poniedziałek, 20 stycznia 2014

Heanowe oczko ;)

Witajcie :)


Dziś makijaż, w którym główną rolę odgrywają kosmetyki HEAN! Zmalowałam go ostatnio jako makijaż dzienny :)

Bardzo lubię takie kolorki, ponieważ są bardzo uniwersalne i praktycznie każdemu pasują :)
Cieniami HEAN pracuje się bardzo przyjemnie, fajnie się rozcierają, nie osypują się zbytnio, mają dobry pigment :)

A oto szczegóły :)

W makijażu wykorzystałam poniższe kosmetyki HEAN:







Lubicie takie makijaże? Które z kosmetyków HEAN są Waszymi ulubionymi?


Pozdrawiam :)
Kina

48 komentarzy:

  1. Z Heana miałam tylko bazę i była bardzo dobra :)
    Makijaż jak zawsze rewelacja :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baza jest świetna!

      Dziękuję za tak pozytywny odbiór moich "tworów" :*

      Usuń
  2. Też bardzo lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czuję się zainspirowana :) niestety do tej pory nic z Hean nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :)

      Myślę, że warto się zastanowić nad kosmetykami tej firmy, bo są na prawdę dobre!

      Usuń
  4. śliczne :) uwielbiam Twoje makijaże :)
    keepfitandbebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nawet nie wiesz, jak miło czytać mi takie słowa :):)

      Usuń
  5. bardzo ładny, subtelny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny make uwielbiam takie połaczenie różu z innymi kolorami na oczku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu :)
      Tak, takie połączenia mogą być ciekawe:)

      Usuń
  7. Wyglądasz tak delikatnie i promiennie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgodze się z Tobą Kochana, że tak dobrane cienie pasują raczej każdemu :) bardzo podoba mi sie takie oczko i to, że nie dałaś sztucznych rzęs :) Masz swoje pięknie wytuszowane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Pati :*
      Nie dałam sztucznych, bo to był mój makijaż dzienny :) Jednak przy moich opadających powiekach sztuczne rzęsy wyglądają dobrze i przydają się, bo otwierają oko i optycznie unoszą powieki :)

      Usuń
  9. Makijaż przepiękny! Uwielbiam takie;)
    Jak zwykle pięknie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To dla mnie bardzo budujące, gdy mogę przeczytać takie słowa o moich makijażach :)

      Usuń
  11. Fajny makijaż, ładnie podkreśla Twoją urodę :) A z Heana nic nie mam, jakoś nigdy nic mi w oko nie wpadło z tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      A mi się wydawało, że wyszłam na tych zdjęciach jak bazyl jakiś ;P

      Usuń
  12. Nie miałam styczności z produktami tej firmy, ale makijaż mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :)
      A kosmetyki Hean są warte wypróbowania :)

      Usuń
  13. Bardzo ładne oko ;) I świetnie Ci pasuje ten makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kosmetyki Hean , ślicznie wyglądasz w tym makijażu :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kosmetyki Hean , ślicznie wyglądasz w tym makijażu :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny makijaż! Lubię takie podkreślenie oka, szkoda tylko że rano nie mam tyle czasu żeby wykonać taki makijaż :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Jeśli rano nie ma na to czasu, to można pomalować się tak na inną okazję ;)

      Usuń
  17. śliczny makijaż, bardzo podoba mi się ta jakby złota poświata :-) ja mam na razie cienie i lakier, na razie używałam tylko cieni i są super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Iza :*

      Tą poświatę ma ten różowy cień, bo ma w sobie takie złote drobinki, cudny jest!
      Daj znać, jak lakier się będzie sprawował, bo się czaję na zakup :)

      Usuń
  18. Dzięki dziewczyny za takie cudne komentarze :* Jakoś miałam kiepski dzień, gdy fotografowałam ten makijaż, do tego większość zdjęć wyszła do kitu i musiałam wyrzucić, coś się tam uratowało i wahałam się w ogóle, czy wstawiać, dlatego tym bardziej Wasze komentarze są dla mnie motywujące :*

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny makijaż:) Już od dłuższego czasu "czaję się" na Hean właśnie:) czytałam wiele pozytywnych opinie na temat ich kosmetyków właśnie:) A co możesz Ty powiedzieć? Jaka jest Twoja opinia?:) pozdrawiam:)) bardzo ciekawa inspiracja - spróbuję odtworzyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)

      Mnie jakość kosmetyków Hean bardzo pozytywnie zaskoczyła! Cienie, zwłaszcza w postaci wkładów są świetne, poczwórne High Definition też są fajne, ale trochę mniej niepigmentowane, bardziej nadają się do makijażu dziennego :) Świetna jest baza pod cienie i fixer do utrwalania makijażu. Ja uwielbiam także kamuflaż i korektor HD pod oczy, bo jest delikatny i nie wysusza skóry pod oczami :)

      Usuń
    2. Zapomniałabym o pomadkach :) Są wspaniałe, piękne kolory i fajna konsystencja :)

      Usuń
  20. bardzo ładny makijażyk :) kiepski dzień przy fotografowaniu a świetnie Ci wyszło... ja zawsze jak tu zaglądam to Ci zazdroszcze że tak umiejętnie te makijaże przedstawiasz, ja to czasem zupełnie nei wiem co robie tym moim aparatem- jestem jak ślepy w tunelu :P a z Hean znam tylko baze, którą ciągle używam. Jak kiedyś będę w Pl to napewno coś innego też spróboję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Mags :-*
      Potrafisz człowieka podnieść na duchu :)
      Dziś mam jeszcze gorszy dzień, ale podobno dziś jest najbardziej dołujący dzień w roku, więc od jutra musi być tylko lepiej :D

      Jeśli chodzi o zdjecia, to trochę nauczyłam się na kursie foto i wstyd by mi było kiepskie zdjęcia wrzucać, choć nie zawsze jestem z nich zadowolona... Samemu sobie ciężko dobre zdjęcie zrobić, bo nie mam panowania nad ostrością, która często gdzieś"ucieka" ;)

      Usuń
  21. bardzo mi się podoba :)
    pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowny makijaz KOchana slicznie sie prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie używałam jeszcze kosmetyków Hean, aczkolwiek makijaż nimi wykonany jest wspaniały! Po prostu nie mogę w to uwierzyć, jak ładnie wykonany makijaż, jak ładnie podkreśla urodę :]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...