poniedziałek, 30 czerwca 2014

Makijażowe nowości od Era Minerals

Witajcie Kochani :)


Od jakiegoś czasu miałam ochotę wypróbować polecane przez wiele dziewczyn kosmetyki mineralne. Okazało się to możliwe dzięki firmie Era Minerals :) Od Era Minerals Europe otrzymałam prześliczną paczuszkę z jeszcze piękniejszą zawartością <3


W przesyłce znajdowały się 3 pędzle, dwa podkłady, puder, róż, 5 cieni oraz rozświetlacz. Wszystko to oczywiście kosmetyki mineralne, w formie sypkiej (no oprócz pędzli ;P).

Kosmetyki były pięknie zapakowanie w czarny przezroczysty woreczek, a wszystko łącznie z pędzlami znajdowało się w firmowej torebce! Profesjonalnie i elegancko.



Opakowania kosmetyków wykonane są solidnie (ja otrzymałam opakowania próbek, więc są mniejsze, niż pełnowymiarowe produkty, jednak jest ich na tyle dużo, że bez problemu przetestuję je i wyrobię sobie na ich temat zdanie), plastikowe słoiczki są przezroczyste z czarnymi zakrętkami, łatwo możemy sprawdzić ile kosmetyku nam jeszcze zostało, oraz odnaleźć interesujący nas kosmetyk/kolor. Pojemniczki posiadają także wygodne siteczka, dzięki czemu bez problemów można wysypać odrobinę kosmetyku.

Oto otrzymane przeze mnie kolory podkładów, pudru oraz różu:




A tak prezentują się cienie:







Dodatkowo otrzymałam także przepiękny rozświetlacz w delikatnie różowym odcieniu:



Pędzle, na które się zdecydowałam to:
- 109S http://eraminerals.pl/pedzle/nasze-linie/twarz/pedzel-kosmetyczny-duo-fibre-buffer-109s.html
- 149S http://eraminerals.pl/pedzle/nasze-linie/twarz/pedzel-kosmetyczny-syntetyczny-duo-fibre-blush-highlight-149s.html
- oraz 380N http://eraminerals.pl/pedzle/nasze-linie/oczy/pedzel-kosmetyczny-smudge-380n.html



Wszystkie trzy pędzle używam codziennie, od kiedy tylko trafiły w moje ręce :) Spisują się znakomicie!

To pierwsza prezentacja kosmetyków marki Era Minerals. W następnych postach na pewno pojawią się makijaże z użyciem tych mineralnych produktów, dokładne swatche cieni oraz po jakimś czasie użytkowania postaram się napisać recenzję pędzli.



Tymczasem zachęcam Was do zajrzenia na stronę Era Minerals. Zobaczcie, jakie tam mają cuda (nawet jeśli nie zależy Wam na mineralnych podkładach i pudrach, to na pewno zachwycą Was przepiękne cienie o różnorodnym wykończeniu, róże oraz pudry rozświetlające <3).



Znacie już tę markę kosmetyków mineralnych? Próbowałyście już mineralnego makijażu, czy jest to dla Was nowość? Dajcie koniecznie znać, czy coś Wam wpadło w oko :)


Buziaki :*
Kina

p.s.
Przypominam, o trwającym rozdaniu, w którym do wygrania jest paletka Sleek Del mar! Zapraszam :)




_____________________________________________

Znajdziesz mnie także tu:




10 komentarzy:

  1. Teraz tylko łapać za pędzle i działać:) Z niecierpliwością będę wyczekiwać Twoich postów makijażowych przy użyciu tych kosmetyków;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam kilka pedzelków z era minerals oraz pyłek który namietnie wykorzystuje w makijażach slubnych :) Uwielbiam!!!! maiłabym ochotę na więcej , pokaż swatche, z chcęcia obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się nie mogę doczekać nowego makijażu przy użyciu tych cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudeńka, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie stosowałam jeszcze minerałów, widziałam dużo postów na temat innej firmy, jestem bardzo ciekawa tej, czekamy na swatche i makijaże :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam puder tej firmy i jest rewelacyjny :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uzywam podkładu i różu Era Minerals, ale nie skusiłam się jeszcze na cienie(bo to takie sypkie:))! Z niecierpliwością czekam na makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie umiem dodać komentarza pod najnowszym postem.. makijaż piękny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na recenzje, bo jestem ciekawa tych cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa tych produktów, nie znam marki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...