wtorek, 8 kwietnia 2014

Puder rozświetlający LADYCODE by BELL

Witajcie wiosennie :)


U mnie dziś prawdziwy kwiecień-plecień ;) Tyle, że nie przeplata zimy z latem, a słońce z deszczem ;) Ale cieplutko na dworze, więc buzia sama się cieszy :D

Dziś przychodzę do Was z recenzją świetnego pudru rozświetlającego, którego za niewiele ponad 10 zł możecie kupić w Biedronce :) A nadaje on skórze takiego pięknego wiosennego blasku, że musiałam Wam o nim dziś napisać :)



Puder pierwszy raz zobaczyłam u Martyny i Natalii (pozdrawiam dziewczyny :*), super dziewczyn, sióstr, które prowadzą dwa świetne blogi, na które serdecznie Was zapraszam :)
blog Martyny http://myombrelife.blogspot.com
blog Natalii http://natalia-lily.blogspot.com/

Jak już wcześniej wspomniałam puder rozświetlający LADYCODE, który produkuje nasza rodzima firma BELL możemy dostać w Biedronce za 11,99 zł (jeśli dobrze pamiętam). Ja szukałam go dość długo, był to produkt z oferty sylwestrowej, ale w niektórych sklepach jeszcze znajdował się na półkach z kosmetykami LADYCODE. Ostatnio udało mi się go dorwać w jednej z Biedronek, więc kupiłam go bez zastanowienia ;) I nie żałuję :)

Puder dostajemy w plastikowym opakowaniu. Nie jest jakieś super eleganckie i ekstra wytrzymałe, ale daje radę :) Najważniejsze i tak znajduje się w środku ;)


W opakowaniu mamy naprawdę pokaźną ilość (11 gram) drobno zmielonego pudru o beżowawym odcieniu.


Zanim nabierzemy go na palec wydaje się, że ma w sobie dużo mieniących się drobinek i to mnie na początku trochę zaniepokoiło. Jednak po nałożeniu pudru na skórę drobinek praktycznie nie widać, a rozświetlacz tworzy piękną taflę dodając naszej zszarzałej po zimie cerze pięknego blasku. Blasku, a nie błysku ;)


Przepraszam za rozdziabany środek pudru, ale już go użyłam kilka razy zanim zrobiłam zdjęcia (nie mogłam się powstrzymać ;)).



Jak widzicie na powyższym zdjęciu, efekt jest na prawdę delikatny i subtelny. Mi bardzo się podoba i używam go teraz praktycznie codziennie <3

A tak rozświetlacz prezetuje się w akcji ;)


Praktycznie nie rzuca się w oczy, ale ożywia skórę <3 (No chyba, że przesadzimy i nałożymy go dużo za dużo ;P). Ja muskam nim też łuk kupidyna i pięknie się w tej roli sprawdza, usta od razu wydają się pełniejsze (kocham takie złudzenia optyczne ;)).

Znacie już ten rozświetlacz? Jakie macie o nim zdanie?
Jeśli go jeszcze nie znacie, to sprawdźcie w Waszej Biedronce, może jeszcze gdzieś się uchował i na Was czeka ;)


Buziaki i do następnego :*
Kina


p.s.
Wybaczcie, że tak rzadko do Was zaglądam, ale staram się nadrabiać, jak tylko czas mi pozwala :)
<3

38 komentarzy:

  1. Uwielbiam go:) Jest tak plastyczny, tak się fantastycznie nakłada i rozciera, że zazwyczaj robię to palcami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę jednak pędzlem, bo boję się, że go za dużo wezmę i przegnę nie daj Boże ;) Ale potwierdzam, super się rozciera <3

      Usuń
  2. widzę, że też się skusiłaś ;) ja też go teraz nieustannie używam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martyna, szukałam go zawzięcie, szukałam, aż przypadkowo na niego trafiłam ;) Brałam od razu ;)

      Usuń
  3. bardzo ładny jest! Ja właśnie szukam jakiegoś rozświetlacza, marzy mi się Mary-Lou ale to raczej niestety niebliskie marzenie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mary-Lou i mi się marzy, ale póki co trzeba się tez czymś fajnym rozświetlić ;)

      Usuń
  4. Ja mam z essence i jestem też mega zadowolona :) ten z tej serii limitowanej ostatniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam rozświetlacz z Essence, ale to ładnych parę lat temu było ;) Nie wykluczam, że jak będę w pobliżu szafy Essence, to też coś mi w oko wpadnie ;)

      Usuń
  5. mam go i uwielbiam :) non stop go ostatnio używam - nawet mój Sleek odszedł na bok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez używam go cały czas :) Tak pięknie rozświetla, że od razu lepiej się czuję ;)

      Usuń
  6. Muszę go mieć ! koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj Madzia, bo jest na prawdę super! U mnie leżał schowany pod innymi kosmetykami (nie tylko tymi Ladycode) na jednej z tych kartonowych pułek z kosmetykami w Biedronie.

      Usuń
  7. muszę i ja poszukać, jak był kiedyś to go nie kupiłam, ale żałuję, bo czytałam potem pozytywne opinie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj Iza, może jeszcze go gdzieś dorwiesz :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Jest na prawdę fajny :) Jak go dostaniesz, to kupuj :)

      Usuń
  9. buuuuuuuuuuuu jaki fajny wczoraj bylam w Biedronce ale takiego cuda nie widzialam a jak zwykle musialam obadac polke z kosmetykami i jedyne co znalazlam sensownego to korektor z Bell za 6,99 zl bardzo fajny jest pod oczy i bardzo wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za nim chodziłam ze dwa miesiące i w końcu trafiłam, więc może go jeszcze wyszperasz :)

      Usuń
  10. też chodziłam za nim, ale nie udało mi się go dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam go u dziewczyn na blogach, ale niestety nie udało mi się go ustrzelić w Biedronce :( A szkoda, bo prezentuje się pięknie ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak go spotkasz, to bierz Yenn, warty wypróbowania, zwłaszcza za taką cenę.

      Usuń
  12. Kurcze rzeczywiście na skórze wygląda bardzo fajnie, muszę się za nim porozglądać może go jeszcze dorwę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kosmetyk, warto go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Jak tylko jeszcze go kupisz, to wypróbuj koniecznie :)

      Usuń
  15. Jaka szkoda, że posiada parabeny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat nie mam z tym problemów, ale rzeczywiście, jeśli nie możesz używać takich kosmetyków, to szkoda, bo rozświetlacz fajny :)

      Usuń
  16. Delikatny efekt za niewielkie pieniądze :) Takie kosmetyki właśnie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się taki kosmetyk z taką jakością i za takie pieniądze :) Lubie takie perełki :) Lece do Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko go jeszcze znajdziesz, to myślę, że warto go wypróbować :)

      Usuń
  18. Ale piękny makijaż! I rozświetlacz wygląda nieziemsko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...