piątek, 20 czerwca 2014

Delikatne fiolety, czyli rzęsy od Bornprettystore i cienie Sensique Velvet Touch w akcji!

Witajcie długoweekendowo :)


Jak Wam mijają wolne dni? Pogoda dopisuje? Bo u mnie niestety w kratkę, ale najważniejsze, że słońce jednak się przebija przez chmury :)

Dziś chciałabym zaprezentować Wam drugie rzęsy ze sklepu Bornprettystore, tym razem przedstawiam nie tylko same rzęsy, ale także pokażę, jak prezentują się one z delikatnym makijażem oka.

Rzęsy, o których dziś mowa to model, który znajdziecie pod tym linkiem ---KLIK!!!---



Są to rzęsy, które prezentują się bardzo naturalnie na powiece, pojedyncze rzęski nie są mocowane na krzyż, a równolegle obok siebie, włoski są różnej długości, co jeszcze dodaje im naturalności.


Rzęsy nie są zamocowane do żadnego sznureczka, czy żyłki, ale jakby wewnątrz mają silikonowy paseczek, którego nawet nie widać patrząc na nie w opakowaniu.




Właśnie ze względu na to niewidoczne łączenie pojedynczych rzęs zdecydowałam się na nie.

W praktyce jednak silikonowy paseczek jest wyczuwalny, gdy weźmiemy rzęsy do ręki. Jest on także dość szeroki - ma około 2 mm. Myślałam, że będzie on bardziej giętki, niż jest w rzeczywistości. Pokombinuję jednak jeszcze z tym paseczkiem przed kolejnym naklejeniem rzęs, może powyginam go trochę w rękach i nabierze większej plastyczności.






Rzęsy wyglądają bardzo naturalnie, zwłaszcza przy otwartym oku, troszkę widać miejsce ich naklejenia, gdy powieki zamkniemy, przez to właśnie, że ten silikonowy wewnętrzny paseczek jest dość sztywny. Jednak efekt, jaki nadają makijażowi jest wart, by je przykleić <3

Jeśli spodobał się Wam ten model rzęs, to znajdziecie go tu:
http://www.bornprettystore.com/pairsbox-black-handmade-lengthening-fiber-false-eyelash-thick-long-eyelashes-p-12622.html
Komplet 10 par kosztuje tylko 7,68 $.

Teraz pora na prezentację rzęs w akcji ;)

Makijaż oczu wykonałam cieniami Sensique Velvet Touch, tutaj nałożyłam je bez żadnej bazy, na powiekę pokrytą podkładem i przypudrowaną. Użyłam różnych odcieni różu i fioletu. Post o nich  ---KLIK!!!---
Na policzkach mam róż Glazel nr 3, post  ---KLIK!!!---, a usta pomalowałam matową pomadką Rimmel by Kate nr 101, post  ---KLIK!!!---
Twarz wykonturowałam pudrem Bronzing Powder Terracotta Glazel, o którym pisałam tu  ---KLIK!!!---.







Co sądzicie o takiej propozycji i użytych tu rzęsach?


Gorąco pozdrawiam :)
Kina


p.s.
Przypominam, o trwającym rozdaniu, w którym do wygrania jest paletka Sleek Del mar! Zapraszam :)




_____________________________________________

Znajdziesz mnie także tu:



20 komentarzy:

  1. rzęsy z BornPrettyStore mam i bardzo lubię;) Cały makijaż super się prezentuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiły mnie te rzęski:) Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny makijaż :) uwielbiam fiolet :) a rzęsy wyglądają super, bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam te same ;) i dla mnie są niestety za krótkie w długosci swojej, ale widzę że i u Ciebie ten efekt jest bardzo naturalny, ja lubię takie do nieba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny efekt :-) ja dopiero się zakochuje w sztucznych rzęsach, kiedyś nie lubiłam ;-) piękny makijaż jak zawsze fajnie Ci w takim wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny makijaż! I rzęski śliczne, też mam od BornPrettyStore ale nieco inne - na żyłce i ogólnie inne włoski. Bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju, cudowny makijaż :) Ta kreska - przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż - napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są te rzęsy ! A Ty pięknie wyglądasz na tych zdjęciach ^^
    Ja mam też rzęsy od BPS , tylko w wersji z przezroczystym paseczkiem i tańsze o 4 $ i też jestem z nich bardzo zadowolona !!

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie piekne oczko i cudowne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz pięknie w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny ten makijaż oka, doskonale podbija tęczówkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny makijaż! Rzęsy robią wrażenie. :))
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny efekt osiągnęłaś przyklejając te rzęsy, ale jeszcze bardziej chciałabym pochwalić makijaż :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Dasz wiarę, że nigdy nie miałam sztucznych rzęs? Jedynie kępki parę razy. ;) Makijaż śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny makijaż, a rzęsy... oj cudny model!! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna kolorystyka i makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękne, i nie wyglądają sztucznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...