poniedziałek, 16 czerwca 2014

Rzęsy od BornPrettyStore - czyżby tańsze Ardell'ki?

Witajcie :)


Już kilka dni temu na Instagramie pokazywałam Wam nowe rzęsy, które dostałam od sklepu BornPrettyStore ---KLIK!!!--- do testów. Otrzymałam dwa rodzaje rzęs.



Dziś zaprezentuję Wam pierwsze z nich:

5Pairs/Box Handmade Cross Criss False Eyelash Natural Fake Eye Lash



Tutaj link do tego modelu ---KLIK!!!---

Według opisu producenta, rzęsy wykonane są ręcznie z syntetycznego materiału, ale wyglądającego naturalnie.

Według mnie rzęsy, które otrzymałam nieznacznie różnią się od tych widocznych na stronie, ale nadal są bardzo ładne.







Jak widać, pojedyncze kępki różnej gęstości umieszczone są na cieniutkim sznureczku, ten sznureczek jest tak giętki i mięciutki, że bez problemu da się go dociąć do odpowiedniej długości, a także dobrze dopasować do powieki. Rzęsy są solidnie wykonane, są bardzo leciutkie, nie czuć ich praktycznie na powiece, nie przeszkadzają także w patrzeniu. Na prawdę są godne polecenia, zwłaszcza, że 5 par kosztuje 7,99 $, a przesyłka jest darmowa :)

Jednak według mnie, nie są to rzęsy do delikatnego makijażu (no chyba, że ktoś takie lubi). Ja bym ich raczej użyła w jakimś mocniejszym make-up'ie - wtedy pięknie dopełniłyby całości looku!

Wczoraj przykleiłam je na niepomalowaną powiekę, miałam tylko kreskę zrobioną eyelinerem i rzęsy prezentowały się tak:


Jak dla mnie zbyt mocny efekt przy delikatnej powiece, ale, jak pisałam, przy mocnym makijażu będą super!

Jeśli zainteresował Was ten model rzęs, to zapraszam na stronę BornPrettyStore, gdzie możecie je zakupić http://www.bornprettystore.com/5pairsbox-handmade-cross-criss-false-eyelash-natural-fake-lash-p-14088.html :) Myślę, że znajdziecie tam także wiele innych ciekawych produktów w niskich cenach.

Sklep BornPrettyStore dla moich czytelniczek przygotował także 10% rabat na zakupy! aby go uzyskać, wystarczy podczas składania zamówienia wpisać kod KINAH10.




A teraz obiecane na Instagramie porównanie z rzęsami Ardell Demi Wispies :)
Przepraszam za gorszą jakość zdjęć, ale robiłam je telefonem:




Jak widać, podobieństwo jest widoczne, w podobny sposób ułożone są kępki rzęs, jednak Ardell'ki są delikatniejsze, same rzęski są cieńsze. Ja Demi Wispies użyłabym w delikatniutkim nawet makijażu, natomiast te z BPS wydają mi się lepsze do mocnego look'u.


A wy macie już jakieś rzęsy ze sklepu BornPrettyStore? Jakie modele polecacie?


Buziaki :*
Kina

P.S.


Przypominam także o trwającym rozdaniu z bardzo fajną nagrodą :)

_____________________________________________

Znajdziesz mnie także tu:


30 komentarzy:

  1. jakie cudne!!! nietypowe!! ja chcę je do sesji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że do zdjęć są idealne. Trochę gorzej na co dzień, jak chcemy uzyskać dyskretne podkreślenie ;)

      Usuń
  2. Ja współpracując zamówiłam podobne ;) Ale są tak beznadziejne że masakra ;D Są na tak grubym pasku że ciężko jest z nimi coś zrobić ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te fajnie się układają, bo są na takim cieniutkim miękkim sznureczku, ale te drugie są na grubym silikonowym pasku i boję się, czy dadzą się dogiąć, jak trzeba ;) Przekonamy się ;)

      Usuń
  3. Nie mialam ale chcialabym wyprobowac. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ardell faktycznie są naturalniejsze i jakoś estetyczniejsze ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ardellki zamawiam i wiem, że efekt będzie zawsze super! Te są fajne, ale dużo bardziej widoczne.

      Usuń
  5. tylko do sesji , na codzien absoolutnie ni e, zbyt sztuczne i zbyt twarde ,zero porónania do ardel<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że przy sesjach, gdzie mocniejsze podkreślenie fajnie wygląda, się nadadzą, ja bym ich na dzień nie założyła ;)

      Usuń
  6. Kina, ale trafiłaś w czas z tym wpisem ;)
    Właśnie pół ostatniej nocy spędziłam nad szukaniem na ebay rzęs do sesji w dobrej cenie. Ta opcja jest do rozważenia :) Choć nie ukrywam, że za 3-4 $ też można kupić pudełko 10 par naprawdę przyzwoitych , bo u mnie są potrzebne spore ich ilości :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do sesji będą spoko, ale poszukaj na stronie BPS też innych modeli, myślę że trafisz na coś fajnego :)

      Usuń
  7. Nigdy nie miałam takich rzęs, bałabym się że mi odlecą he he
    Pięknie wygladają.

    OdpowiedzUsuń
  8. fakt, do mocnego makijażu przejdą, ale już do czegoś naturalnego niestety nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym w delikatnym mejkapie też ich nie użyła, ale pewnie w jakimś mocniejszym je wykorzystam, zwłaszcza do zdjęć :)

      Usuń
  9. ich rzęsy są świetne, sama niedawno miałam okazję testować rzęsy z BPS :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są fajne, ale następnym razem wybiorę coś bardziej naturalnego :)

      Usuń
  10. alllle piękne, gęste rzęsiska !

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzęsy w opakowaniu niezbyt mi się spodobały, ale na powiece wyglądają fenomenalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądają rewelacyjnie na oczach :))
    u mnie już ostatnie dni urodzinowego Konkursu, byłoby mi miło gdybyś zajrzała :)) mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html Serdecznie zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie wyglądają świetnie na oczach!!! Ale fakt nie na co dzień no chyba że chcemy wyglądać dość sztucznie! Ale na prawdę są bardzo ładne ! :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :*
    http://goldxcherriex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie testowałam takich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się podobają :) już na którymś blogu widzę chińskie rzęsy, które są ładne i dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja się u siebie nie mogę przekonac do sztucznych rzęs ale u kogoś zawsze podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. w porównaniu do Ardell są tańsze a wyglądaja całkiem całkiem. na razie mam zapas rzęs na jakiś czas a że jadę teraz na IMATS za tydzień to pewnie jeszcze tam coś upoluję :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Do sesji zdjęciowych świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...