poniedziałek, 17 marca 2014

Nowy makijaż - testowanie wkładów HEAN

Witajcie :)


Ostatnio brak czasu powoduje, że na blogu trochę przestój i posty pojawiają się rzadziej. Do tego doszedł kompletny brak weny (chyba jakieś wiosenne przesilenie mnie dopadło), ale biorę się w garść i powracam z nowymi makijażami :):):)

Na razie będą to propozycje w postaci kolaży, ale mam nadzieję, że i tak przypadną Wam do gustu :)

Na tapecie są u mnie teraz nowe wkłady HEAN, które niedawno zakupiłam w sklepie internetowym firmy (http://sklep.hean.pl/). Bardzo podobają mi się ich odcienie, oraz pigmentacja :)
Aby na nowo rozkręcić się makijażowo postanowiłam zmalować coś "normalnego" ;)

Do wykonania makijażu użyłam wkładów o numerkach 854, 502, 293, 892, 885 oraz 819.



Uważam, że cienie spisują się super! Troszkę się osypują, ale na prawdę delikatnie. Pigmentacja bardzo mi się podoba i te kolorki <3 Aż chce się mieć ich więcej ;)

Dajcie znać, co sądzicie o takiej propozycji :)


Buziaki :*
Kina


50 komentarzy:

  1. Piękny makijaż, zastanawiam się nad zamówieniem kilku cieni własnie z Hean, ostatnio coraz częściej o nich czytam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo są na prawdę super! Tylko musisz znaleźć swoich faworytów, niektórzy wolą heanowe maty, a inni te opalizujące :) Ja wolę bardziej te drugie :)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie się prezentuje;) A u mnie tak mało cieni z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurka no nie mam jeszcze żadnego cienia a prezentują się super! Trzeba uzupełnić braki;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam :) Ja jestem z nich bardzo zadowolona :)

      Usuń
  4. śliczny makijaż <3 ta nutka koloru na dolnej powiece jest taka subtelna i urocza. cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Kochana :) u mnie tez ostatnio przestój. Ale super, że udało Ci się zmalować piękne oczko, miło popatrzeć:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Pati :*
      Ja jakoś staram się zmobilizować i nabrać tempa na nowo :)

      Usuń
    2. U mnie też przestój w makijażu, pomysły są, ale ta pogoda chyba strasznie wpływa na mój nastrój.. nic mi się nie chce :P Makijaż bardzo ładny :)

      Usuń
    3. Pogoda trochę dobija, ale mam nadzieję, że długo już nas męczyć nie będzie ;)

      Usuń
  6. bardzo mi się podoba :) jak zawsze zresztą. z hean cieni jeszcze nie próbowałam, natomiast baza u mnie jest w ciągłym użyciu a od niedawna liner w pisaku uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Mags :*
      Bazę też lubię, ale cienie na prawdę warto wypróbować :)

      Usuń
  7. Bardzo ładnie wyglądają :) Ciekawe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorki na prawdę mają świetne i na żywo prezentują się jeszcze piękniej :)

      Usuń
  8. ja tez ostatnio po zachetach wielu zakupilam 4 koleczka wzielam 2 maty i 2 blyszczace niestety trzeba zaznaczyc zeby nie kierowac sie kolorami ze strony a szukac i obejrzec dokladnie swatche ja kupilam zanim wiekszosc swatchy pojawilo sie u nich na blogu no i 2 kolory totalnie mnie zszokowaly zupelnie inne kolory ale nie powiem bo bardzo fajne sa i czekam az moje oczeta przestana sie na mnie obrazac i nie beda plakac przy malowaniu pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tez odcien 854 dla mnie najpiekniejszy kolor :)

      Usuń
    2. No niestety bez swatchy ani rusz. Ja swoje cienie kupowałam właśnie wg swatchy, które widziałam u innych, bo na stronie kolory całkiem inna niż na swatchach. Jeśli któreś z kolorków by Cię interesowały, to w poprzednim poście zamieściłam ich swatche. :)

      Ja też ostatnio mam problem z łzawieniem oczu, ale to chyba przez pogodę i wiatr...

      Usuń
  9. Nie znam cieni Hean, makijaz rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto je poznać, bo za niską cenę mamy na prawdę fajny produkt :)

      Usuń
  10. jak zawsze precyzja w każdym calu- jak Ty to robisz:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dziękuję za te słowa :* Ale ja ostatnio czuję się, jakbym miała dwie lewe ręce i nic nie potrafiła zmalować ;) Oby mi to szybko przeszło :)

      Usuń
  11. Jak zwykle zmalowałaś coś pięknego <3 Zdolniacho Ty ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buźka :*
      Ja jednak nie jestem do końca zadowolona z tego mejkapu ;)

      Usuń
  12. Ładnie, ładnie! Powracaj bo mamy ochotę na więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Milenko za te słowa :*:* Biorę się w garść i mam nadzieję, że już niedługo coś ciekawego się pojawi :)

      Usuń
  13. Bardzo fajne kolory, lubię takie :) I makijaż też ładny ;)
    Pozdrawiam, Yenn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię takie odcienie, choć nieraz mam fazę na kolory ;)
      Dziękuję :*

      Usuń
  14. Dla mnie Twoje makijaże są po prostu perfekcyjne, nawet taki niby zwykły, a jest w nim coś takiego ze oka od oka oderwać nie można:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba ! Sama lubię się podobnie malować na co dzień ;)
    Ja jeszcze nie mam cieni Hean, ale z chęcią bym sobie kilka sztuk kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*
      Cienie polecam, bo na prawdę są super :)

      Usuń
  16. Cudeńko! Absolutnie moje kolory, odcienie! Sama się tak często maluję:)
    Bardzo precyzyjne wykonanie i wysoka estetyka:) Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny makijaż, perfekcyjnie wykonany, najbardziej podoba mi się ten bordo na dolnej powiece :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudowny makijaż. Mnie się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...