wtorek, 15 kwietnia 2014

Kolekcja cieni Sensique Velvet Touch

Witajcie :):)


Kilka dni temu trafiła do mnie paczuszka z cudeńkami z nowych kolekcji kosmetyków Sensique i MySecret, dostępnym w Drogeriach Natura! Kolorystyka jest przepiękna!!






Dziś przedstawię Wam pierwszą część paczuszki - cienie Velvet Touch marki Sensique.

Kolekcja Velvet Touch to 12 aksamitnych matowych, lub delikatnie satynowych cieni w pięknych żywych kolorach. Tylko kilka cieni to barwy stonowane. Cienie wspaniale prezentują się w opakowaniach, ale czy tak samo zachowują się na skórze?
Sprawdziłam to i oto swatche :)

Cienie nałożyłam palcem "na sucho" bez żadnej bazy. Być może miałam zbyt suchą skórę, bo niektóre cienie nie mogły złapać przyczepności.











Nie będąc pewną, czy swatchy nie wykonałam nieprawidłowo, zrobiłam je jeszcze raz. Tym razem na bazie Hean. (Zdjęcia były robione późnym popołudniem, więc światło kiepskie, może odwzorowanie kolorów nie jest najlepsze, ale widać nasycenie barw na bazie).





Na bazie cienie wyglądają już bardzo fajnie, choć i bez bazy na powiece spisują się świetnie, lepiej niż na ręku podczas swatchowania ;)

Poniżej mój dzienny makijaż zrobiony cieniami Sensique Velvet Touch. Cienie nałożone bez żadnej bazy, na powiekę, na której był podkład i puder. Trzymały się cały dzień bez zbierania się w załamaniach, nawet na mojej opadającej powiece :)


Podsumowując:
Jestem bardzo zadowolona, że posiadam w swojej kosmetyczce wszystkie cienie z nowej kolekcji wiosennej Sensique Velvet Touch. Cienie fajnie nakładają się na powiekę, nie osypują się zbytnio, kolory są przepiękne <3, nasycenie barw też daje radę :) No i ta cena - 6,99 zł :)

A Wy macie już któreś z tych cieni? Jak sprawują się u Was? A jeśli ich jeszcze nie macie, to które wpadły Wam w oko?


Buziaki :*
Kina











34 komentarze:

  1. Kolory są cudowne, najlepiej wszystko chciałabym mieć <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię Ci się wcale, bo kolory są cudne, na żywo jeszcze piękniejsze :)

      Usuń
  2. Kolory są naprawdę mega. widać, że nie wszystkie powalają pigmentacją, ale większość jest super! Z chęcią wybiorę coś w sklepie dla siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jak otworzyłam paczuszkę, to od razu buzia mi się uśmiechnęła :D

      Usuń
  4. Są mega! Makijaż nimi to przyjemność! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bajeczne te kolory! Gdybym potrafiła się tak malować to na pewno bym chciała wypróbować, a tak będę podziwiać je na Twoich oczętach kiedy zaczniesz nimi "czarować" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dzięki :-*
      Myślę, że warto kupić choć jeden kolor, bo one nawet solo z kreską eyelinerem wyglądają super :)

      Usuń
  6. jestem w szoku , poniewaz zawsze wszysytko z tej foirmy bylo do d...

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne, kupiłam tę paletkę hot colours, raczej w celu dodatku do innych makijaży ;-) lato idzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jej jeszcze nie używałam, ale swatche mnie powaliły <3

      Usuń
  8. Świetne kolory, od razu czuć, że jest wiosna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre kolory są takie... hm... soooczyysteee :) Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie przygarnęłabym wszystkie kolorki - na chwilę obecną skusiłam się na dwa: fiolet i zieleń ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak się sprawują? Dla mnie są bardzo przyjemne w użyciu :)

      Usuń
  11. Bardzo wyraziste, nasycone kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie śliczne kolorki!! Chyba w końcu będę musiała się przekonać do tej marki bo z reguły unikam tańszych heh... :)
    A makijaż pierwsza klasa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę kolorki są super, a dziś mam je na bazie i pigmentacja pierwsza klasa! Spróbuj chociaż ze dwa, bo bardzo fajnie się nimi pracuje, świetnie się rozcierają i nawet nie osypują za bardzo :)

      Usuń
  13. ale kolorystyka żywa, na lato jak znalazł :) piękny makijaż oczka jak zawsze powidziam Twoje twory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 145 i 156 tak bardzo bym chciała !

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny makijaż. Boskie soczyste kolory idealne na wiosnę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne są :) i jaka wielka ta paczuszka :) pozdr :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...