środa, 15 stycznia 2014

"Czerń i biel" - makijaż na konkurs „Ambasadorka Pierre Rene i MIYO – III edycja”

Witajcie :)


Dziś post makijażowy :) Ale nie taki zwyczajny ;) Postanowiłam wziąć udział w konkursie na ambasadorkę marki Pierre Rene i MIYO. A co tam, raz się żyje ;)
To już trzecia edycja akcji organizowanej przez PIERRE RENE, w poprzednich edycjach wzięło udział mnóstwo utalentowanych dziewczyn (zresztą pewnie same widziałyście :)).

Ja sama posiadam kilka kosmetyków marki Pierre Rene i jestem z nich bardzo zadowolona (np. podkład, który jest świetnym produktem!), dlatego postanowiłam się zgłosić i spróbować swoich sił :)

Tematem konkursowego makijażu jest "Czerń i biel", a oto moja interpretacja :)








A przy okazji, możecie zauważyć, że "podcięłam końcówki" włosów ;)

Mam nadzieję, że makijaż przypadł Wam do gustu, nie tylko jako konkursowy, ale także jako dobra propozycja studniówkowa :)


Buziaki :)
Kina

42 komentarze:

  1. gustownie z klasą mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetnie - skromnie a zarazem elegancko. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci to wyszło:) Taki makijaż nadaje się na wiele okazji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Też myślę, że ten makijaż można wykorzystać przy wielu okazjach :)

      Usuń
  4. Dokładnie tak,nie jest zbyt mocny także można go wykorzystać na wiele okazji:-)
    Ja nie za bardzo lubię biel na moim oku,dlatego pewnie zastąpiłabym go beżem i myślę,że też będzie super:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, beż, ale też inne kolory pasowałyby do grafitu i czerni :) Jest wiele możliwości :)

      Usuń
  5. Witaj ;) od niedawna zachwycam sie twoimi pracami :) czy mogłabyś stworzyć makijaż za pomocą barw bieli czerni i mięty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Dziękuję, miło mi :)
      Myślę, że kiedyś i takie zestawienie kolorów może się pojawić. A czemu akurat czekasz na taki makijaż?

      Usuń
  6. użyłaś różu czy bronzera ???piękny odcień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam różu Glazel Visage nr 7 z palety róży. Pisałam o nich w tym poście: http://kina-makeup-and-photography.blogspot.com/2013/12/roze-cienie-matowe-i-cienie-wypiekane.html
      To środkowy róż w górnym rzędzie :)

      Usuń
  7. Przepięny makijaż! Ślicznie w nim wyglądasz:)
    Też coś zmalowałam na ten konkurs...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Możesz powiedzieć co to za podkład od Pierre Rene taki dobry? Własnie szukam czegoś nowego :) Piękny makijaż, śliczna kobieta z Ciebie. Bardzo mi się podobają Twoje brwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład to Skin Balance, ja mam akurat w odcieniu 20, idealny dla bladziochów, ale odcieni jest 7. Tu o nim pisałam: http://kina-makeup-and-photography.blogspot.com/2014/01/fluid-kryjacy-pierre-rene-skin-balance.html Super cena, bo tylko 20 zł ;)

      Dziękuję za komplementy :)
      Ja z brwi nie jestem w pełni zadowolona, ale stale nad nimi pracuję :)

      Usuń
  9. Makijaż idealny na większe wyjścia! Super!
    Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super makijaż :) ja mój zaprezentuje po 18 stycznia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Chętnie zobaczę Twój make-up konkursowy :)

      Powodzenia! :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja lubię właśnie mocniej podkreślone oczy niż usta, choć ostatnio i tak szaleję ze szminkami, jak na mnie oczywiście ;)

      Usuń
  12. Makijaż jak najbardziej na plus, podoba mi się bardzo :)

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana pieknie! Trzymam bardzo mocno kciuki, zasługujesz na wygraną :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Również życzę powodzenia! Może nam się uda hehe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż :) Trzymam za Ciebie kciuki :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mi się podoba, ja najbardziej lubię tego typu makijaże!! powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...