wtorek, 13 maja 2014

Brzoskwiniowy koktajl z orzeźwiającą nutą - Sensique Velvet Touch Make-up

Witajcie :)


Pogoda ostatnio nie rozpieszcza, ale ja już chyba poczułam letnie klimaty, bo w głowie urodził mi się pomysł na makijaż zainspirowany pysznym koktajlem z dojrzałych soczystych brzoskwiń. Aby nie było za mdło dorzuciłam do tej mieszanki trochę miętowej zieleni :)

Makijaż oczu wykonałam cieniami Sensique Velvet Touch nr: 147, 149, 150, 154, 155.
Rzęsy wytuszowałam świetnym tuszem ARTDECO Angel Eyes i dokleiłam kilka kępek w zewnętrznym kąciku.
Brwi podkreśliłam cieniem Maybelline Color Tattoo nr 40 Permanent Taupe.
Na ustach mam błyszczyk My Secret Hot Colors nr 202.
Na policzki nałożyłam piękny brzoskwiniowy róż GLAZEL nr 7, który świetnie ożywia cerę.

A tak prezentuje się makijaż w całości :)



I zbliżenie na oczy :) 
(Przepraszam za trochę porozmazywany make-up, ale oczy łzawiły mi tak strasznie, że nie mogłam tego opanować ...).
W końcu zakupiłam swój pierwszy Duraline, więc wykorzystałam go mieszając z cieniem i nakładając na linię wodną :)



I na koniec jeszcze wariacja w wersji BW ;)




Jak podoba Wam się taka propozycja? Lubicie takie połączenia kolorystyczne?


Gorąco pozdrawiam :)
Kina


32 komentarze:

  1. Piękny jak każdy Twój makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudo a przy zamkniętych powiekach jak bosko się prezentuje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie:)taki idealny na slub nawet:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Myślę, że na ślub jak najbardziej :) Tylko pewnie większość Panien Młodych zrezygnowałaby z tej zieleni ;)

      Usuń
  4. Wyglądasz tak wakacyjnie :-) mmm...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolory, pięknie wydobywają kolor tećzówki ^_^ Całość jak zwykle mi się podoba :D
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie! Z tą zielenią wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż w moich ulubionych kolorach, cudowny kochana ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie podoba mi się to jak pracujesz kolorami, zawsze ich połączenie wygląda imponująco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba :)) Przepiękny i świetnie w nim wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia! Makijaż też bardzo mi się podoba <3 Ta kolorowa wodna.. ach :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowicie wygląda ta kolorowa linia wodna!

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem zachwycona makijaz w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie prezentuje się ten makijaż! Uwielbiam kolorki na linii wodnej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. brzoskwinia z zielenią? boskie połączenie! muszę wypróbować koniecznie! szalenie mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny makijaż!! piękne kolory, naprawdę coraz bardziej sie przekonuję do kolorów, jak widzę takie makijaże :-) świetnie wyglądasz :-) ja właśnie Duraline nie stosowałam na linię wodną, byłam ciekawa czy to bezpiecznie, też muszę spróbować!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz. bardzo podoba mi się ten akcent na linii wodnej. Własnie jestem w poszukiwaniu kredek kolorowych do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mi oczy lzawią ,wiec wiem o czym piszesz;)
    Linię wodną oka przeważnie maluję białą kredką. Podobają mi się kreski czarne , zwłaszcza do intensywnego makijażu,ale u mnie się nie sprawdzają.
    Połączenie kolorów na oczach tworzy niesamowity efekt, pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  18. O matko, trafiłam tu i zostaje na dlużej. Piękne makijaże!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny makijaż i kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...