środa, 2 kwietnia 2014

Wiosna z ARTDECO!

Witajcie :)


Ostatnie makijaże były w trochę szarawych barwach, więc dziś pora na trochę koloru ;) Co prawda delikatnego i pastelowego, ale za to bardzo wiosennego :)
Dzisiejszy makijaż oczu to cienie z wiosennej kolekcji ARTDECO "Love is in the air", którą prezentowałam Wam w poście o nowościach. ---KLIK!!!---
Kolory cieni przywodzą mi na myśl taki obrazek wiosennej łąki, pod błękitnym niebem ... Ech, rozmarzyłam się ;)
Cienie najlepiej wyglądają nakładane dołączoną pacynką, która bardzo dobrze radzi sobie z ich aplikacją. Dopiero później je rozcierałam pędzelkiem. Kolorki delikatne i subtelne, idealne na co dzień <3
Policzki podkreśliłam różem Wibo, a na ustach mam błyszczyk HEAN (post o nowościach). Niestety teraz nie pamiętam numerków, a nie mam za bardzo jak sprawdzić.
Tusz do rzęs to ARTDECO, a eyeliner Maybelline.
Brwi podkreślone cieniem Color Tattoo Permanent Taupe.

Tak wyglądają moje maziajki ;)






I jak podoba się Wam moja wiosenna łączka? ;)


Buziaki gorące :*
Kina

p.s.
Dziś postaram się ponadrabiać ogromniaste zaległości na Waszych blogach, bo już mi tęskno do Waszych wpisów, ale ostatnio cierpię na chroniczny brak czasu na cokolwiek, więc wybaczcie proszę, że Was nie odwiedzałam :*

32 komentarze:

  1. Piękny makijaż! Bardzo wiosennie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznie!!! nardzo mi się podoba <3 i masz cudną tęczówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie wiosenne kolorki, od razu zrobiło się świeżo i radośnie :) Podoba mi się oczko, i policzki też mi się podobają ;)
    Pozdrawiam, Yenn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Yenn za zwrócenie uwagi na sposób nakładania różu :*

      Usuń
  4. Boze jaki piekny!!! Od jakiegos czasu chodza za mna niebieskosci, mam anwet kredke i cien w kredce niebieski, ale Twoj makijaz jest przepieknie polaczony!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż piękny. O tęczówce, że piękna pisałam ostatnio - jest niespotykana! Ale gdzie zdjęcia całej ślicznej buzi? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny, wiosenny i taki delikatny ! Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no no jak slicznie.....ładnie podkresa Ci kolor tęczówki Kiniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle cudownie <3 masz śliczne oczka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna wiosenna łączka! Chętnie bym się na taką wybrała :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo się podoba. ostatnio też odkryłam, że niebieskości w połączeniu ze złotawym cieniem pięknie wyglądają. w sumie niedługo powinny być pierwsze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wygląda, wyczarowałaś cudny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie !! :) zdjęcia cudne <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny makijaż!
    Mistrzowskie blendowanie. Idealnie dobrałaś kolory cieni i kolor na policzkach!
    Jesteś prefekcyjna! :)
    Oczywiście obserwuję i czekam na więcej! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny makijaż!! nie mogę się napatrzeć! masz talent!!


    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciebie bardzo fajnie przez siebie przenikają, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale super!! te cienie tworzą taką poświatę, nie wiem jak to nazwać, cały makijaż jest wielowymiarowy :-) a jak oceniasz błyszczyk z hean? klei się? jaka konsystencja?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ajjj ale śliczne oczka! Genialnie prezentują się te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się takie połączenie kolorów :) Spróbuję podobne wyczarować dziś na wieczór. Inspirujesz <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny makijaż wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie współgra z twoimi oczkami :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny! Podoba mi się kolorystyka! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialny ;) zawsze z podziwem oglądam Twoje makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niebieska tęczówka wygląda obłędnie! Zakochałam się normalnie! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję dziewczyny za tyle wspaniałych słów! Motywujecie <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Te kolory wyglądają obłędnie. Widzą mi się tu sztuczne rzęsy, albo chociaż połóweczki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...