poniedziałek, 27 stycznia 2014

Makijaże studniówkowe

Witajcie :)


W piątek miałam przyjemność wykonać makijaże studniówkowe trzem ślicznym dziewczynom :)
Chciałam pokazać Wam, jak prezentowały się przyszłe maturzystki na swoim balu Studniówkowym :)

Makijaże prawie w całości wykonane zostały kosmetykami Glazel Visage :) (Świetnie się na nich pracuje!)

Kreski eyelinerem robiłam przy pomocy pędzelka Bdellium Tools 708 Pink Bambu - boski <3


A oto dziewczyny :)






Makijaże stonowane, ale podkreślające urodę dziewczyn :)

A Wy jakie makijaże preferujecie na tego typu imprezy?


Pozdrawiam Was gorąco i mam nadzieję, że uda mi się wreszcie znaleźć chwilę, żeby odpisać na Wasze komentarze i odwiedzić Wasze blogi :):)
Kina


40 komentarzy:

  1. Widzę, że dziewczyny chciały delikatne makijaże :) Pierwszy jest piękny, ale na imprezę zdecydowałabym się na ostatni, przydymiony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dziewczyny chciały delikatnie :) Myślę, że tak młodym dziewczyno niewiele trzeba, żeby pięknie się prezentowały :)

      Usuń
  2. Ostatni wpasowuje się w me gusta, jednak każdy jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają ^^ ostatni z chęcią bym sobie na studniówkę zmalowała ;) !

    OdpowiedzUsuń
  4. trzeci makijaż jest chyba najlepszy ;) !
    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy z makijaży ma coś w sobie i każdy mi się podoba ;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne makijaże :)

    http://katarzynkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie trzy są przepiękne :-) świetnie je dobrałaś i podoba mi się jak są wykonturowane twarze super!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Każda z dziewczyn jest inna, więc i makijaże się różnią :) Każda też czegoś innego oczekiwała, ja to tylko "namalowałam" ;)
      Konturowanie to podstawa :)

      Usuń
  8. ostatni makijaż bardzo ładny, ładnie roztarty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Delikatne i subtelne ;) Ja osobiście wybrałabym pod siebie makijaż 3 , ale wszystkie są inne i bardzo ładne :)

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Dziewczyny się różnią, więc i makijaże także :)

      Usuń
  10. Piękne dziewczyny i wspaniałe makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, piękne te nasze dziewczyny, sama przyjemność je malować :)

      Usuń
  11. Wszystkie przepiękne, ale najbardziej podoba mi się propozycja numer trzy:) Lubię takie wyraziste oko i myślę, że studniówka to odpowiedni moment na taki makijaż :) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy mi się mega podoba...a to jak konturujesz buźki to jest cudowne..!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że dziewczyny nie chciały zbyt mocnego mejkapu, są młode i ładne więc zbyt mocne oczko mogło by przysłonić ich delikatność :) Pięknie malujesz Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne dziewczyny i śliczny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne modelki i makijaże. Choć przyznam że jak na studniówkę dość delikatne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko :* Dziewczyny tak chciały, więc ja tylko wcieliłam ich prośby w czyn ;)

      Usuń
  16. Wszystkie ładne, ale ten naj naj naj to makijaż nr 3 :D Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam, Yenn

    OdpowiedzUsuń
  17. wow super! Jak ja bym chciala aby ktos mnie tak codziennie rano pieknie malował :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odnośnie pomadki Sephora, jest naprawdę trwała. Siostra mówi, że trzeba uważać nawet przy malowaniu by nie wyjechać za linię ust lub by się nie rozmazać bo wtedy ciężko to usunąć ;) Napewno poświęcę tym pomadkom jeszcze jeden post.

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne makijaże, wszystkie :) zdecydowanie dobrze dobrane, na studinowke młodym dziewczyną coś podkreślającego urode pasuje najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piekne makijaze wydobywajace urode dziewczyn, emanuje od tych zdjec subtelnosc, naturalna kobiecosc a nie jak to sie mowi manekiny ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ah jakie piekne modeleczki i makijaze...jest co podziwiac :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jak ślicznie!
    PS nie ma to jak równomierne oświetlenie prawda? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...