sobota, 14 grudnia 2013

RED EYE - makijaż kosmetykami GLAZEL VISAGE

Witajcie :)


Jak tylko rozpakowałam paczkę od firmy GLAZEL, od razu w oczy rzucił mi się piękny czerwony cień z paletki cieni prasowanych :) Postanowiłam pierwszy makijaż wykonać właśnie z tym cieniem w roli głównej :) Makijaż jest mocny, wyrazisty, dla odważnych :) Ja wyszłam tak na dwór wzbudzając niemałe zaciekawienie wśród przechodniów ;)


Produkty, których użyłam do makijażu:

TWARZ

  • Baza pod makijaż GLAZEL
  • Podkład GLAZEL Anti-Age nr 1 i do konturowania Anti-shine Control nr 3
  • Korektor Astor Perfect Stay Oxygen Fresh nr 001 IVORY
  • Puder GLAZEL Super Finishing Powder
  • Bronzer GLAZEL Bronzing Powder Terracotta (nie znam numeru, ale to fajny chłodny brąz)
  • Róż GLAZEL nr 7 (z palety róży)

OCZY

  •  Brwi podkreślone brązowa kredką i matowym brązem GLAZEL
  • czerwony matowy cień nr H14
  • bladoróżowy matowy cień nr S50
  • bordowy cień z wieżyczki
  • biały cień z wieżyczki opalizujący na malinowo-różowy
  • czarny cień nr S60
  •  Cień MANHATTAN Multi Effect nr 29C VANILLA SKY
  • Eyeliner żelowy Maybelline - czarny
  • rzęsy Ardell Wispies Black

USTA

  • konturówka GLAZEL w naturalnym kolorze ust
  • błyszczyk GLAZEL Diamond Lipgloss nr 16 i 12

A oto efekty:







Co sądzicie o makijażu w tak mocnym kolorze?

Pokusiłybyście się o takie podkreślenie oczu? 

Ja mogłabym w takim makijażu pojawić się nawet na Wigilijnej kolacji ;)


Pozdrawiam :)

Kina

44 komentarze:

  1. odważnie i pięknie! cudne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Wbrew pozorom, bardzo dobrze czułam się w tym makijażu, może częściej będę sięgać po takie kolory ;)

      Usuń
  2. piękne zdjęcia i wspaniały makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na fb już obczaiłam ten makeup, i jeszcze raz Cie pochwale bo jest nieziemski!:) tak bym chciala moc byc przez Ciebie umalowaną :* super efekty i powtórze się masz mega talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Takie słowa bardzo wiele dla mnie znaczą i nakręcają do dalszego rozwoju i doskonalenia umiejętności :-*

      Usuń
  4. makijaż jest boski
    nie mogę się napatrzeć na Twoje dzieło !!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny makijaż ;)
    pozazdrościć tak wspaniałego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odważny ale mnie się bardzo, bardzo podoba! Sama chętnie spróbuję takiego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-* Spróbuj i koniecznie się nam nim pochwal :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Może akurat ktoś się zainspiruje przy tworzeniu sylwestrowego makijażu :)

      Usuń
  8. makijaż bardzo ładny jednak nie moje kolorki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory to także nie były moje kolory, ale Glazel mnie pokusił do eksperymentowania i bardzo fajnie się w tym kolorze czułam ;)

      Usuń
  9. muszę przyznać, że mi też sie podobasz w tym kolorze, bardzo niebanalnie i dodaje pikanterii Twojej bardzo delikatnej urodzie. świetny makijaż!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-*
      Jeszcze mi nikt nigdy nie powiedział, że mam delikatną urodę ;)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja sama byłam swoją własną modelką ;)

      Usuń
  11. Śliczny makijaż i piękna modelka:)
    Nigdy nie miałam czerwonego cienia na powiekach..ciekawe jakbym w nim wyglądała...hiehie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj próbuj Natalia :D Ja już zaryzykowałam :D
      Dziękuję za komplement :-*

      Usuń
  12. cudownie moja droga !!!! piekny makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu :-* Z Twoich ust to dla mnie podwójny komplement :)

      Usuń
  13. jaki czad :D bardzo mi się podoba !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba:) Pasuje do Ciebie świetnie:) W ogóle podoba mi się Twoje wykonturowanie buźki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że ktoś to zauważa ;)
      Dzięki :)

      Usuń
  15. bardzo ładnie :)
    Aczkolwiek wolałbym zobaczy c efekt bez tak mocnej obrobki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :)
      Makijaż nie jest typowo użytkowy, dlatego też i zdjęcia pojawiły się właśnie w takiej "innej" wersji :)

      Usuń
  16. Świetny makijaż Kochana!! <3 lubię czerwień na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjnie wyglądasz z tą czerwienią na oczach :) jednak bardziej mi się podobasz w naturalnych odcieniach pasującej do Twojej delikatnej urody :) co nie zmienia faktu, że w tym Ci równie pięknie :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Odważny kolor, ale lubie mocne makijaże. Niestety na czerwień bym się nie zdecydowała, bo raz próbowałam i wyglądałam na chorą ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj połączyć ją z innym kolorem, który ją zneutralizuje.

      Usuń
    2. Pewnie gdybym miała choć trochę Twojego talentu, to może dałabym sobie rade z takim kolorem. A możesz podać mi jakieś przykładowe kolory? Na górnej powiece to jeszcze na upartego, ale na dolnej to jakbym chorowała lub nie spała.

      Usuń
    3. Np, niebieski, granat byłby fajnym mocnym akcentem odświeżającym spojrzenie, jeśli lubisz dobry byłby też zielony :) Wszystko po przeciwnej stronie koła barw :)

      Usuń
  19. Wow, nigdy bym nie pomyślała, że czerwień może tam elegancko i pięknie wyglądać na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się osiągnąć taki efekt :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...