niedziela, 5 stycznia 2014

Makijaż karnawałowy z GLAZEL VISAGE i HEAN

Witajcie :)


Ostatnio pokazałam Wam moją propozycję na makijaż sylwestrowy. Był to make-up stonowany, w bezpiecznych kolorach. Dziś trochę więcej koloru i błysku :)

Przedstawiam Wam makijaż, który idealnie nadaje się na czas karnawału, nie tylko na wielkie wyjścia ;)





Produkty, których użyłam do makijażu:

TWARZ

  • Baza pod makijaż GLAZEL
  • Podkład GLAZEL Anti-Age nr 1
  • Korektor HEAN High Definition nr 01 Ivory
  • Kamuflaż HEAN High Definition Skin Mix
  • Puder GLAZEL Super Finishing Powder
  • Bronzer GLAZEL Bronzing Powder Terracotta (nie znam numeru, ale to fajny chłodny brąz)
  • Róż GLAZEL nr 4

OCZY

  •  Brwi podkreślone cieniem Maybelline Color Tattoo Permanent Taupe
  • cienie z mojej drugiej świątecznej paletki GLAZEL
  • cień w kolorze złamanej bieli z pierwszej świątecznej paletki GLAZEL
  • cienie sypkie z wieżyczek Arctic i Glamour GLAZEL
  • tusz do rzęs HEAN Maxxi Lash Flexi Modelling

USTA

  • pomadka HEAN Classic Colours Festival nr 2b Śliwka

Jak widać, po liście użytych produktów, makijaż wykonałam w całości kosmetykami firm GLAZEL i HEAN!

A oto efekty :)







Co sądzicie o takim makijażu? Lubicie takie połączenie kolorów? Dajcie znać w komentarzach :)


Pozdrawiam gorąco :)
Kina


Przypominam o kończącym się za kilka dni rozdaniu, w którym do zgarnięcia dwa zestawy super kosmetyków GLAZEL!!!

KLIK w banner!!!


58 komentarzy:

  1. Jak zawsze pięknie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Milenko :*
      Lecę już do Ciebie nadrabiać zaległości :)

      Usuń
  2. Kolorowy i pozytywny:) Szczególnie podoba mi się dolna powieka, piękne kolory! Ostatnio z firmy Hean kuszą mnie wkłady do paletek z cieniami. Cena bardzo niska, a dziewczyny porównują je z Inglotami. Chyba długo nie będę się im opierać:)

    Ja za chwilę będę siadać do mojej propozycji karnawałowej i będę malować. Pomysł chodzi mi po głowie już od kilku dni, ale dzisiaj w końcu mam wolny wieczór na malowanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu :*
      Ja też mam wkłady z Hean, pisałam o nich wcześniej i poprzedni makijaż nimi wykonałam, więc możesz zerknąć. Sa na prawdę świetne!

      Czekam na Twój make-up :*

      Usuń
  3. Mnie się bardzo podoba, zwłaszcza połączenie cudnego różu i fioletu z żółtym :) W załamaniu jest trochę granatu czy mi siew wydaje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      W załamaniu jest z czerń, ale na cienie matowe nakładałam jeszcze błyszczące cienie sypkie z wieżyczek, które opalizują m.in. na róż i stąd pewnie takie złudzenie :)

      Usuń
  4. Świetne połączenie kolorystyczne! Lubię róż i przydymienie więc makijaż bardzo w moim guście. Dodatkowo jest kolorowo ale nie przesadnie, chodzi mi o delikatne akcenty żółty i zielony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że makijaż przypadł Ci do gustu :)

      Usuń
  5. Uwielbiam Color Tattoo do podkreślania brwi tak samo jak różnego rodzaju róże/fiolety na powiekach ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham ten cień na brwiach!!! Na powiekach już mniej ;)
      Ja też lubię te kolory, choć nieczęsto ostatnio po nie sięgałam, trzeba nadrobić :)

      Usuń
  6. Przepiękne połączenie kolorów, masz ogromny talent, Kochana :) :*
    Świetny efekt daje ta pomadka :) Z początku myślałam, że to dwie różne połączone, bo wygląda tak jakby była cieniowana od zewnętrznej ciemniejsza, a na środku jaśniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Justynko :) Bardzo przyjemnie czytać takie słowa :)
      Właśnie na zdjęciach też to zauważyłam, że wygląda, jakbym miała dwie różne pomadki ;)

      Usuń
  7. Piękny makijaż ;))

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny makijaż, wszystko tak współgra zawsze u Ciebie!! a ta pomadka jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Staram się, żeby wyglądało jak najlepiej :)
      A te Heanowe pomadki są super i fajnie nawilżają usta, a do tego kolor nieźle się trzyma :)

      Usuń
  9. super makijaż! Jak zawsze pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :-* Normalnie się nie mogę przestać rumienić od tylu komplementów :-*

      Usuń
  10. Kochana moja znowu powalasz! Tym razem róż w roli głownej- za którym osobiście nie przepadam u siebie ale u innych i owszem, i tutaj kolejny raz sprawiłaś, że taki mejkap podoba mi się strasznie ! ;) talent mega talent, i oczywiscie uroda;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pati :-*, cieszę się, że nawet nielubiany kolor może się spodobać :)
      A z tą urodą bym nie przesadzała ;), kwestia odpowiedniego ustawienia do zdjęcia ;)

      Usuń
    2. a ja bym nie była taka skromna na Twoim miejscu :) życzę Ci miłego prawdopodobnie wolnego poniedziałku:):*

      Usuń
  11. Podziwiam Cię , bo ciągle mnie zaskakujesz wspaniałymi pomysłami na makijaż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, miło mi czytać takie pozytywne komentarze :*

      Usuń
  12. Cudowny makijaż. A twoje brwi?! - ZAKOCHAŁAM SIĘ W NICH!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi brwi do końca się nie podobają, ale staram się, żeby wyglądały coraz lepiej :)

      Usuń
  13. Usta sa cudowne. Pięknie! Gratuluję zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż jest rewelacyjny! Super kolory :) Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie perfekcyjnie! Jestem zachwycona! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo miło czytać takie komentarze :)

      Usuń
  16. kolorowo, świeżo - pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjnie,cudownie,wspaniale,kolorowo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne kolorki :) Fajnie wyszło :)
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piekny kolor wewnetrznego kącika !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Cienie Glazel zaskakują mnie co dzień na nowo :)

      Usuń
  20. Te kolory świetnie podkreślają tęczówki. Nawiasem, zazdroszczę strasznie techniki. Obserwuję blog od jakiegoś czasu i jestem zachwycona precyzją, z jaką wykonujesz makijaż ;) Hmm... zastanawiałaś się może nad bardziej minimalistyczną wersją szablonu na bloga?:) Obecny jest bardzo ładny, jednakże czasami jest odrobinkę problem z czytelnością. Ale to tak całkowicie nawiasem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za przemiły komentarz :-*
      Wezmę Twoje spostrzeżenia pod uwagę :)

      Usuń
  21. Woow, świetnie. Bardzo mi się tutaj podoba :)

    Zapraszam również do siebie http://olgafijalkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Paletka Glazer jest rewelacyjna!
    Piękny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...