środa, 22 stycznia 2014

Pędzelki Bdellium Tools - moja wygrana! :)

Witajcie :)


Z przyjemnością organizuję dla Was rozdania na moim blogu i Fanpage'u na Facebook'u. Także i ja z chęcią biorę udział w konkursach organizowanych przez inne blogerki.
Na przełomie roku spotkało mnie ogromne szczęście, ponieważ wygrałam dwa pędzelki Bdellium Tools :)))) Jeden z nich u Kosmetycznej Hedonistki, a drugi u Agi (Agowe Petitki) - serdecznie pozdrawiam dziewczyny :).


Oba pędzelki służą do malowania kreski eyelinerem, jednak ja cieszę się, że mam je oba, nie żałuję, że są to tak podobne pędzelki, ponieważ jednak różnią się one między sobą.

Firma Bdellium Tools produkuje świetne jakościowo profesjonalne pędzle do makijażu z naturalnego lub ze specjalnego syntetycznego włosia, które jest jednocześnie antybakteryjne i antyalergiczne! Pędzle produkowane są w czterech seriach: Maestro, Studio, Travel i Bambu, przy czym Bambu występuje w trzech wersjach kolorystycznych (green, pink, yellow).


Tak serie pędzli opisuje sam producent:

Maestro Series to kolekcja luksusowych, antybakteryjnych pędzli do makijażu z niklowym okuciem pokrytym mosiądzem. Linie Green oraz Yellow Bambu posiadają wyłącznie ekologiczne pędzle do makijażu, ze wszystkimi odpowiadającymi innym seriom główkami oraz rączkami wykonanymi z bambusa – są w pełni wegańskie, z bardzo miękkich, syntetycznych włókien oraz anodyzowanego aluminiowego okucia. Studio Line oraz linia Travel to antybakteryjne pędzle do makijażu, wykonane z włosia naturalnego lub włókien syntetycznych, wśród których można wybrać z rączką o klasycznej długości w linii Studio lub krótszą Travel – idealnie sprawdzającą się w podróży. Pędzelki te również posiadają anodyzowane aluminiowe okucie.

A oto moje pędzelki:



Jak widzicie, moje pędzelki pochodzą z dwóch różnych serii. 710 to seria Maestro (najbardziej ekskluzywna), a 708 pochodzi z serii Pink Bambu Słodki, prawda? :)


Dokładny opis pędzelków ze strony Bdellium Tools:


  • Maestro Series - 710M

RODZAJ WŁOSIA:
Syntetyczne

WYMIARY PĘDZLA:
Całkowita długość pędzla: 15.7 cm
Długość główki pędzla: 1.0 cm
Najszersza rozpiętość główki: 0.3 cm

INFORMACJE
Maestro Series Eye Liner - pędzel pozwala stworzyć idealne kreski w linii rzęs na górnej i dolnej powiece przy użyciu kropli wody.
Maestro Series to ekskluzywna linia pędzli marki Bdellium. Uchwyt pędzla wykonany jest z czarnego, lakierowanego drewna brzozowego oraz z mosiądzu pokrytego niklem.

PIELĘGNACJA
Odpowiednia pielęgnacja pędzli jest podstawą, aby utrzymać akcesoria do makijażu w idealnym stanie. Jednocześnie jest też bardzo łatwa: wystarczy użyć szamponu, lekko spienić pędzel i spłukać obficie wodą. Następnie delikatnie wycisnąć i pozostawić do wyschnięcia na ręczniku.


  • Pink Bambu - 708P

RODZAJ WŁOSIA:
Syntetyczne

WYMIARY PĘDZLA:
Całkowita długość pędzla: 15.0 cm Długość główki pędzla: 0.8 cm Najszersza rozpiętość główki: 0.2 cm

INFORMACJA
Pink Bambu Bent Eyeliner - pędzelek do precyzyjnej aplikacji eyelinera, bezbłędny w użyciu. Nachylona formuła i spiczasta końcówka pozwalają za każdym razem nanieść idealnie równe linie na powieki.

PIELĘGNACJA
Odpowiednia pielęgnacja pędzli jest podstawą, aby utrzymać akcesoria do makijażu w idealnym stanie. Jednocześnie jest też bardzo łatwa: wystarczy użyć szamponu, lekko spienić pędzel i spłukać obficie wodą. Następnie delikatnie wycisnąć i pozostawić do wyschnięcia na ręczniku.


MOJA OPINIA:
Pędzelki są wspaniałe! Mogę śmiało napisać, że moje makijażowanie dzieli się na erę przed i po otrzymaniu pędzelków Bdellium Tools! Do tej pory malowałam kreskę pędzelkiem skośnym, ponieważ ten klasyczny jakoś mi nie pasował, teraz już wiem, że po prostu nie miałam odpowiedniego pędzelka! Te z Bdellium Tools są idealne! Nie mam problemu, żeby namalować nimi kreski, a nawet powiem, że wychodzi mi to ładniej niż pędzelkiem skośnym, aż mi się wierzyć nie chciało. Włosie ma świetną sprężystość i odpowiednią długość. 
Pędzelek 710 jest większy, ma włosie dłuższe i sztywniejsze, bardzo fajnie maluje kreskę, dolną powiekę też można nim super podkreślić, nada się do malowania wzorków w makijażach fantazyjnych.
Pędzelek 708 jest mniejszy, włosie ma ciut krótsze, bardziej miękkie, niesamowicie sprężyste! Jest nachylony, przez co dokładnie widzimy powiekę w trakcie jej malowania. Można nim namalować piękną, cieniutką kreseczkę, ale także kreskę mocniejszą! 


Obydwoma pędzelkami jestem zauroczona, skradły moje serce od pierwszego użycia! Uważam bez dwóch zdań, że są to pędzelki warte zakupu. Ja nigdy nie używałam lepszych! I nabrałam apetytu na inne pędzle Bdellium Tools! Myślę, że nasza wspólna droga się dopiero zaczyna :)

Serdecznie Wam polecam te pędzelki! Możecie je zakupić przez stronę Bdellium Tools ---KLIK!!!---
Popatrzcie też, jakie inne cuda mają w swojej ofercie <3

A Wy posiadacie w swoich zbiorach pędzle z tej firmy? Jeśli tak, to które polecacie?


Pozdrawiam serdecznie :)

Kina

38 komentarzy:

  1. Pędzle - marzenie :) Gratuluję wygranej :) I po cichutku troszkę zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Pędzelki są wspaniałe :)
      Sama bym sobie pewnie zazdrościła ;)

      Usuń
  2. Pędzelki wyglądają super:) Widać nawet na zdjęciach, że są jakościowo bardzo dobre:)
    Pokaż kiedyś kreskę jaką nimi malujesz:)
    zapraszam przy okazji na posta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzelki są świetnej jakości!
      W każdym nowym makijażu kreskę maluję którymś z tych pędzelków :)

      Usuń
  3. Szczęściara z ciebie :) Zawsze mii się wydawało, że te płaskie ścięte pędzelki są wygodniejsze w użyciu. Do takich przynajmniej jestem przyzwyczajona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)

      Ja też tak myślałam, ale te pędzelki mnie z tego myślenia wyleczyły ;)

      Usuń
  4. o jakie fajne, gratuluję :-) muszę się nad nimi zastanowić, bo mam pędzelek, ale nie jestem z niego zbyt zadowolona... chciałabym chyba ten 710

    OdpowiedzUsuń
  5. z c hecia spbie takie sprawie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję:)) Wyglądają super więc tym bardziej się cieszę, że do tego są jeszcze funkcjonalne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Źle, że zobaczyłam ten wpis. Cierpię na nieuleczalne pędzlowe-love.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Ja myślę, że pędzelek Bdellium Tools fajnie mieć w swoich zbiorach :) Ja na pewno coś jeszcze dokupię ;)

      Usuń
  8. Pędzelki wyglądają bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Ferr, kuszę Cię kuszę :D Są na prawdę cudowne!

      Usuń
  9. Kochana gratuluje wygranej !:) Należało Ci się :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! ;) Niech Ci służą ;)

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje kochana:) widać, że są bardzo precyzyjne! :) no to czekam na makijaże :D:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są baardzo baaardzo precyzyjne, świetnie wyprofilowane i mają dobrze dobraną giętkość włosia :)

      Usuń
  12. wow! super :) gratuluję wygranej :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczęściara z Ciebie :) Moje gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę wygranej i gratuluję :) Właśnie zastanawiam się nad kupnem pędzelka do eyelinera, ale ciągle odstraszają mnie ceny :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratki ;)
    W ubiegłym tygodniu zakupilam dwa pędzelki, ale z serii green bambu 995 i 710 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje :) Jak kupię porządny eyeliner w słoiczku to będę o nich pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam je z eyelinerem Maybelline w żelu i maluje się świetnie!

      Usuń
  17. gratuluję wygranej :) I prawdą jest że skośnym pędzelkiem się wcale kreski łatwo nie maluje. Odkąd się przerzuciłam na taki właśnie długi pędzelek to kreski się wręcz same malują- ja mam taki z MACa, tej firmy nigdy nie próbowałam ale może to błąd, który trzeba będzie kiedyś naprawić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Mags, jest tak, jak piszesz :) Dobry klasyczny pędzelek i kreseczka jak malowana :D

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...