środa, 8 stycznia 2014

Bronzing Powder Terracotta, czyli wypiekane pudry brązujące GLAZEL VISAGE!

Witajcie :)


Przedstawiam Wam moich brązujących ulubieńców :) Pudry Bronzing Powder Terracotta od GLAZEL VISAGE towarzyszą mi w każdym makijażu, od kiedy tylko je dostałam.



Są to wspaniałe pudry brązujące o wypiekanej formule, świetnie nabierają się na pędzel, nie pylą zbytnio, tworzą delikatną mgiełkę koloru, którą można stopniować dodając kolejne warstwy produktu, bez pozostawiania smug!

Informacja na stronie GLAZEL:
Aksamitne i delikatne nabłyszczające pudry do twarzy i ciała. Nadają skórze wyrazistego i szlachetnego połysku. Zawierają miliony iskierek, które rozpromienią oczy, policzki, dekolt czy ramiona, dzięki czemu skóra kusi migotliwym blaskiem. Niezwykle wydajne i trwałe. Idealne do modelowania kształtu twarzy. 

Skład na odwrocie opakowania:



Ja otrzymałam dwa pudry w kolorach, które widać na zdjęciach. Niestety na opakowaniach nie ma numerków, więc nie jestem w stanie stwierdzić, które to kolory, a szkoda, bo chciałabym w przyszłości dokupić następne opakowania. Może GLAZEL weźmie to w przyszłości pod uwagę :)

A tak pudry się prezentują:






Jeden jest ciemniejszy z delikatnymi drobinkami, których nie widać na twarzy. To bardzo fajny brąz nie wpadający w ogóle w czerwień. Drugi z nich to odcień chyba najjaśniejszy z całej palety. Bez drobinek. Świetnie sprawdza się przy delikatnym makijażu, lub makijażu no-make-up. Można nim także fajnie rozcierać granice tego ciemniejszego pudru. Obydwa świetnie się aplikują i wyglądają na twarzy. Pozostają na swoim miejscu przez cały dzień.

Na prawdę są godne polecenia!

Zrobiłam dla Was także swatche, ale ciężko mi było uchwycić kolory na skórze. Podglądajcie je w makijażach, tam widać konturowanie twarzy :)




Tutaj znajdziecie całą paletę kolorów --- KLIK!!!---
A tutaj mały jej podgląd (zdjęcie ze strony glazel.pl)



A Wy macie swoich ulubieńców, jeśli chodzi o konturowanie twarzy? Podzielcie się swoimi odkryciami w komentarzach!


Pozdrawiam gorąco :)
Kina


Ostatnie dni rozdania!!!
KLIK w zdjęcie!


31 komentarzy:

  1. świetne te pudry kochana, no ale ja ogolnie kocham wszystkie ich kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie też nie zawiodłam się na firmie GLAZEL :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe te bronzery:)
    Właśnie mi się skończył, więc będę mieć te na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę są warte uwagi! Wcześniej miałam Bell, który bardzo lubiłam, ale te jeszcze bardziej podbiły moje serce :)

      Usuń
  3. W salonie pracujemy na pudrach Glazela jak i na innych kosmetykach firmy, jednak z tymi cudeńkami jeszcze się nie spotkałam, jakim cudem? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają super!! jak nie wygram Twojego rozdania, to chyba coś na pocieszenie będę musiała sobie kupić tak mnie te kosmetyki kuszą :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jeśli skusisz się na jakiś zakup, to nie będziesz żałować :)

      Usuń
  5. Podoba mi się odcień tego ciemniejszego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam się czym chwalić jeżeli chodzi o pudry brązujące. Rozglądam się za Bahama Mama, ale opinie na ich temat są podzielona, a ja mam jasną cerę i boję się zbyt mocnego efektu... Podoba mi się też bronzer z Astor, ale powsrtzymuje mnie na razie cena ;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ten najjaśniejszy by Ci podpasował, jest na prawdę delikatny. Bronzer z Astor miałam i chowa się przy tych, kolor zmieniał się w pomarańczę na twarzy :(

      Usuń
  7. Chyba się skusze i wypróbuje 7 gdyż mam manie na punkcie produktów do konturowania a ciągle mi mało i mało ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam konturowanie twarzy, bez tego twarz wygląda tak płasko!

      Usuń
  8. Ja właśnie nie mam ulubieńca, a lubię konturować twarz. Wciąż szukam bronzera bez drobinek/połysku w jasnym chłodnym odcieniu, który na moje biało-bladej cerze nie wyjdzie pomarańczowo. Przeczytałam setki recenzji bronzerów i nic.
    Ten jaśniejszy bronzer całkiem fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konturowanie to też dla mnie podstawa :)
      Ten najjaśniejszy mógłby być dla Ciebie odpowiedni :) Jest delikatny, ale konturowanie widać :) I pomarańczowy nie jest, raczej beżowy :)

      Usuń
    2. Ja jednak lubię kosmetyki kolorowe zwłaszcza do twarzy obejrzeć na żywo. Szkoda ze Glazel nie ma stoisk :(

      Usuń
    3. Też tak słyszałam, ale nie u mnie ;(

      Usuń
  9. Dopiero wczoraj dowiedziałam się, że taka firma istnieje:)
    Mam jasną cerę, więc jedynie ten jaśniejszy byłby dobry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki tej firmy są na prawdę godne uwagi! Ten jasny bronzer mógłby Ci podpasować :)

      Usuń
  10. ja najczęściej używam Sleek Face Contour Kit, te fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się bliżej przyjrzeć temu produktowi ze Sleeka.

      Usuń
  11. Ja mam jakiś ich bronzer ale tylko nadaje się na karnawałowe wyjście, ma zbyt dużo drobinek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje akurat drobinek mają w sam raz i świetnie nadają się na dzień. :)

      Usuń
  12. Ja najczęściej używam perełek brązujących :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...