sobota, 8 lutego 2014

Niepublikowane makijaże :)

Witajcie Kochani :)


Dziś krótki post na szybko :) Szykuję większy post na temat "Wszystko o oczach", ale z braku czasu nie mogę go dokończyć ;)
Abyście jednak nie zapomnieli o Kinie :D wrzucam Wam makijaże, których nie publikowałam wcześniej na blogu, a które pojawiły się na moim Fanpage'u na Facebooku ---KLIK!!!---

Obydwa makijaże zostały wykonane cieniami GLAZEL VISAGE, które od jakiegoś czasu namiętnie wykorzystuję ;)

Pierwszy z nich nazwany przeze mnie PURPLE HAZE wykonałam cieniami wypiekanymi Glazel:



Drugi makijaż inspirowany był makijażami gwiazd pojawiających się na czerwonym dywanie, stąd i nazwa ;) - RED CARPET INSPIRED MAKE-UP. Wykorzystałam tu cienie matowe i sypkie z wieżyczki Arctic Glazel:




Jeśli spodobały się Wam te propozycje, to będzie mi bardzo miło, jeśli zechcecie oddać na nie głosy na stronach Makeupgeek i Makeupbee :) Poniżej linki:

http://www.makeupgeek.com/members/Kina-makeup/looks/

https://www.makeupbee.com/user_Kina-M_158565

Dziękuję za każde kliknięcie w serduszko <3

Miłego weekendu Kochani, u mnie świeci od rana słoneczko i zapowiada się pięknie :)


Pozdrawiam :)
Kina

10 komentarzy:

  1. Oba piękne, ale z racji, że ja preferuje mocniejsze makijaże ten drugi podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne, ten pierwszy jest lagodniejszy, ale oba utrzymane w odcieniach fioletu - bajka!!

    OdpowiedzUsuń
  3. oba są świetne! ja uwielbiam fiolety :-) a w tym pierwszym osiągnęłaś super efekt - bardzo subtelny i tajemniczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne i w kolorze, o którym też właśnie napisałam. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaże bardzo ładne ale ja nie mogę wyjść z podziwu jaką obróbkę zdjęć robisz :D wiadomo że pogoda nie dopisuje a tu widac jakby dzień był słoneczny:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, to nie tylko obróbka, używam lamp błyskowych, albo lampy światła stałego i stąd tak to wygląda :) Używam też srebrnej blendy, która dodatkowo ładnie odbija światło :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...