wtorek, 29 kwietnia 2014

Kolorowy zawrót głowy z My Secret HOT COLORS!!!

Witajcie :)


Tej wiosny dużo u mnie kolorów w makijażach ;) Jednak dzisiejsza propozycja pod tym względem bije poprzednie make-up'y na głowę ;) Zastanawiałam się nawet, czy nie przesadziłam, ale co mi tam, raz się żyje ;) W tym mega kolorowym makijażu wyszłam nawet na ulicę i przykułam niejedno spojrzenie ;)

Makijaż wykonałam przepięknymi, nasyconymi kolorami o wspaniałej pigmentacji - mowa tu o paletce HOT COLORS od My Secret!!! Tutaj znajdziecie swatche ---KLIK!!!---
Cienie świetnie się trzymały cały dzień i nawet, gdy przed wyjściem z domu chciałam trochę cienie rozetrzeć, aby stały się bledsze, to niestety mi się to nie udało, tak się trzymały ;)

Pewnie już drugi raz aż tak mocno, jeśli chodzi o kolorystykę się nie pomaluję, ale tu chciałam sprawdzić w praktyce każdy z cieni i już teraz wiem, że spisują się świetnie! Ja nakładałam je na bazę z HEAN.

Na ustach mam błyszczyk My Secret HOT COLORS nr 201.


No a teraz efekty :D




Pigmentacja jest niesamowita nieprawdaż? <3


Któraś z Was wyszłaby w takim makijażu z domu? A może tylko mi wydaje się, że jest za mocny?


Buziaki :*
Kina


31 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale już chyba drugi raz na tak mocne połączenie się nie odważę ;)

      Usuń
  2. Śliczne kolorki, bardzo mi się podobają te cienie, ale ja sobie darowałam ich zakup, bo mam paletkę acid ze sleeka i wystarczy mi neonów :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym wyszła! Często wychodzę w tym co zmaluję na bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten make up, podoba mi się ten róż na środku powieki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podziwiam :-) kolory mega intensywne, świetny ten róż na środku powieki :-) fajnie, ja bym tak wyszła z domu :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne kolory, dawno nie bawilam sie kolorami

    OdpowiedzUsuń
  7. Na zwyczajny dzień nie odważyłabym się, ale na jakąś mega imperzę- czemu nie :)
    No i generalnie makijaż jest fenomenalny!
    Pozdrawiam serdecznie!
    Kobiety i spółka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Napatrzeć się nie mogę!
    Przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te kolory są fantastyczne!! <3 :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie intensywny ten makijaż . Pewnie większość nie wyszłaby tak z domu. Ja nie mam z tym problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja !! Ta fuksja jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fakt pigmentacja jest świetna:) Piękne i żywe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale kolorki ,takie soczyste i nasycone
    świetny efekt
    tanie cienie,a tak fajnie napigmentowane

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny makijażyk, chciałam zakupić tę paletkę jednak nie zdarzyłam się wybrać do Natury, a przy tych zniżkach bardzo by się opłacało :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Elektryzujące kolorki ! Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz rację..niesamowita i robi niesamowite wrażenie! :D
    Try to design

    OdpowiedzUsuń
  17. szaleństwo :) czy jestem jedyną blogerką, która nie kupiła tej paletki? xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdjęcia i kolory!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem mistrzynią w klasycznych, jak i wieczorowych makijażach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...