wtorek, 10 grudnia 2013

Róże, cienie matowe i cienie wypiekane GLAZEL VISAGE

Witajcie :)


Dziś chciałabym zaprezentować Wam pierwszą część kosmetyków, jakie znalazły się w mojej mikołajkowej paczce od GLAZEL VISAGE.

Na pierwszy ogień paleta róży:




Róże znajdują się w pięknej palecie z wygrawerowaną nazwą bloga :)

W środku znajdziemy 6 sporej wielkości róży, zarówno w ciepłych, jak i chłodnych odcieniach. Róże na żywo prezentują się jeszcze piękniej niż na zdjęciach, są dobrze napigmentowane i przyjemnie nakłada się je na policzki :) Niektóre z nich są matowe, a niektóre zawierają mieniące się drobinki (na zdjęciu poniżej widać, jak drobinki z pierwszego różu odbijają się w lusterku).



Na odwrocie palety wygrawerowane są numery róży, co mnie bardzo cieszy, gdyż zawsze będę miała możliwość dokupić konkretny odcień :)


Paleta jest na prawdę piękna i solidnie wykonana!




Drugą z palet, jaka znalazła się w mojej paczce, jest paleta 15 cieni matowych


Jak już pewnie wiele razy czytałyście, cienie są mocno napigmentowane, pięknie się prezentują, niby są to maty, ale niektóre kierują się w stronę satyny. Kolory są obłędne! 
(Od razu wpadł mi w oko ten czerwony cień i dziś już zmalowałam makijaż z tym cieniem w roli głównej ;), niedługo pojawi się na blogu :)).

Także na tej palecie na odwrocie wygrawerowane są numery cieni:



Paleta, jest takiego samego rozmiaru, jak paleta róży i jest tak samo pięknie wykonana!




Trzecią paletą w paczce jest paleta 15 cieni wypiekanych. Cienie zamknięte są w pięknej aluminiowej kasetce, która wpadła mi w oko, jak tylko zobaczyłam ją na stronie GLAZEL VISAGE :)



Niestety ciężko mi było sfotografować wygrawerowane na odwrocie numery cieni, więc jeśli chciałybyście znać ich oznaczenia, to dajcie znać w komentarzach, a je dopiszę!

Tak cienie prezentują się w całej okazałości:



Mają cudne kolory i pięknie opalizują na różne odcienie!!!

Ufff ... ;)
Część pierwsza za nami :)

Następny post będzie pewnie makijażowy, jako przerywnik, a później pokażę Wam kolejne kosmetyki GLAZEL VISAGE :) A jest co pokazywać :) Ja jestem nimi zachwycona!!!
Zachęcam Was do odwiedzenia strony GLAZEL VISAGE i zapoznania się z ich przebogatą ofertą!

http://www.glazel.pl/


Dajcie znać, czy wpadło Wam coś w oko :)


Pozdrawiam serdecznie :)
Kina





28 komentarzy:

  1. paletki są przepiękne, no i wygrawerowana nazwa bloga
    taka personalizacja to ciekawy pomysł

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne! oglądając pierwsze dwa zdjęcia przyglądałam się jakiś czas czy nazwa Twojego bloga jest tam wygrawerowana czy przerabiałaś zdjęcie :D świetnie to wygląda, gratuluję!! :) Co do cieni to bardzo mi się podobają i już nie mogę się doczekać tego czerwonego makijażu! Buziaki ;) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście dodaję do obserwowanych, żeby tego nie przegapić :D

      Usuń
    2. Hehe, zdjęcie nie przerabiane ;)
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. znam firmę z widzenia czyli z facebooka i z makijaży innych blogerek ale nigdy nie miałam okazji zmacać czy poużywać :( a firma zachwyca kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te cienie i róże. Super że ich numery są z tyłu wybite taki mały detal a tak pomocny:)
    Już przeglądam ich stronę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podane są numery cieni i róży :)
      Znalazłaś coś ciekawego na stronie? :)

      Usuń
  5. Wow, paletki sa cudowne !!! Ale Cię ten Glazel rozpieszcza Słońce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Czuję się rozpieszczona, ale dobrze mi z tym :D:D:D

      Usuń
  6. Śliczne kolorki podobają mi się :D

    Ciekawy blog także pozwolę sobie dodać.

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się podobaja wszystkie paletki:) sa przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te paletki, jakie cudne kolory <3
    A grawer baaaardzo ładny, nadaje elegancji..
    Jeszcze nigdy nie używałam produktów tej marki, nie wiedziałam że mają takie cudeńka!! :)
    Z niecierpliwością czekam na makijaż nimi wykonany :) <3
    OBSERWUJĘ :**

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Makijaż już wkrótce :)
      Mała zapowiedź już pojawiła się na FB ;)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Mi wszystkie się podobają :), ale wypiekańce rzeczywiście są cudne :)

      Usuń
  10. Wszystkie bardzo mi się podobają, chcę zobaczyć swatche :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Paleta róży i wypiekanych, mniam :)
    Niedawno kupiłam sobie paletę 15 prasowanych matów. Niestety, ku mojemu ogromnemu zdziwieniu 3 kolory są słabo napigmentowane :/
    Opakowanie z zewnątrz ekstra, no i ten grawer też. W środku jednak jakość opakowania mocno odstaje na niekorzyść. Cienie trochę latają w tych "wytłoczkach" i to tandetnie wklejone lusterko. Tak mi się przytrafił. Być może jestem odosobnionym przypadkiem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...