piątek, 6 czerwca 2014

Fotograficzny Mix + Instagram

Witajcie :)


Ostatnio na blogu przestój, ale w przyszłym tygodniu powracam do Was z nową energią i wieloma kosmetycznymi nowościami oraz fajnym konkursem :) Bądźcie czujni :)

Dziś natomiast chciałabym zaprosić Was na moje nowo powstałe konto na Instagramie ---KLIK!!!---



Wrzucam Wam także mix fotografii mojego autorstwa wykonanych przy okazji różnych sesji :)

Miłego oglądania :)
Koniecznie dajcie znać, czy coś Wam wpadło w oko :)













Udanego słonecznego weekendu Kochani :):):)
Ja już dziś zaczęłam weekend rekreacyjny na nowym rowerze ;)
A Wy jakie macie plany na najbliższe dni?


Buziaki :*
Kina


FACEBOOK

INSTAGRAM

8 komentarzy:

  1. Czekam na te niespodzianki ! ;)
    Zdjęcia są śliczne ! ;) A Twojego Instagrama już prędzej podziwiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjecia, zwłaszcza te całuśnej pary

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale cudowne zdjęcia. Plenery, ujęcia, kolory... Masz rękę do fotografowania, oj masz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są cudne!
    Ale konta na insta nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Kochana ! jejciu tyle czasu mnie tu nie było, aż mi szkoda, że tyle pięknych mejkapów mnie ominęło-ale na fb Cię śledzę cały czas więc jednak staram się być na bierząco :) po pierwsze : piękne zdjęcia ! Sesje z klasą, gustem i mają w sobie charakter. Drugie: takie zboczenie zawodowe- bardzo spodobały mi się paznokcie modelki z pierwszej fotografii :)

    Bardzo Ci dziekuje za miłe komentarze u mnie na blogu:) troszkę go zaniedbałam ostatnio, jakoś brak czasu, może to jeszcze nadrobie :) Ciebie podziwiam, wiesz dobrze, że za piękne makijaże i zmysł do ich tworzenia. Masz mega wyobraźnie, bardzo trafia do mnie Twoja twórczośc i ja również załuje, że nie mieszkasz bliżej, bo niedlugo mam kilka wesel i na pewno skorzystałabym z Twoich usług :)

    Całuje Cię gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia:) Szczególnie najbardziej spodobało mi się pierwsze i przedostatnie:) Na tym pierwszym zdjęciu modelka ma bardzo ładną urodę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...