poniedziałek, 2 grudnia 2013

Red Lips

Witajcie :)


Stawiacie czasem na mocny akcent na ustach? Jeśli tak, to może moja dzisiejsza propozycja przypadnie Wam do gustu :)



Makijaż, w którym główną rolę odgrywają czerwone usta, do tego delikatniej niż zwykle podkreślone oko (w odcieniach srebra i szarości), klasyczna kreska i gotowe!
Do tej pory rzadko mocniej podkreślałam usta, raczej skupiałam się na oczach, ale ostatnio coraz bardziej przekonuję się do wyraźnie podkreślonych ust :)

Użyte produkty:

TWARZ
  • Podkład BOURJOIS 123 Perfect nr 51 VANILLE CLAIR
  • Korektor Astor Perfect Stay Oxygen Fresh nr 001 IVORY
  • Puder KRYOLAN Anti-Shine
  • Bronzer Bell Bronze Modeler
  • Róż WIBO nr 1

OCZY
  • Brwi podkreślone brązowym żelem do brwi WIBO
  • Baza pod cienie ARTDECO
  • Paletka 3 cieni Inglota (srebrny, średni szary, grafit)
  • Cień MANHATTAN Multi Effect nr 29C VANILLA SKY
  • Eyeliner żelowy Maybelline Lasting Drama nr 01 Intense Black
  • Tusz do rzęs Miss Sporty Pump Up Booster

USTA

  • Pomadka GOLDEN ROSE 2000 nr 132







A Wy często "nosicie" czerwone pomadki na ustach? Na jaką okazję zrobiłybyście taki makijaż?


Pozdrawiam Was serdecznie :)
Kina

Zapraszam Was także na mój FANPAGE na Facebooku!

34 komentarze:

  1. Pięknie! Czerwone usta to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladny makijaz, ja ostatnio tez polubilam podkreslone usta:-) i kreske sama na oczach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polubiłam mocne usta, ale w takiej klasycznej czerwieni nie jest mi za dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mocne usta, to nie tylko czerwień, ja na razie odważyłam się na klasykę ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Cieszę się, że wyglądają ładnie, bo idealne nie są i trochę musiałam się przy nich namachać ;)

      Usuń
  5. bardzo elegancki fajny makijaż !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle , przepięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz:):)
    Lubię czerwienie bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Natalia :*
      No, ja też coraz bardziej się do nich przekonuję :)

      Usuń
  8. Super makijaż Ja kocham czerwone ,bordowe i najbardziej koralowe pomadki Zapraszam do mnie
    http://thekatharinaa.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja dopiero się do tych kolorów przekonuję :)

      Usuń
  9. o tak! świetnie zestawiony makijaż, oczy z wyrazem i ta czerwień!! myślę, że idealny odcień dla Ciebie :-) super zdjęcia szczególnie ten z buziakiem ma klimat ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki :-* Zastanawiałam się, czy zdjęcie z buziakiem w ogóle wstawiać, więc tym bardziej cieszę się, że Ci się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne fotki, super makijaż Kochana :) hehe cmok jest super :d :*
    Ja uwielbiam czerwień na ustach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dzięki :*
      To mój pierwszy publiczny cmok, więc wahałam się wstawiając go na bloga ;)

      Usuń
  12. piekna klasyka !!! rewelacja KOchana !

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny klasyczny makijaż i zdjęcia super;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż i ogólnie przyjemny dla oka blog ;) Jak sprawdza się ten podkład 123? Zastanawiam się nad jego kupnem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład sprawdzał się bardzo dobrze i ładnie ujednolicał koloryt twarzy, ale teraz jest niestety za ciemny.

      Usuń
  15. Czerwień u mnie sprawdza się tylko na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak z domu bym nie wyszła, na "zewnątrz" wolę delikatniejsze usta ;)

      Usuń
  16. śliczny makijaż i te usteczka czerwone
    na prawdę pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zawsze śliczny i profesjonalnie wykonany makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow super ze trafiłąm na Twoj blog! swietne prace!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...