wtorek, 31 grudnia 2013

Makijaż sylwestrowy paletką SUNSET DREAMING HEAN

Witajcie :)


Chciałabym zaprezentować Wam makijaż wykonany paletką HEAN, którą pokazywałam Wam już we wcześniejszym poście ---KLIK!!!---

HEAN zaprezentował ostatnio na FB wiele kompozycji paletek na wkłady, zajrzyjcie koniecznie, bo cienie są super! ---KLIK!!!---

Myślę, że taka propozycja doskonale sprawdzi się w sylwestrową noc :)

Jeśli nie miałyście jeszcze pomysłu na sylwestrowy make-up, może przypadnie Wam do gustu ten makijaż :)

Produkty, których użyłam do makijażu:

TWARZ

  • Baza pod makijaż GLAZEL
  • Podkład Pierre Rene Skin Balance nr 20 Champagne
  • Korektor HEAN Hihg Definition nr 01 Ivory
  • Kamuflaż HEAN High Definition Skin Mix
  • Puder HEAN High Definition Bamboo Fixer Powder nr 500 Translucent
  • Bronzer GLAZEL Bronzing Powder Terracotta (nie znam numeru, ale to fajny chłodny brąz)
  • Róż Bourjois 33 Lilas d'or
  • High Definition Fixer Spray

OCZY

  •  Brwi podkreślone paletką do brwi Essence
  • cienie z paletki HEAN SUNSET DREAMING ---KLIK!!!---
  • cień w kolorze złamanej bieli ze świątecznej paletki GLAZEL
  • Eyeliner żelowy Maybelline - czarny
  • cielista kredka Max Factor 
  • tusz do rzęs HEAN Maxxi Lash Flexi Modelling
  • rzęsy Ardell Demi Wispies

USTA

  • pomadka HEAN Classic Colours Festival nr 21 Pudrowy Róż

Całość spryskałam Fixerem w Sprayu HEAN, który doskonale utrwala makijaż na wiele godzin. Stosowałam go już w czasie Świąt i makijaż przetrwał świeży i nienaruszony do wieczora.

Chciałam jeszcze wspomnieć, że jestem zachwycona pomadką Classic Colours Festival! Do tej pory bardziej lubiłam błyszczyki, bo pomadki wysuszały mi usta, ale nie ta! Ta jest świetna, kremowa, nawilża usta!!! Pięknie an nich wygląda!!! Jestem zachwycona!!!

Tak makijaż prezentuje się na zdjęciach:







Dajcie znać, czy taka propozycja przypadła Wam do gustu :)



Udanej zabawy sylwestrowej i szczęśliwego Nowego Roku!!!

Pozdrawiam gorąco :)
Kina


30 komentarzy:

  1. Mam podobną budowę oka, wiec u mnie może też będzie wyglądać tak ładnie :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie! Lubię takie kolorki! Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż i fantastyczne zdjęcia.

    Bardzo mi się podoba twój blog, obserwuję i będę zaglądać tutaj częściej.
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie, oraz do obserwowania jeśli Ci się spodoba, choć ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), bardzo mi miło to czytać :):):)
      Wpadnę na pewno :)

      Usuń
  4. Oj tak kochana- jak zawsze przypadł do gustu :) dojrzałam nawet Twoje śliczne pazurki, które idealnie komponują się z mejkapem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pati :-* Zwłaszcza za docenienie pazurków, bo ja kompletny anty-talent mam w tej dziedzinie ;)

      Usuń
    2. Nie przyznawaj się do tego :* musze w końcu wypróbować rzeski ardell;)

      Usuń
    3. Próbuj próbuj, bo są świetne :)
      Ja teraz czaję się na Neicha ;)

      Usuń
  5. piękny ten makijaz..kocham brązy i Twoje makijaze :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu :-* Ja znów jestem fanką Twoich :)

      Usuń
  6. makijaż świetny, lubię te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne połączenie kolorów:)Makijaż podoba mi się tak samo bardzo jak zawsze!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super makijaż, bezpieczne kolory ale super je wyciągnęłaś i makijaż bardziej z pazurem, ale myślę, że każdy świetnie by się w nim czuł :-) też teraz testuję cienie Hean i jestem bardzo zadowolona jak dotąd

    OdpowiedzUsuń
  9. Pełen profesjonalizm ! Piękny makijaż:) Ślicznie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne z Ciebie kobieta! Twoje zdjęcia są zachwycająco piękne, makijaże także :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stonowany i elegancki. Taki ktory będzie pasował nawet bardzo wybrednej damie, która w ten szczególny dzień chce czuć się pięknie i wyjatkowo

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo do Ciebie pasuje piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mayu :-* Cieszę się, że Ci się spodobał :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...