piątek, 14 lutego 2014

Walentynkowy Look dla ArtDeco



Kochani! Pomożecie?  


Biorę udział w konkursie na walentynkowy look ArtDeco i już pierwszy sukces za mną, bo firma wybrała mój makijaż do dziesiątki najlepszych!!! Jupiiiiii!!





Teraz odbywa się głosowanie i osoba z największą liczbą głosów wygrywa :)

Jeśli podoba Wam się moja propozycja, to będę wdzięczna za każdy oddany głos :)

Może uda nam się, aby Polka wygrała na niemieckim FanPage'u ;)

Głosować można pod poniższym linkiem, moje zdjęcie to pierwsze w drugim rzędzie :)




Kochani!

Żeby zagłosować to po kliknięciu napisu pod moim zdjęciem należy potwierdzić wybór klikając przycisk na samym dole po prawej!

Z góry dziękuję za każdy oddany głos <3

Buziaki i wspaniałych Walentynek Kochani :* 


Kina




39 komentarzy:

  1. Hipnotyzujące spojrzenie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekny makijaz, oczy wycieniowalas niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny! Lubię tak rozświetlony środek powieki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki, bo należy Ci się wygrana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Proszę w takim razie o głosy, bo to od Waszych głosów zależy :)

      Usuń
  5. Ale piękny! Trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Zasłużone wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo mnie to wyróżnienie ucieszyło :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Lubię takie kolory, a te cienie wypiekane Glazel, którymi robiłam ten makijaż są świetne!

      Usuń
  8. przepiekny ten makijaz...ulala kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny makijaż! Twoje oczy są hipnotajzing :D
    lecę zagłosować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :-*
      Jeśli teraz wejdziesz w link jeszcze raz i zobaczysz od razu procentowe wyniki, to znaczy, ze głos zaliczony :)

      Usuń
  10. Już lecę głosować makijaż śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam niemieckiego, ale chyba udało mi się zagłosować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż :) fajne zdjęcia :) gratuluję dostania się do 10 najlepszych !! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...