czwartek, 5 grudnia 2013

RIMMEL - pomadki matowe by Kate

Witajcie :)


Dziś krótki post na temat moich niedawnych zakupów pomadkowych w Rossmannie.


Jak widać na zdjęciu powyżej zakupiłam matowe pomadki Rimmel by Kate w kolorach 101 i 103.

Tak prezentują się po otwarciu:


Numer 101 to delikatny chłodny róż, natomiast 103 to ciut ciemniejsza pomadka w kolorze delikatnej fuksji.

Na zdjęciu poniżej "wycinki" z obu pomadek:


Kolory współgrają ze sobą. Zakupiłam je z zamiarem stosowania oddzielnie lub obie razem - ciemniejszą w zewnętrznej części ust, a jaśniejszą jako wypełnienie ich środka.

Jak na razie pomadek użyłam tylko raz. Z kolorów jestem zadowolona bardzo, natomiast przez to, że to pomadki matowe, bardzo podkreślają skórki. Muszę porządnie nawilżyć usta zanim zastosuję ponownie którąś z tych pomadek.

A Wy miałyście te lub inne kolory matowych pomadek Rimmel? Co o nich sądzicie? Jakie matowe pomadki poleciłybyście?


Pozdrawiam serdecznie :)
Kina


35 komentarzy:

  1. lubię maty, zwykle trzymają się dłużej na ustach nich inne wykonzenia ale też mam problem z suchymi skórkami, nawet jak rano zrobie peeling, nałoże kremy i balsamy a potem pomadkę to w trakcie dnia suche skórki znów wychodzą :(

    OdpowiedzUsuń
  2. pokaż swatche na ustach :) ja akurat mam nr 102 i uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zdjęć tych pomadek na ustach, ale na pewno będę używać ich w makijażach, więc zachęcam do śledzenia mojego bloga, a na pewno zobaczysz, ja prezentują się na ustach :)

      Usuń
  3. śliczne kolory, lubię wszelkie róże na ustach, choć właśnie rimmela ostatnio rzadziej używam przez tę suchość ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kupiłam 104 - ostatnio kręci mnie taki zgaszony róż, w sam raz na zimę :) ale rzeczywiście stosuję pod nie balsam, bo skórki to masakra... i w związku z tym ich matowość znika ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie w końcu musiałam użyć bezbarwnego błyszczyka na wierzch, więc pomadka też już nie była matowa ;)

      Usuń
  5. ładne kolory
    chyba nawet by mi pasowały

    OdpowiedzUsuń
  6. 101 mi sie podoba;) Mam ale z czarnym opakowaniem, tylko troche szybko schodzi i trzeba poprawiać, ale i tak lubie serie Kate ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze Rimmelowe pomadki, więc porównania nie mam, a i użyłam jedną tylko raz ;) Poużywam ich trochę i zobaczymy, jak będą się spisywać :)

      Usuń
  7. Super, zwłaszcza 103 według mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 103 zakupiłam jako pierwszy, bo z całej gamy matów wydał mi się właśnie najładniejszy :)

      Usuń
  8. tyle już słyszałam o tych pomadkach, że w końcu na którąś muszę się skusić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja własnie też dlatego w końcu postanowiłam mieć je w swoich zbiorach, a rossmannowa promocja tylko mnie w tym utwierdziła ;)

      Usuń
  9. cudne kolory :) takie 'moje'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też takie lubię, myślę, że pasowałyby wielu z nas :)

      Usuń
  10. Brakuje mi jeszcze zdjęć jak prezentują się na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pojawią się w najbliższych makijażach, także zapraszam do śledzenia wpisów :)

      Usuń
    2. już nie mogę się doczekać ;) będę śledzić na pewno ;)))

      Usuń
  11. Śliczne są! Ja chciałabym odcień 107♥ Ile kosztowały jeśli można wiedzieć?;))

    Zapraszam do mnie :))
    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rossmannowej promocji -40% kosztowały chyba około 11-12 zł (jeśli dobrze pamiętam ;)).

      Usuń
  12. Śliczne kolory:) Ja osobiście ust nie maluję bo mam wrażenie że żaden kolor mi nie pasuje ale u kogoś pomalowane usta bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, może po prostu nie trafiłaś na "swój" kolor :)

      Usuń
  13. Oglądałam te pomadki na promocji w Rossmannie, bo wszyscy je tak chwalą, ale nie wzięłam ich właśnie z powodu ich bardzo suchej konsystencji. Byłam wręcz pewna, że będą podkreślać każdą suchość moich ust i jak widać nie pomyliłam się. Ale kolory naprawdę śliczne, a zdjęcia i serduszka jakie ładne:) Walentynkowo się trochę zrobiło;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory tak mi się podobają, że będę ich nawet z błyszczykiem używać ;)

      Usuń
  14. Mi średnio sie spodobały, takie jakieś są klejące dla mnie :/ kolory mega! teraz na fejsie u rimmela wygrałam zestawik z apokalips i to bede testować przez najblizsze dni :) ten konkurs jeszcze otwarty wiec bierzcie udział bo fajne nagrody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, moje klejące nie są...

      Apocalips mam jeden błyszczyk, ale coś mi w nim nie pasuje ...

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...