czwartek, 3 lipca 2014

Makijaż mineralny w letnich kolorach z Era Minerals!

Witajcie :)


W poprzednim poście przedstawiłam Wam krótko produkty Era Minerals, jakie miałam przyjemność dostać do przetestowania, więc dziś czas już na konkrety :)
Poniżej pierwszy makijaż wykonany kosmetykami tej właśnie marki produkującej kosmetyki mineralne.


W makijażu wykorzystałam:
OCZY
- cienie J45 Essence http://eraminerals.pl/mineralne-cienie-do-powiek-jewel-essence-j45.html
- cienie J05 Intuition http://eraminerals.pl/mineralne-cienie-do-powiek-jewel-intuition-j05.html
- cienie J67 Affaire http://eraminerals.pl/mineralne-cienie-do-powiek-jewel-affaire-j67.html
- kredka do brwi MAX FACTOR nr 2 HAZEL
- eyeliner w żelu Maybelline
- tusz do rzęs Artdeco All in One Mascara

TWARZ
- wymieszane podkłady Surreal neutral light 133 http://eraminerals.pl/podklad-mineralny-surreal-neutral-light-133.html i Flawless neutral light medium 334 http://eraminerals.pl/podklad-mineralny-flawless-neutral-light-medium-334.html
- mineralny puder utrwalający Airy 201 http://eraminerals.pl/mineralny-puder-utrwalajacy-airy-201.html
- róż do policzków Luminous I'm Yours 309 http://eraminerals.pl/makijaz-mineralny/policzki/roz/mineralny-roz-luminous-i-m-yours-309.html
- puder rozświetlający Radiance Cri de coeur 103 http://eraminerals.pl/makijaz-mineralny/policzki/puder-rozswietlajacy/mineralny-puder-rozswietlajacy-radiance-cri-de-coeur-103.html
- bronzer Glazel Visage Bronzing Powder Terracotta

USTA
- podwójny błyszczyk MAX FACTOR Lipfinity Colour & Gloss nr 590 Glazed Caramel


A oto efekty :)





Propozycja w delikatnych pastelowych barwach, idealna na lato. Co sądzicie o takim połączeniu kolorystycznym? Cienie, których użyłam mają wykończenie Jewel, czyli, jak podaje producent:
Jewel – oddają blask i głębię kamieni szlachetnych. Matowa baza i brokatowe drobinki tworzą doskonałe połączenie barw.

Jak podoba Wam się taka propozycja? Mam nadzieję, że przypadła Wam do gustu :) Ja jestem zauroczona kosmetykami mineralnymi Era Minerals, zaczynam się powoli w nich zakochiwać. Podoba mi się także efekt podkładu i pudru mineralnego na twarzy. Do tego ten róż, który dostałam, jest przepiękny <3
Muszę tylko zaopatrzyć się w porządny pędzel do nakładania podkładów mineralnych, bo Hakuro H50S mi w tej kwestii nie odpowiada. Polecacie jakiś pędzel do minerałów? Ja zastanawiałam się nad tym z Zoeva https://www.zoeva-shop.de/en/102-silk-finish/a-8000105/ 


Pozdrawiam Was gorąco :*
Udanego weekendu :)

Kina


p.s.
Przypominam, o trwającym rozdaniu, w którym do wygrania jest paletka Sleek Del mar! Zapraszam :)




_____________________________________________

Znajdziesz mnie także tu:



27 komentarzy:

  1. ale pięknie to się wszystko komponuje!! jeśli chodzi o pędzel, to nie mogę Ci doradzić, bo sam minerałów nie używałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Też mi się taka kompozycja kolorystyczna podoba :)

      Szkoda, że nie polecisz pędzla, bo muszę koniecznie coś porządnego zakupić.

      Usuń
  2. uwielbiam konturowanie twarzy w Twoim wykonaniu :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) <3
      Zawsze staram się, żeby na zdjęciach to było dobrze widoczne :) W konturowaniu świetnie sprawdził mi się pędzel Era Minerals 109S :)

      Usuń
  3. jak zawsze profesjonalnie i pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Ale do pełnej profeski to jeszcze daleka droga :)

      Usuń
  4. ślicznie! :)

    a co do minerałów to ja używałam z hakuro H50. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*

      Ja mam H50s i mi nie odpowiada do minerałów, chyba ogólnie kształt flat top nie bardzo mi podchodzi do sypkiej formy, bo do płynnych i kremowych podkładów bardzo go lubię :)

      Usuń
  5. ale ładnie!! Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne włosy ^^
    Makijaż baaardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje makijaże i zdjęcia jak zawsze zachwycją, chyba jeszcze nie widziałam u Ciebie takiego makijażu który by mi się nie spodobał :) Co do pędzli do minerałów to Ci nie doradzę bo minerałów nie używam. mam jeden z Everyday Minerals i myślę że jest dobrzy ale tak jak mówię wielkiego doświadczenia w tej kwestii nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale promienny makeup <3 boskie kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki subtelny i elegancki! Mega!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę tak dużej powieki do malowania, makijaż cudny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.

Jeśli podoba Ci się mój blog, śmiało dołącz do jego obserwatorów :)

Odwiedzam każdego, kto pozostawi u mnie swój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...