poniedziałek, 10 lutego 2014

Makijaż studniówkowy - cienie wypiekane GLAZEL VISAGE

Witajcie :)


W sobotę miałam przyjemność wykonywać makijaż studniówkowy ślicznej Dominice <3 Same piękne dziewczyny mamy w naszym kraju :)

Tym razem makijaż był mocniejszy, bo i Dominika to dziewczyna o pięknym, bardziej wyrazistym typie urody <3

W makijażu użyłam kosmetyków GLAZEL VISAGE, a główną rolę zagrały moje ukochane cienie wypiekane tej firmy <3 Uwielbiam je!

A tak prezentowała się Dominika :)





Kolory cieni, jakich użyłam to rozbielone srebro na środku powieki, w wewnętrznym kąciku fiołkowy, a kącik zewnętrzny zaakcentowałam ciemniejszym szarawym fioletem i odrobiną czerni.

Cienie wypiekane to ostatnio moi ulubieńcy :) A Wy używacie takiego rodzaju cieni, czy wolicie raczej prasowane lub sypkie?


Pozdrawiam gorąco :*
Kina

37 komentarzy:

  1. Oj Kochana jak zwykle cudny makijaz;) dawno mnie nie bylo na blogerze- duzo zajec, musze nadrobić Twoje posty :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepieknie! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny! Dziewczyna wygląda cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najbardziej lubię jednak prasowane cienie, z wypiekanymi zbytnio się nie lubimy, ale może dlatego, że nie miałam tych od Glazel;-) Makijaż bardzo mi się podoba, a najbardziej lubię to jak pięknie konturujesz twarz i że udaje Ci się to uchwycić na zdjęciach. Mój aparat wszystkie kolory bronzerów i różu zjada...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, już swoją metodę wypracowałam przy "wywoływaniu" zdjęć z RAWów, żeby jak najbardziej oddawały rzeczywistość :)

      Usuń
  5. Po raz kolejny jestem zachwycona makijażem oka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super makijaz, ja lubie tylko cienie prasowane

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny makijaż i śliczna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie, podoba mi się ;) Świetne brwi ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super klasycznie ale i mocniej z pazurem :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny makijaż i piękna dziewczyna! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ma mi się nie podobać jak jest w moim stylu, bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny makijaż oczu - te kolory, te przejścia... Bardzo fajnie dobrany do urody Dominiki :D Mam pytanie - czy modelujesz twarz różem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twarz modelowałam najpierw delikatnie podkladem, później bronzerem, na koniec nałożyłam róż na policzki i delikatnie wyciagam na skronie, żeby kolor się nagle nie skończył :)
      A czemu pytasz?

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Aha :) Pytam, bo na niektórych zdjęciach (nie tylko w tym poście) wydaje mi się, że róż jest nałożony za nisko, tak jakbyś modelowała tylko różem. Ciężko mi to ocenić po samych zdjęciach, zwłaszcza, że robiąc makijaż świetnie przygotowujesz cerę i wiadomo, że aparat zjada kolory i dodatkowo jest ten efekt odbicia swiatła przez podkład i puder. Na żywo może wyglądać inaczej, ale po samych zdjęciach czasami mam wrażenie, że schodzisz różem za bardzo w stronę kącików ust, a szczyty kości policzkowych czy też obszar na wysokości nozdrzy zostają "gołe". Ciężko to opisywać, mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi :D Co o tym sądzisz? Aha, i broń Boże nie chciałam Cię urazić, sama wiesz, że bardzo lubię Twoje makijaze :)

      Usuń
    4. Yenn, już widzę i co chodzi i dziękuję Ci za zwrócenie na to uwagi, rzeczywiście na zdjęciu nie wszystko wygląda tak, jak w rzeczywistości, choć staram się, żeby było jak najwierniej oddane :) Popracuję nad tym, żeby to skorygować :) Dzięki :-*

      Usuń
    5. :) Mi czasami zdarzało się schodzić z różem zbyt nisko, zwłaszcza gdy chciałam wyszczuplić twarz, dlatego jestem na to czuła :D Czasami było to właśnie widoczne dopiero na zdjęciu, obróbka np. podciągnięcie kontrastu sprawiało, że makijaż na zdjęciu sporo różnił się od tego na żywo ;) Teraz wolę nałożyć róż trochę wyżej, na szczytach kości policzkowych - to fajnie ożywia i odmładza twarz :) Btw, ciekawa jestem, jak robisz zdjęcia - na jakich ustawieniach, jakie lampy etc :) Makijaż się na nich świetnie prezentuje, jest wyraźny, kolory są dobrze odwzorowane etc. Moze kiedys zrobisz post na ten temat ? :D
      Pozdrawiam, Yenn :*

      Usuń
  13. ale przepiękny ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie! Mega mi się podoba ;) A co do podkładu z Hean, to niedługo na blogu pojawi się recenzja, tylko jeszcze troszkę go potestuję ;)
    Już teraz mogę o nim powiedzieć, że ładnie wyrównuje koloryt cery, niestety z większymi niedoskonałościami sobie nie radzi i w ruch musi pójść korektor, ale ładnie matowi buzię i wygląda na niej bardzo naturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam w takim razie na więcej info o podkładzie :)

      Usuń
  15. Dziękuję dziewczyny za tyle pozytywnych i motywujących komentarzy :*

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny makijaż, modelka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również dziękuję mimo tego, że mój wkład był niewielki :)

      Usuń
  17. Bardzo trafiony makijaż, kolory. I świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny makijaż :) Strasznie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...