poniedziałek, 23 grudnia 2013

Paletka cieni HEAN na cztery wkłady!

Witajcie :)


Niedawno dostałam bardzo fajną paczuszkę od firmy HEAN, znalazłam tam między innymi piękną paletkę, a do niej cztery cienie w postaci wkładów.



Paletka od razu bardzo mi się spodobała. Jest na prawdę solidnie wykonana, zawiera w środku małe lusterko, a jej rozmiary pozwalają na schowanie do torebki, aby mieć przy sobie zawsze swoje ulubione cienie :)

Tak paletka prezentuje się z zewnątrz:


Zrobiona jest z matowego czarnego plastiku. Bardzo elegancka.

Do tego ten piękny grawer <3


Ja się zakochałam ;)

Do mojej paletki dołączone były cztery wkłady fajnie zgrane ze sobą kolorystycznie:


Bardzo podoba mi się to zestawienie kolorystyczne! Dwa cienie są metaliczne, a dwa matowe, z takiego zestawu można wyczarować mnóstwo różnorodnych makijaży, od delikatniejszych, po wieczorowe.

Tak cienie prezentują się roztarte na ręku, bez żadnej bazy!


Kolory są przepiękne i świetnie napigmentowane! Jedynie nr 804 jest delikatniejszy, ale nie uważam tego za wadę, gdyż służy mi do rozcierania górnej granicy cieni. Kompletnie zakochałam się w dwóch cieniach metalicznych, które opalizują na złoto!!!

Paletka HEAN na cztery cienie, jest bardzo fajnym rozwiązaniem, gdy chcemy mieć nasz ulubiony zestaw kolorów przy sobie. Cienie można wymieniać, bądź dokupować wkłady, gdy nam się skończą, ponieważ trzymają się one na magnesach.
Całą gamę kolorystyczną wkładów znajdziecie na stronie HEAN ---KLIK!!!---
A tu znajdziecie pustą paletkę na wkłady ---KLIK!!!---
Można stworzyć na prawdę piękne połączenia!!!

Ja ze swojej paletki jestem bardzo zadowolona! W najbliższym czasie na pewno pojawi się makijaż wykonany tymi cieniami!

A Wy znacie firmę HEAN? Posiadacie już w swoich zbiorach jakieś cienie tej firmy? A może macie już swoje poczwórne paletki? Jeśli tak, to chętnie zobaczę Wasze zestawienia kolorystyczne :)



Pozdrawiam Was gorąco :)
Kina






20 komentarzy:

  1. Musze dorwać gdzieś te cienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zamówić przez stronę HEAN. Podałam linki :)

      Usuń
  2. Mam 2 cienie z Hean i jeden z nich własnie powala pigmentacją. Myślę, że nie ostatni raz kupiłam od nich produkty;) uwielbiam przede wszystkim ich puder sypki jak również bazę pod cienie;)
    Cudna kolorystyka !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie testuję puder sypki i bazę także :)
      Pigmentacja cieni jest super!

      Usuń
  3. Do firmy Hean mam sentyment - to właśnie z tej firmy był mój pierwszy tusz do rzęs, który zakupiłam jakieś 15 lat temu ;-) Cieszę się, że marka tak się rozwinęła!
    Cienie są przepiękne, dokładnie moje kolorki, takie jak lubię :-)
    A kasetka rzeczywiście wygląda bardzo solidnie i elegancko!
    Z przyjemnością dodaję twój blog do obserwacji, aby móc tu częściej wpadać :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Ja firmę HEAN także pamiętam z czasów jak byłam dzieckiem, a potem nastolatką, która stawiała swoje pierwsze kroki w makijażu :)

      Usuń
  4. niedawno zamówiłam sobie i właśnie dziś do mnie przyszła!! wygląda super, nie mogę się doczekać używania ;-) na pewno pokażę, co mam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z hean mam tylko jedną paletkę, i jeden pojedynczy cień w ślicznym kolorze niebieskiego z dodatku szarości ;) Bardzo lubię jak jak paletka ma lusterko, mimo że przy malowaniu używam dużego lusterka, to paletki z lusterkiem są wygodne ;) Cienie wyglądają super, pigmentacja na 10. 823 trochę mi przypomina rosegold z Kobo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam nic z KOBO, bo akurat nie mam do nich dostępu, ale kolory z mojej paletki mnie zachwyciły :)

      Usuń
  6. śliczna paletka - bardzo dobra pigmentacja i kolorki ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Mam nadzieję, że będzie mi dobrze służyć :)

      Usuń
  7. jestem bardzo zaskoczona, mega pigmentacja :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja spodziewałam się dobrej pigmentacji, bo wcześniej widziałam swatche, ale na żywo cienie mnie powaliły <3

      Usuń
  8. ładne, akurat ten czarny pewnie u mnie nie byłby wykorzystywany ;)al;e pozostałe są przepiękne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...