czwartek, 20 marca 2014

Makijaż dzienny - inspirowany

Witajcie :)


Ostatnio miałam dwie lewe ręce do makijaży, ale coś tam jednak zmalowałam ;) Nie mam zdjęć całej twarzy, ale oko chętnie Wam pokażę i posłucham Waszych opinii :)

Oto mój dzienny makijaż z zeszłej niedzieli. Wykonałam go cieniami Glazel Visage. Na ruchomej powiece jest odcień stworzony poprzez zmieszanie cienia bardzo jasno błękitnego, morskiego i niebieskiego ;) Do tego w załamaniu fajny szarawy brąz. Kreskę namalowałam żelowym eyelinerem Maybelline. Wiem, że pozostawia ona wiele do życzenia, ale budowa mojego oka bardzo ogranicza malowanie wyciągniętych kresek (tu na prawdę musiałam się nieźle nagimnastykować, żeby coś z tego wyszło). Jednak nie mogłam z takiej kreski zrezygnować, ponieważ, jak napisałam w tytule, makijaż delikatnie inspirowany był pewnym innym make-upem ;) Jeśli ktoś z Was zgadnie, co było moją inspiracją, to znaczy, że mi się udało nawiązać do tego looku, a jeśli nie, to potraktujcie mój make-up jako zwykły dzienniak ;)


Buziaki Kochani :*
Kina

26 komentarzy:

  1. Ja też mam ostatnio zastój makijażowy :( Makijaż cudny jak zwykle :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to jednak przesilenie? Oby wena szybko nam powróciła :*

      Dzięki <3

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Czy ja wiem, czy taki bardzo odważny? :)

      Usuń
  3. Ślicznie! Ten niebieski kolor wyszedł mega! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Milenko :*
      Miał wyjść trochę inaczej, ale nie jest zły ;)

      Usuń
  4. kolor bajka<3 prześliczny makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, bardzo podobają mi się połączenia brązu z niebieskim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Ja też lubię takie połączenie :)

      Usuń
  6. sliczny ten kolorek wyszedl a kreska wcale nie jest zla u mnie to dopiero wyczyn narysowac kreske z ogonkiem zamkniesz narysujesz super otworzysz oko i klapa :/ w sumie to chyba zgapie i na zakupy sie tak jutro pomaluje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydobywa piękny kolor tęczówki:) Piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie...wiosna wiosna wiosna ach to ty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      No w końcu wiosna przyszła, to trzeba to uczcić ;)

      Usuń
  9. Kreska wg mnie idealna! Ja takiej nie potrafie :) Piekny kolorek Kiniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lenko :*
      Ale kresce jeszcze daleko do ideału ;)

      Usuń
  10. ja nie wiem, jaka inspiracja, ale to o niczym nie świadczy, bo ja mam słabą pamięć ;-) podoba mi się, kreska super Ci wyszła!! powinnaś częściej taką stosować, bo świetnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Iza :*
      Gdyby tylko moja powieka opadająca dała mi lepszą możliwość malowania wyciągniętej kreski, to nosiłabym taką pewnie zawsze ;) A tak, muszę się namachać nieźle, więc tylko od czasu do czasu taką maluję ;)

      Usuń
  11. ja tez mam problemy z kreska bo mi powieka opada ale sie nie przejmuje i robie ja ogromna hehehe ....

    a makijaz wiesz ze zawsze w moim guscie - klasycznie i pieknie....<3

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam taka lipe jeśli chodzi o malowanie kresek :/ opada sobie powieka, ale przez lata się nie poddawałam i jakos ja maluję :) Makijażyk śliczny, co było inspiracją nie zgadnę bo ja słaba jestem w takie rzeczy... może wiosenne trendy albo jakaś disneyowska księżniczka ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...