środa, 29 stycznia 2014

Makijaż dzienny - krok po kroku

Witajcie :)


Jakiś czas temu na Fanpage'u mojego bloga na Facebook'u jedna z Was poprosiła mnie o post z prostym makijażem dziennym, takim do odwzorowania przez każdego. Postanowiłam, że przedstawię taki makijaż krok po kroku, żeby jeszcze łatwiej można było go namalować :)
Wybaczcie zdjęcia do stepów, wiem, że nie są idealne, ale to mój pierwszy tutorial i kolejne na pewno będą lepsze ;) (Mam przynajmniej taka nadzieję :D)

No to zaczynamy :)

Do wykonania makijażu użyłam cieni ze świątecznej paletki GLAZEL VISAGE + jednego cienia opalizującego na delikatny róż z wieżyczki Arctic:



Przygotowujemy powiekę nakładając bazę pod cienie (tu: baza HEAN Stay On). Brwi podkreślamy ulubionym kosmetykiem (u mnie to cień w kremie Maybelline Color Tattoo Permanent Taupe).


Krok 1.

Pod łukiem brwiowym i w wewnętrznym kąciku powieki nakładamy cień w kolorze ciepłej złamanej bieli. Na powiekę ruchomą nanosimy cień w kolorze morelowym.
 Krok 2.

Zewnętrzny kącik aż do granicy załamania powieki pokrywamy brązowym cieniem.
Krok 3.

Pędzelkiem do blendowania rozcieramy granicę cieni wyciągając brązowy cień ku górze i na zewnątrz w stronę końca brwi, nadając mu pożądany kształt.
 Krok 4.

Najciemniejszym cieniem z paletki (grafit) przyciemniamy jeszcze zewnętrzny kącik.
 Krok 5.

Podkreślamy dolną powiekę. Zaczynając od zewnętrznego kącika nakładamy brąz, płynnie przechodzimy w kolor morelowy, aż w kąciku wewnętrznym nakładamy cień w kolorze złamanej bieli. Pamiętamy, aby granice między cieniami płynnie się ze sobą łączyły.
 Krok 6.

Opcjonalnie:
Nakładamy na środek ruchomej powieki cień sypki opalizujący na delikatny róż, aby ożywić spojrzenie i nadać trochę blasku (pozostałe cienie były matowe).
 Krok 7.

Malujemy kreskę eyelinerem, tuszujemy rzęsy. Linię wodną oka podkreślamy kredką w kolorze cielistym, co dodatkowo "otworzy" nam oko.




Makijaż oka gotowy!




Mam nadzieję, że mój pierwszy tutorial okazał się dla Was czytelny i przydatny :) Tym z Was, które chcą skorzystać z tej ściągi, życzę miłego malowania :) Chętnie zobaczę Wasze wersje :)


Pozdrawiam Was gorąco :)
Kina

46 komentarzy:

  1. świetny klasyczny makijaż, bardzo czytelny tutorial, fajnie, że zaczęłaś je robić!! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Iza, kiedyś trzeba było zrobić ten pierwszy krok ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładny makijaż ;) Tutorial prosty i czytelny ^^ Czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. teoretycznie w makijażu dziennym nie powinno uzywać sie eyelinera a kredki do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jeśli ktoś lubi, to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby eyelinera używać, a jak ktoś nie lubi, to nie musi używać go nawet i w makijażu wieczorowym ;)

      Usuń
  4. Piękny makijaż i przede wszystkim przejrzysty tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny makijaz, lekki , idealny dla opadającej powieki , dzięki użytemu brązowemu cieniowi :) na cienie Glazel tez mam chrapkę. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie http://makeupdelux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja mam opadające powieki, dlatego lubię malować się w ten sposób właśnie ;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Pigmentacja matowych cieni Glazel jest wspaniała!

      Usuń
  7. Piękna paletka, piękny makijaż. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Paletka też bardzo mi się podoba, idealnie dobrane kolory!

      Usuń
  8. Właśnie dziś mam na oczach dziennieczka dokładnie w takim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie :) Ja też lubię na dzień makijaże w tym stylu :)

      Usuń
  9. Świetnie, że krok po kroku :* Kochana cześciej prosze o takie wskazówki ;* Pieknie jak zawsze;)
    Co do zdjec, uważam ze sa swietnie, widac wszystko tak dokładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się co jakiś czas przygotowywać stepy, jak tylko mi czas na to pozwoli :)

      Usuń
  10. zdolna Kobietka z ciebie :)

    http://katarzynkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiem czy to kwestia "innego" monitora, czy po prostu zdjęcie jest zbyt prześwietlone ale taki sprawia efekt.. :(
    ogółem, makijaż na + ! bardo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia są bardzo jasne, jednak nie prześwietlone. Postaram się jednak, żeby następnym razem były ciemniejsze :)

      Usuń
  12. bardzo często właśnie tak się maluję do szkoły, tylko zmieniam każdego dnia na różne odcienie :) oczywiście stonowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że taki sposób jest bardzo uniwersalny i można go właśnie stosować z wieloma rożnymi kolorami :)

      Usuń
  13. Ale śliczne cienie w tej palecie - idealne kolorki :D Świetny stepik, jutro postaram się zmalować na uczelnię coś podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, paletka jest wspaniała, bardzo lubię jej używać i często korzystam właśnie z tych kolorów :)
      Miłego malowania :)

      Usuń
  14. Śliczny :) 3 i 4 moga być dla mnie problematyczne, bo jeszcze mi to nie wychodzi, ale może coś wyjdzie z tego :) Bardzo fajny dzienny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Kroki nie są wcale trudne, może się tak tylko wydawać, praktyka czyni mistrza :) Daj znać, jak Ci idzie :)

      Usuń
  15. super że zrobiłaś tutorial. świetny makijażyk, prosty i gustowny :) ależ masz te niebieskie oczy niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Mags :*
      Tęczówki nieraz wyjdą na zdjęciach takie ładne, zależy od oświetlenia :)

      Usuń
  16. Przepiękny makijaż!! :) ale jakie tęczówki!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewelinko :*
      Tęczówki akurat udało mi się ładnie tu uchwycić :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...