czwartek, 24 kwietnia 2014

My Secret Hot Colors - na prawdę "gorąca" kolekcja !

Witajcie :)


Dziś przedstawiam Wam najnowszą limitowaną kolekcję My Secret o nazwie "Hot Colors".


W skład limitowanki wchodzą poczwórne cienie do powiek o na prawdę energetycznych kolorach - idealnych na wiosnę i lato, oraz 5 błyszczyków - ich kolory także są HOT <3



Cienie prezentują się pięknie nie tylko w opakowaniu, gdzie aż rażą po oczach nasyceniem, tak samo cudownie prezentują się jako swatche na skórze (bez bazy):





Niedługo pojawi się makijaż z wykorzystaniem tych pięknych cieni, więc będziecie mogli zobaczyć, jak prezentują się w akcji :)

Aby nasz gorący look był już całkowicie dopracowany możemy użyć jednego z pięciu dostępnych błyszczyków Hot Colors :) Kolory są przepiękne <3 Dwa z błyszczyków są transparentne, a 3 kryją na prawdę przyzwoicie, mój faworyt to fuksjowy błyszczyk nr 205 (użyłam go w kolorowym makijażu cieniami Velvet Touch Sensique ---KLIK!!!---)





A Wy co sądzicie o takich nasyconych energetycznych kolorach o na prawdę mocnej pigmentacji? Macie już swoje nabytki z tej kolekcji? Które kolory to Wasi faworyci?
A jeśli jeszcze nie zdecydowałyście się na zakup, to pędem do Natury :D (zwłaszcza, że teraz trwają wielkie promocje ;)).


Buziaki :*
Kina




16 komentarzy:

  1. przepiękne te cienie;D szok jak są napigmentowane, wielkie wow:) A błyszczyki miodzio;) trzeba sobie kupić;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pigmentacja na prawdę powala, dają po oczach po prostu :D
      Błyszczyki też mają świetne kolory :)

      Usuń
  2. Rzeczywiście pigmentacja tych cieni jest niesamowita, nawet je oglądałam podczas ostatnich zakupów ale jakoś nie widzę siebie w takich kolorach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pigmentacja powala, to fakt!
      Kolory fajne, możne je nawet używać samodzielnie, albo w połączeniu z jakimś ciemniejszym stonowanym kolorem, wtedy już nie będą się wydawać takie szalone :)

      Usuń
  3. Cienie są śliczne, ale ja na promocji -40 będę rozglądać się za błyszczykami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błyszczyki mają piękne kolory, warto je kupić :)

      Usuń
  4. odważne te kolory,bardzo mi się podobaja,ale nie wiem czy potrafilabym "je nosić"

    OdpowiedzUsuń
  5. Cienie faktycznie ekstra napigmentowane, ale dla mnie zbyt jaskrawe nie umiałabym się nimi posługiwać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam całą tą kolekcje <3

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nadzieje ze paletke uda mi sie dorwac na promocji -40;/D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam cienie w tej paletce!
    Miałam ją w rękach i odłożyłam, bo ' po co mi cienie, ktore mam w paletce sleek acid? '... I błąd bo te wyglądają no dużo bardziej napigmentowane a z Acida nie za bardzo jestem zadowolona. Przynajmniej z tym oczojebnych kolorów, które w tej paletce z My Sectret wyglądają rewelacyjnie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletkę kupiłam, ale błyszczyki sobie odpuściłam, bo odzwyczaiłam się od tego kosmetyku, wolę szminki :]

    OdpowiedzUsuń
  10. nie no.. cienie są powalające..
    kolory jak i ich pigmentacja..
    błyszczyki są równie piękne, mimo swojej prostoty kolorystycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cienie super i pigmentacja zniewala. Błyszczyki fajnie się prezentują. Nie mam jeszcze takich neonków. Ale muszę kupić koniecznie bo lubię intensywne kolory!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...