poniedziałek, 16 grudnia 2013

Mikołaj zawsze dzwoni dwa razy :) - czyli paczuszka od firmy HEAN!

Witajcie :)


W tym roku Mikołaj był dla mnie wyjątkowo hojny :) Oprócz przesyłki od GLAZEL VISAGE pojawił się u mnie jeszcze z paczuszką cudowności od firmy HEAN!


Niektóre z kosmetyków już wymacałam i jestem mega zadowolona :):):)

HEAN, dziękuję za przepiękną paczuszkę :)

A Wy lubicie produkty firmy HEAN? Jeśli tak, to mam dla Was bardzo dobrą wiadomość, ponieważ w Nowym Roku część z tych kosmetyków trafi w Wasze ręce :)

Śledźcie koniecznie wpisy na blogu i Facebook'u ---KLIK!!!---!!!


Pozdrawiam Was serdecznie :)

Kina

9 komentarzy:

  1. no no
    Same dobroci trafiły w Twoje ręce
    Tylko pogratulować !

    OdpowiedzUsuń
  2. Pfff :D Zazdroszczę jak nic ! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Super paczuszka tylko pozazdrościć ;)

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny :) Cieszę się, że paczuszka Wam się podoba :) Warto czekać na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z hean mam dobrą bazę pod cienie i jedną z paletek, tak kupiłam z ciekawości bo tyle dobrych opinii i jestem zachwycona jakością ;) może jeden cień ma słabszą pigmentację, ale trzy pozostałe są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczęłam testowanie, ale już jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...