piątek, 18 kwietnia 2014

Kolorowa wiosna z Sensique Velvet Touch!

Witajcie :)


Wpadam do Was tuż przed Świętami z kolorową wiosenną propozycją makijażu wykonanego cieniami z najnowszej kolekcji Sensique Velvet Touch :) Taka moja makijażowa pisanka ;)

Cienie na bazie z Artdeco prezentują się rewelacyjnie i pozostają w nienaruszonym stanie cały dzień, a kolory są cudowne <3
Zresztą zobaczcie sami ;)

Do makijażu użyłam cieni Velvet Touch nr: 149, 154, 147, 153, 151. Dokładniej kolorom możecie się przyjrzeć w poprzednim poście ---KLIK!!!---
Na ustach błyszczyk MySecret Hot Colors nr 205 <3 Piękny fuksjowy kolor <3

Wesołych Świąt Kochani!!!






Jeszcze raz życzę Wam pięknych świątecznych dni w rodzinnym gronie oraz wspaniałej pogody na długaśne spacery ;)

Buziaki :*
Kina

30 komentarzy:

  1. Uuułłłaaa.... Podoba mi się niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Milenko :*
      Ja zakochałam się w tych kolorkach <3

      Usuń
  2. Pieknie...wrecz teczowo!! rowniez Wesolych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Błyszczyk nie w moim kolorku, ale oczy.. BOSKIE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*
      Ja właśnie w błyszczyku się zakochałam, choć przeważnie usta bardzo delikatnie maluję ;)

      Usuń
  4. bardzo podobają mi się kolory cieni a fuksja na ustach jest genialna :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Uwielbiam ten błyszczyk, ma obłędny kolor <3

      Usuń
  5. Piękny makijaż <3 niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jak zobaczyłam je obok siebie, to wiedziałam już, że to będzie TO ;)

      Usuń
  7. cudowny makijaż:) wspaniałe cienie i doskonałe zdjęcia:)
    Wesołych świąt-Ola :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny makijaż :)) Te cienie na prawdę wyglądają pięknie, aż mam ochotę dokupić inne kolory do mojego 150 :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest moc!! Coś pięknego! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. ale śliczne kolory!! pięknie je połączyłaś, cudowny makijaż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Iza :-* Mi także to połączenie kolorów bardzo się spodobało :)

      Usuń
  11. Piękne profesjonalne zdjęcia i wspaniały makijaż!!

    Pozdrawiam cieplutko :)) pozwolę sobie zaobserwować
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję podwójnie :)
      Oczywiście zapraszam jak najczęściej :)

      Usuń
  12. cudowne jest to połączenie kolorów na oczach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Króliczku <3 Mi też te kolory zestawione razem bardzo się podobają :)

      Usuń
  13. Śliczne połączenie - jak zawsze makijaż super dopracowany :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż, a błyszczyk ma faktycznie niezły kolor i idealnie pasuje do oczu :]

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne połączenie tak różnych kolorów :) podziwiam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...