wtorek, 27 maja 2014

W stylu glamour ...

Witajcie :)


Ostatnie makijaże były pełne kolorów, typowo letnich i wiosennych.
Dziś mam dla Was propozycję makijażu także barwnego, ale w zupełnie innym stylu :) Ostatnio wena na zmalowanie nowego mejkapu łapie mnie nagle i zaczynam tworzyć ;) Wczoraj wpadł mi pomysł na wykorzystanie, trochę przeze mnie zapomnianej, wieżyczki sypkich cieni GLAZEL. Wieżyczka, której użyłam do stworzenia makijażu nazywa się właśnie "GLAMOUR" i składa się z 8 opalizujących cieni sypkich w odcieniach złota, czerwieni, brązu.



Cienie bardzo fajnie się aplikują i jakoś strasznie nie osypują. Bardzo ładnie da się nimi pracować na powiece, dobrze się rozcierają i pięknie łączą z innymi cieniami. Jedyna wada tych wieżyczek jest taka, że przy otwieraniu i zamykaniu zawsze trochę cieni się wysypuje (to, co zostaje w rowkach nakrętki), przez co możemy się ciut ubrudzić. Poza tym cienie są super :)

Do makijażu użyłam też różu GLAZEL nr 7 i bronzera (Bronzing powder Terracotta) tejże firmy.
Na ustach mam pomadkę ARTDECO Perfect Color Lipstick nr 57.
Brwi podkreśliłam cieniem Maybelline Color Tattoo Permanent Taupe.
Kreskę namalowałam ulubionym przeze mnie ostatnio eyelinerem w pisaku ARTDECO High Precision Liquid Liner nr 01 <3

W makijażu chodziło mi o uzyskanie właśnie tego charakteru glamour, dlatego użyte cienie są połyskujące, kreska dość gruba i widoczna, doklejone są także sztuczne rzęsy (Ardell Demi Wispies).









Jeśli podoba Ci się mój makijaż, to będę wdzięczna za klik w serducho :*


Co sądzicie o takiej propozycji?


p.s.
Przepraszam za dziwne kolorowe przebłyski na zdjęciach i to sztuczne wygładzenie, ale Blogger po prostu masakruje zdjęcia :(

Pozdrawiam gorąco :*
Kina

23 komentarze:

  1. Fajne i opakowanie mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny makijaż, lubię wieżyczki Glazela są bardzo fajne choć mam tylko jedną :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jejciuu <3 uwielbiam te pyłki <3 cudowny makijaz wyczarowałas kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż. Nie mam żadnej z wieżyczek Glazel.
    Faktycznie zastanawiałam się co te brwi takie dziwne zabarwienie mają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny makijaż :) Slicznaaa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię, lubię, lubię! Makijaż jak zwykle śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny makijaż !! A ta kreska, extra ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż świetny a zdjęcia jeszcze lepsze !

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfect shades, great combination. I really love the look :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia i ogólnie bardzo fajnyy blog. Zapraszamy do nas. nakafasshion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful makeup. Girl you have amazing eyes! Stunning pics! Lovely blog here. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  12. Co jedna propozycja to ładniejsza ;) Podpatruję, próbuję, ale nic mi z tego nie wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. takie holiday glamour :-) świetny makijaż pięknie

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż, a tych cieni zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te wieżyczki, a moją uwagę bardzo przykuł ten efekt na brwiach delikatnie maźniętych niebieskim. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, makijaż prezentuje się niesamowicie! :D Kuszą te cienie Glazel oj kuszą ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny makijażyk :) już idę kliknąć serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie :) a na co aplikowane były te sypkie cienie? Na bazę? na podkład przypudrowany na powiece? ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kliknelam w serducho bo makijaz jest swietny !
    Podobaja mi sie Twoje makijaze a sztuki dobrego focenia zazdroszcze .
    Bea

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...