maseczki złuszczające :)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest przepiękny! Idealny po prostu... duzo bym dała zebys mnie tak pomalowala na Wigilie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Patrycja :* Jest mi bardzo miło czytając takie słowa :*

      Usuń
    2. mogłabym zachwalać i zachwalać Twój talencior :) fajne te paletki glazel- ladne cienie sobie wybrałaś :) bo sama kompletowałas tak?

      Usuń
    3. :-*
      Mogłam sama skompletować, ale poprosiłam tylko o zrobienie jednej paletki do makijażu stonowanego, a drugiej do bardziej szalonego ;) Poprosiłam, żeby osoba, która się tym zajmuje, sama skompletowala wg moich wskazówek, bo widzi cienie na żywo i łatwiej jej dobrać cienie :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Taki była mój zamiar, więc chyba się udało :)

      Usuń
  10. Jaki piękny delikatny makijaż :) sama spróbuje taki zrobić :))

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne kolory! piękne oczko zmalowałaś! ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie! Uwielbiam takie delikatne makijaże :) Też postawię na coś lekkiego na oczach i może coś mocniejszego na ustach? :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Ja pewnie w Wigilię jeszcze coś innego zmaluję ;)

      Usuń
  13. Śliczny delikates :) a wszystkie paletki Glazel to marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż, na prawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gwiazdeczka.....lśnisz kochana...a makijaz cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej otagowałam Cię :) Mam nadzije że się przyłączysz do zabawy :)

    pozdrawiam

    http://make-upbymags.blogspot.ie/2013/12/all-about-eyes-tag.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...