poniedziałek, 10 marca 2014

Nowości w moim kuferku

Witajcie :)


Przez ostatnie dni pojawiło się u mnie trochę nowości kosmetyczno-makijażowych ;)
Chciałabym podzielić się z Wami moimi nowymi nabytkami :) Może kogoś, któreś z nich bardziej zainteresują :)

Jakiś czas temu wygrałam w rozdaniu u Ferrou zestaw sztucznych rzęs ufundowanych przez Born Pretty Store. Rzęs jeszcze nie testowałam, ale prezentują się całkiem nieźle :)









W lutym otrzymałam 15% rabatu w sklepie internetowym HEAN, więc skorzystałam z możliwości tańszych zakupów i zamówiłam takie cudeńka <3


Pierwsza pomadka to gratis! Druga to primer pod pomadkę, a dwie pozostałe próbki, to pomadki z serii Colour Intense.








Poniżej swatche według kolejności cieni ze zdjęcia powyżej.



Jeśli interesują Was numerki cieni, pomadek lub błyszczyków, to dajcie znać w komentarzach :)


W piątek przyszła do mnie także paczka z ARTDECO z kosmetykami wygranymi w walentynkowym konkursie makijażowym :) Spodziewałam się więcej kolorówki, a przeważają kosmetyki pielęgnacyjne, ale i tak jestem bardzo zadowolona z nagrody :)
Oprócz kosmetyków w paczce znalazła się też elegancka kremowa kosmetyczka i czarny portfel <3













Kolorówka pochodzi z nowej kolekcji ARTDECO "Love is in the air".











I jak, wpadło Wam coś w oko?
Dajcie znać w komentarzach :)


Pozdrawiam gorąco :*
Kina

30 komentarzy:

  1. same wspaniałości :)
    parę rzeczy bym Ci chętnie "podkradła" :)
    co to za numerek cienia z hean, który jest na 2 swatchu ostatni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To numerek 505 :)

      Zaraz uzupełnię zdjęcia opisami, bo całkiem mi to wypadło z głowy ;)

      Usuń
  2. No to szykuje się wiele ciekawch makijaży z użyciem tych kosmetyków :) Czekamy z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie prezentują się te rzęski ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawią mnie produkty artdeco, mam mieszane uczucia co do tej firmy ;) Zazdroszczę rzęs...! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu masz mieszane uczucia do Artdeco? Jakiś kosmetyk nie tak u Ciebie zadziałał?

      Usuń
  5. Cóż za fantazyjne rzęsy! Jestem niezwykle ciekawa jak prezentują się na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o kochana , same cudeńka tu widzę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Oprócz rzęs wszystko bym przygarnęła:D

    OdpowiedzUsuń
  8. artdeco widze w wiosennych kolorach :) Portfel i kosmetyczke bym chetnie przygarnela. Boskie te nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej w konkursie Artdeco :* Fajna nagroda, oby Ci dobrze służyła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak miło popatrzeć na te Twoje cudeńka
    Wygrana w konkursie bardzo ciekawa, fakt -kolorówki mało, ale i tak warto było zawalczyć!

    OdpowiedzUsuń
  11. wiem że to nie ładnie.. ale ZAZDROSZCZĘ i to bardzo :D !
    aczkolwiek gratuluję tym samym posiadania tych maluchów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale cudenka z Artdeco raz jeszcze gratuluję <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Same wspanialosci ,gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale sie musze naszukać gdzie sie komentuje ;pp.
    rzęski <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmmm masa dobroci :) Uwielbiam Hean :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajne nowości :-) bardzo mi się podoba zestaw tych wkładów :-) moje kolory

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiadając na komentarz, ja znowu mam odwrotnie ;) mam wene i mase pomysłu tylko mało okazji na zrealizowanie :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie tu u Ciebie, zapraszam do mnie..! :)
    http://kosmetycznawycieczka.blogspot.com/2014/03/konkurs.html
    Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie..;)

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam sporo tych rzes tylko w innych kolorkach i sa fajne ale tylko do chwilowego noszenia na kilka minut tak na kilka godzin do sesji - raczej nie ciezkie strasznie...ale czekam na efekty z nią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już je macałam i rzeczywiście sztywne niemiłosiernie, ale do zdjęć jakoś się przeboleje ;)

      Usuń
  20. jakie artystyczne rzesy! :) pieknie można się nimi powabic re różowe widze w jakiejs pudrowo cukiereczkowej stylizacji z porcelanową twarzyczką i peruką w kolorze popielatego blondu :) chętnie zobacze jaki Ty masz pomysł na nie ;) czekamy na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ależ rzęsiory xD no i artdeco <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna jest ta kremowa kosmetyczka :)n robisz śliczne makijaże, z przyjemnością obserwuję :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję Kochani za komentarze i gratulacje :* Już testuję pielęgnację z Artdeco i jak na razie mam pozytywne odczucia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...