czwartek, 22 maja 2014

Summer in the city!

Witajcie :)

Od kilku dni pogoda rozpieszcza nas pięknymi, słonecznymi dniami :) Na dworze jest bardzo ciepło, iście wakacyjnie :) W związku z tym, wczoraj spontanicznie zmalowałam taki wakacyjny makijażyk z pomocą paletki HOT COLORS od My Secret ;)

Jako, że na te kolory zdecydowałam się już w trakcie makijażu, na powiekę nie nałożyłam bazy, a tylko korektor, który przypudrowałam pudrem sypki Glazel (w zamyśle miałam zwykłego delikatnego dzienniaczka), a mimo to cienie Hot Colors nie tylko nie straciły na intensywności, ale też wytrzymały w nienaruszonym stanie do późnego wieczora!
Na ustach mam błyszczyk Hot Colors nr 203.
Całość wakacyjnego looku dopełnia piękny róż do policzków Glazel o nr 9.
Rzęsy podkreśliłam tuszem ARTDECO Angel Eyes.







Jeśli spodobał Ci się ten makijaż, to będę wdzięczna za klik w serduszko! :*


A u Was jakie kolory królują w ostatnich dniach?


Buziaki :*
Kina

34 komentarze:

  1. Przecudny makeup kochana!! wyglądasz w nim tak promiennie :)) - ślicznie!
    ja ostatnio tez uzywam korektora jako bazy :))
    zdjęcia mistrzostwo :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mistrzostwo! Ta kreska na dole wyglada oblednie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny makijaż :) A te kolorki ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie kolorem makijażu "podkręciłaś" kolor oczu i całą Twoją urodę:)
    Jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam odwagi i raczej maluję oczy w neutralnych kolorach ale ten makijaż jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też raczej malowałam się w tzw. bezpiecznych barwach, ale teraz szaleję ;)
      Dziękuję :-*

      Usuń
  6. perfekcja!! cudowne kolory, nie mam słów, pięknie to połączyłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie !! Piękne są te kolorki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Martynko :-*
      Kolory rzeczywiście przepiękne i świetnie się nimi pracuje, a do tego za niską cenę :)

      Usuń
  8. no kolory miażdżą;) piękny make up;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda świetnie :) Dolna powieka najbardziej mnie ujęła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O raju, umarłam z zachwytu, jak robisz takie cuda na oczach?! jestem zachwycona!!!!

    zapraszam do nas:
    http://aandafactory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście waaaakacyjnie ;)) Lubie too <3

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie aktualnie króluje goła powieka. w taki upał aż mi się nie chce malować...
    fajny wakacyjny makijażyk. powiało mi morzem... plażą... i drinkiem z palemką ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam piękne kolorki i precyzję wykonania ;) Pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie! naprawdę bardzo wakacyjnie! serduszko kliknięte :) dawno mnie tu nie było bo troche nie mam czasu na blogi :(

    OdpowiedzUsuń
  15. boski <3 przepiękny.... mogłabym słodzić bez końca.... ale na prawdę mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie <3 czarujesz i inspirujesz makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dodasz kiedyś zdjęciebez obrobki ??

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowity efekt daje turkusowy akcent. Super.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...