niedziela, 12 stycznia 2014

Wyniki rozdania z GLAZEL VISAGE!!!

Witajcie :)

Nie będę Was długo pozostawiać w niepewności, tylko od razu podam Wam informację, na którą wszyscy czekacie :)


Zwyciężczyniami rozdania z GLAZEL VISAGE zostają:

- na Facebooku: Ann Glowacka
- na blogu: Patrycja Kowalczyk

Serdecznie gratuluję wygranym i życzę udanych malowanek :)

Wszystkim pozostałym dziękuję za udział w zabawie i zapraszam niedługo na następny konkurs, tym razem do wygrania będą kosmetyki HEAN!

Pozdrawiam Was serdecznie :)
Kina

18 komentarzy:

  1. czekałam, czekałam i się doczekałam ;-) gratuluję wygranym, niech się Wam dobrze używa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, może następnym razem się uda :*
      To teraz zakupy na www.glazel.pl? ;)

      Usuń
  2. gratulacje dziewczyny, macie robić z tego dobry pożytek!
    jaka szkoda, że to nie ja ));

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh moje glazelki.. :P Gratuluje dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie Wow :* taka niesamowita wiadomość przy tak ciężkim pracującym dniu :* jestem bardzo szczęśliwa Kochana- nie wiem czy zasłużyłam, ale cieszę się niezmiernie :* Dziekuje :*:*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie wyjątkowo miło malować taką cudowną paletą ! :)

      Usuń
  5. domyślam się jaka nieopisana radośc ogrnęł te 2 szcześciary! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...