wtorek, 22 kwietnia 2014

Kolorowe kocie oko z GLAZEL VISAGE

Witajcie :)


Ostatnio u mnie kolorowo na oczach :) Jesienią i zimą na co dzień królowały u mnie stonowane kolory, za to teraz poczułam chyba jakieś wiosenne przebudzenie i kolory królują także w moich codziennych make-up'ach ;)

Dziś krótki post z takim właśnie kolorowym makijażem. Wykonałam go już jakiś czas temu, więc dokładnie nie pamiętam użytych kosmetyków, ale wszystkie cienie to maty z GLAZEL VISAGE! Oczy podkreśliłam na "koci" kształt i dodałam rzęsy z BornPrettyStore, które wygrałam u Ferrou. To wszystko razem dało efekt wieeelkich oczu ;)



A u Was co najczęściej gości w makijażu tej wiosny?


Buziaki :*
Kina

p.s.
Zakupy w Rossmannie już zrobione? W tym tygodniu pudry, podkłady, róże 49% taniej :D

31 komentarzy:

  1. wow. oczy naprawdę są na pierwszym planie. super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowity efekt, prawdziwe kocie oczy!! jeden z lepszych :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie. Trzeba przyznać, że soczyste mają te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Tak, cienie maja bardzo mocny pigment i piękne kolory :)

      Usuń
  4. Faktycznie, oczyska wyszły ogromne :) I piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak! Piękne oczyska!
    Bardzo fajnie wyglądają te cienie. Tak soczyście. Piękny kształt oka, rzeczywiście koci, chociaż mam wrażenie, że w wewnętrznym kąciku kształt jest nieco kwadratowy. Ale absolutnie sie nie czepiam bo makijaż strasznie mi się podoba!
    Oby więcej takich cudownych prac.
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, jesteś Sokole Oko :D To zniekształcenie to niestety przez sztuczne rzęsy, które nijak nie chciały ze mną współpracować... Strasznie sztywne ...

      Usuń
  6. Połączenie różu i pomarańczy bardzo mi się podoba :) Dola powiela też widzę kolorowa, ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dolna też kolorowa była, jak szaleć, to szaleć ;)

      Usuń
  7. Świetny makijaż , piękne zdjęcia. Zakupy oczywiście zaliczone. Rossmann znowu rozpieszcza promocjami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Rossmann wie, jak nas skusić na kolejne zakupy ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...