wtorek, 4 marca 2014

Alicja i dwa oblicza makijażu ... (Duuuuużo zdjęć!!)

Witajcie Kochani :)


Jeszcze przed Walentynkami spotkałam się z moją ulubioną modelką Alicją i zmalowałyśmy makijażową mini-sesję ;)
Pomysł jak to u mnie bywa zrodził się sam, spontanicznie ;) Alicja pozowała w dwóch różnych stylizacjach (jedna grzeczna dzienna, druga bardziej drapieżna, wieczorowa), makijaż był ten sam, różnił się tylko kolor ust. Zobaczcie jak taka mała zmiana wiele daje ;)

Zapraszam na duużą porcję zdjęć!
Nie mogłam się zdecydować, które wybrać, bo Ala na wszystkich wygląda przepięknie <3

















I jak takie podwójne wcielenie przypadło Wam do gustu? Która wersja bardziej do Was przemawia?


Pozdrawiam gorąco :)
Kina

43 komentarze:

  1. Po zmianie pomadki faktycznie na pierwszy rzut oka wydaje się jakby to był zupełnie inny makijaż.
    Świetne zdjęcia, nie mogę się napatrzeć !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka mała zmiana, a jak wiele daje :)
      Dziękuję Aniu, bardzo mnie motywują takie słowa :*

      Usuń
  2. Najbardziej podoba mi się zdj. twarzy wykadrowane i w okularkach. Makijaż fajny ale dość rozmazany czy za mglą. Osobiscie wole bardziej przejrzyste. Ale podoba mi się pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Makijaż nie był rozmazany, ani za mgłą, tylko tak roztarty, tworząc taki efekt :) Cienie, jakich użyłam, to opalizujące cienie sypkie Glazel z wieżyczki Glamour.

      Usuń
  3. Cudowna stylizacja i przepiękny makijaż ;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  4. W każdym wydaniu wygląda niesamowicie ślicznie i kobieco! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny makijaż:) uwielbiam Twoje dzieła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Niesamowicie miło czytać mi takie słowa <3

      Usuń
  6. Obie wersje tego makijażu są po prostu świetne, bardzo podoba mi się oko.Masz talent , nie tylko do makijaży ale też do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Staram się łączyć obie te pasje :)

      Usuń
  7. Nie wiem, na którą wersję się zdecydować, oby dwie prezentują się obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się bardziej podoba wersja z czerwienią:) I już wiem, dlaczego Ala jest Twoją ulubioną modelką dobrze Ci się ją maluje... Bo jest szalenie podobna do Ciebie!:) Ma przepiękny uśmiech, ostatnie zdjęcie zniewala!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dzięki Olu, takie podobieństwa najbardziej chyba zauważają osoby "z zewnątrz" :) Możesz mieć rację z tym, że maluje mi się Alę, jak samą siebie ;)

      Usuń
  9. Zawsze przepięknie! Uśmiech wspaniały :) Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się podobają obie wersje. Masz rację, śliczna modelka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że obie wersje przypadły Ci do gustu :) Jedna dzienna, druga wieczorowa ;)
      A Alicja jest śliczna :) <3

      Usuń
  11. Ajjj śliczności - wystarczy zmienić kolor ust i już mamy inny makijaż ;) Wersja z czerwonymi ustami idealna na wieczór :)) Zdolniacha z Ciebie, uwielbiam oglądać Twoje prace.

    A co do paletki z inglota to kosztowała 35zł ;) Do mnie idą kolejne 4 kolorki Heanowych cieni :P Ja już szykuję recenzję i w tym tygodniu pewnie pojawi się na blogu (może nawet jutro jak się wyrobię) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mała zmiana, duży efekt ;)
      Dziękuję za komplement :*:*

      Usuń
  12. W każdej wersji modelka świetnie wygląda:)
    Ja osobiście wybrałabym drugą stylizację i makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Ja chyba sama nie wiedziałabym na którą pomadkę i stylizację się zdecydować ;)

      Usuń
  13. Przede wszystkim super zdjęcia, piękne ujęcia, kolor, oświetlenie - wyglądają naprawdę genialnie :)
    Makijaż.. bardziej podoba mi się wersja z ciemnymi ustami :) Jest bardziej sexy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuję Ci za taki pozytywny odbiór moich zdjęć :*:* Fotografia to moja druga pasja :)
      Sexy to jest to ;)

      Usuń
  14. Druga wersja bardziej mi się podoba ale pierwsza też jest cudna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. super zdjęcia :) podobają mi się wszystkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że nie tylko makijaż, ale i zdjęcia zostały docenione :) To dla mnie bardzo ważne :)

      Usuń
  16. Piękna dziewczyna , super makijaż. Wyostrzył urodę modelki. A to bardzo ważne. Bardzo podoba mi się ta sesja zdjęciowa. Będę tutaj zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle przemiłych słów <3
      Zapraszam jak najczęściej :)

      Usuń
  17. obie są piękne, jedynie dla mnie za ciemne są brwi, ale poza tym rewelacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Brwi taki kolor miały :) Każdy lubi co innego, jedni wola bardzo delikatne, a inni mocno zarysowane :) Każde są piękne :) Z tego, co pamiętam to Ala ma chyba ciemniejsze brwi naturalnie :)

      Usuń
  18. świetny pomysł obie wersje przypadły mi całkowicie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też to zauważyłam, że usta potrafią wiele zmienić, szczególnie gdy decydujemy się na odważniejsze kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, odważny kolor pomadki i od razu jesteśmy odmienione :)

      Usuń
  20. Zwykła zmiana koloru ust, a jak wiele zmienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny trik, który możemy wykorzystać, gdy nie mamy zbytnio czasu na nowy makijaż, a chcemy wyglądać inaczej :)

      Usuń
  21. perfekcyjny makijaż :) bardzo ładnie wyglądasz w okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się ta kolorystyka zdjęć, no i oczywiście ich wykonanie. Wszystko tak ładnie współgra. Chciałabym robić tak przyjemne dla oka zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne zdjęcia! Jeśli mogę wiedzieć to z jakiego sprzętu korzystasz?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...