poniedziałek, 24 lutego 2014

Agnieszka - makijaż na przyjęcie ślubne

Witajcie Kochani :)


Dziś przychodzę do Was z nowym makijażem :)
W sobotę miałam przyjemność malować moją piękną kuzynkę Agnieszkę, która była gościem na ślubie, a później na małym przyjęciu z tej okazji :)

Agnieszka na co dzień nie maluje się mocno, więc makijaż do super mocnych nie należał ;) Zdecydowałyśmy się na neutralne kolory i makijaż, który miał za zadanie podkreślić naturalną urodę :) Powieki pomalowałam matowymi cieniami, później nadając trochę błysku za pomocą delikatnie połyskujących pyłków. Kreskę wykonałam cieniem przy pomocy świetnego pędzelka do tego typu kresek - Bdellium Tools nr 714.

A oto rezultaty :)



I zbliżenie oczu :)



Makijaż taki śmiało można nazwać koktajlowym, jest delikatny, jednak na wystarczająco wyrazisty. Na weselne przyjęcie z okazji ślubu cywilnego, gdzie jesteśmy gościem, wydaje mi się to świetna propozycja :)

Lubicie takie makijaże, czy na taką okazję wybrałybyście mocniejszy make-up?


p.s. Agnieszce robiłam także fryzurę, mam nadzieję, że nie najgorzej mi poszło ;)

Pozdrawiam Was bardzo gorąco :):):)
Kina

47 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż, ślicznie brwi podkreśliłaś ;)
    Włosy również świetne!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Z brwiami nie miałam za dużo roboty, bo Agnieszka miała ładnie zrobione od kosmetyczki, ja tylko je dopieściłam ;)

      Usuń
  2. Jest bardzo podobna do Ciebie, normalnie jak siostry ;-) Wygląda uroczo i świeżo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Milenko :*
      Jesteśmy dalszymi kuzynkami, ale nigdy nie zastanawiałam się nad podobieństwem, ale takie rzeczy najlepiej widzą osoby "z boku", więc pewnie coś w tym jest ;)

      Usuń
  3. ślicznie:)
    jesteś mistrzynią:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, dziękuję za takie słowa <3
      To bardzo motywujące <3

      Usuń
  4. przepiękny! tez uwazam ze podobna do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Pauliś :*
      Coś w tym musi być, skoro kilka osób już pisze o podobieństwie ;)

      Usuń
  5. pięknie ją umalowałaś :) jak zawsze podziwiam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mags :*
      To dla mnie bardzo miłe, czytać takie słowa, zwłaszcza, że dopiero tak na prawdę się uczę :)

      Usuń
  6. Śliczny makijaż! :) Taki delikatny i rozświetlający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewelinko :* O to mi właśnie chodziło :)

      Usuń
  7. Ależ Wy jesteście do siebie podobne:) Jak siostry:))

    Makijaż piękny, subtelny i kobiecy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, muszę powiedzieć Adze, że wiele osób zauważa podobieństwo ;)

      Cieszę się, że makijaż przypał Ci do gustu :*

      Usuń
  8. Prześliczny makijaż:)
    Fryzurka bardzo ładnie Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny makijaz, moje kolory na oczach

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż, bardzo w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się, makijaż naprawdę piękny.Delikatny i subtelny.Na taką okazję wydaje mi się być idealnym.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny makijaż!! Masz swój styl w makijażu, łatwo poznać Twoje prace :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Iza :*
      Ciekawe słowa o tym stylu :) Mam nadzieję, że to pozytywny odbiór :)

      Usuń
    2. o tak, pozytywny! w sensie, że czuje się Twoją rękę mimo że makijaże są zupełnie inne - np ten czerwony, który jest bardzo oryginalny, a jednocześnie bardzo Twój i Twojej stylistyce :-)

      Usuń
  13. Cudny makijaż ;) Delikatny, ale ma też w sobie pazur ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz! Zdjęcia też super!

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny:-) myślałam,że to sama panna młoda:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. perfekcyjny makijaż;)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo piękny i uniwersalny makijaż, chociaż uwierz, że wiele kobiet uznałoby go za makijaż mocny, na pewno nie dzienny, ani koktajlowy;-) Ja uwielbiam takie cieniowanie oczu, czuję się w nim bardzo dobrze:)

    Uwielbiam jak na mnie zerkasz z tego zdjęcia w tle, kiedy piszę komentarz;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny :) na przyjęcie ślubne idealny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...